K
"Kumiankka"
Vieras
Taustana siis, olen 26-vuotias yhden lapsen äiti. Miehen kanssa oltu 8 vuotta yhdessä, ja ehkäisynä meillä aluksi ollut kondomi, sitten kun lapsen tulo ei enää olisi ollut "katastrofi" niin harrastettiin keskeytettyä yhdyntää tai ns. varmoja päiviä. Kun alettiin tosissaan kaipaamaan lasta tärppäsi kolmannesta kierrosta. Nyt jatketaan taas kumin kanssa, kunnes toiveet seuraavasta lapsesta tulevat esille. Ja vaikka vahinko kävisikin, me kyllä pärjättäisiin. Jos raskaus olisi jotenkin katastrofi niin sitten varmaan mietittäisiin ehkäisyasiat uusiksi, sillä aborttia en haluaisi ikinä joutua tekemään.
En ole ikinä kaivannut pillereitä tms. mutta niitä on koulun terkkarit ja gynet tuputtaneet siitä asti kun menkat alkoi.
Synnytyksen jälkitarkastuksessakin lääkäri alkoi jeesustelemaan kun ilmoitin että mua ei sen tarjoamat hormonikierukat tai e-pillerit kiinnosta.
Mikä niissä hormonaalisissa ehkäisyissä tekee niin autuaaksi että niitä pitää aikuiselle ihmiselle puoliväkisin tyrkyttää?
En ole ikinä kaivannut pillereitä tms. mutta niitä on koulun terkkarit ja gynet tuputtaneet siitä asti kun menkat alkoi.
Synnytyksen jälkitarkastuksessakin lääkäri alkoi jeesustelemaan kun ilmoitin että mua ei sen tarjoamat hormonikierukat tai e-pillerit kiinnosta.
Mikä niissä hormonaalisissa ehkäisyissä tekee niin autuaaksi että niitä pitää aikuiselle ihmiselle puoliväkisin tyrkyttää?