Nolo moka...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liposinol
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Ohhoh, olipa paljon sämmiä tässä ketjussa.

Ei kyllä mikään järjettömän iso moka, mutta onpahan kuitenkin. Lasten ollessa vauvoja, kaupassa käydessäni, tosin ilman niitä lapsia, olen moneen kertaan huomannut heijaavani ostoskärryä samaan tapaan kuin lastenvaunuja heijataan.

Menin rakentellla olevaa omakotitaloamme koskevaan palaveriin. Mulla oli kotona eteisessä sellaiset pihakengät - avokkaat, jotka olivat oikein sievät, nätit ja nahkaiset - mutta jotka olivat kastuneet vesisateella ja siksi olin tehnyt niistä tupakkakengät. Noh, lähdin sinne palaveriin ja sen enempää ajattelematta pistin ne pihakengät jalkaan. Ei niissä kengissä muuten mitään vikaa, mutta ne haisivat todella voimakkaasti kissankuselle, koska kastuminen oli saanut aikaan sen.

Palaveerettiin melkein kaksi tuntia. Ja haistoin koko ajan nenässäni sen kissankusen, joka oli todella voimakas tuoksu pienessä huoneessa. Periaatteessa se haisi niin kissankuselle, ettei kukaan ehkä voinut tajuta sen tulleen kengistäni. Ja toivoin koko ajan ettei kukaan sitä hajua huomaisi.

Mutta ei. Ei varmaan oltu palaveerattu kuin 15 min, niin palaverin pitäjä tuumasi, että pitää pistää ikkuna auki, kun täällä haisee niin kissanpissa. Voi että hävetti. Palaverin pitäjä vielä pahoitteli hajua ja kertoi että naapurin kissat kuseskelevat ympäriinsä. :D

Olin menossa postiin. Aivan ajatuksissani menin pankkiin, otin vuoronumeron ja odotin. Tuli vuoroni, menin tiskille ja annoin pakettilapun ja ihmettelin kun neiti katsoi oudosti ja käski mennä postiin (oli vieressä). en heti siinäkään tajunnut vaan ajattelin et onpa v***umainen neiti ja tokaisin jotain asennevammasta. ja äkkiä pois tajuttuani. Tämäkin pienten lasten ja valvomisen piikkiin.

Sattui viime talvena kun olin vienyt lapsen päiväkotiin ja mennyt sen jälkeen itse töihin.. Päiväkodissahan pitää laittaa jalkaan ne siniset muovitossut, ettei siellä lattiat kastu.. Ihmettelin sitten siinä pihalla, että kylläpä täällä on liukasta, kun olin vetää selälleni autoon mennessä.. Työpaikan pihalla pari työkaveria oli tupakalla ja mut nähdessään kaikki alkoivat nauraa ihan hillittömästi.. Osoittelivat mun jalkoja... mulla oli edelleen ne muovitossut jalkojen päällä... joo, ja teidän, etten ole ainoa jolle tämä käynyt ;)

Sattui viime talvena kun olin vienyt lapsen päiväkotiin ja mennyt sen jälkeen itse töihin.. Päiväkodissahan pitää laittaa jalkaan ne siniset muovitossut, ettei siellä lattiat kastu.. Ihmettelin sitten siinä pihalla, että kylläpä täällä on liukasta, kun olin vetää selälleni autoon mennessä.. Työpaikan pihalla pari työkaveria oli tupakalla ja mut nähdessään kaikki alkoivat nauraa ihan hillittömästi.. Osoittelivat mun jalkoja... mulla oli edelleen ne muovitossut jalkojen päällä... joo, ja teidän, etten ole ainoa jolle tämä käynyt ;)

siis kenkien päällä... =)

Olin synnyttänyt vauvan vajaa vikko sitten, menin kouluun vanhemman lapsen opettajan puheille. Koko ajan ihmettelin, mikä paha siellä haisee. Ihmettelin, kun se paha haju jatkui myös kotimatkan ajan.
Vasta kotona älysin kaalinlehdet tissiliiveissäni!!
Olin siis ne laittanut sinne turvotusta laskemaan....

Muutama vuosi sitten ajoin bussilla ja huomasin, että yhdeltä nuorelta naiselta, joka käveli jalkakäytävällä oli jäänyt hameen helma sukkisten vyötärön sisäpuolelle siten, että koko takamus pitsipikkuhousuineen päivineen näkyi. Perässä kulkijoilla näytti olevan hauskaa.

Mun pahin moka on varmaan se, kun olin 15-vuotiaana Saksassa sijaisvanhempieni kanssa ja oltiin hienossa perheessä ja kahvipöydässä. Mä olin harjtoellut saksan sanoja ja joitain lauseita ihan urakalla ja päätin sitten rohkastua ja pyysin hienosti kahvipöydässä "Ich bin eine appfelkuchen"... :whistle: juuh, tajusin mokani melkein heti kun porukka katto suu auki ja repes sitten hihittelemään...olenhan mä omenapiirakka juu.

Mulla kävi yläasteella niin, että olin laittanut hieeenot uudet (valkoiset) farkut jalkaan, eikä silloin ollut mitenkään säännölliset menkat. NOH; eikös vaan erään kamalimman tunnin päätteeksi joku rakas luokkatoveri huutanut kurkku suorana, sormella osottaen että kaverissa on pieni putkivika! :I Housuista tottamaar tullu menkat läpi.. Luoja mua hävetti ja terkka onneksi anto loppu päivän vapaaksi. (asuttiin niin kaukana ylä-asteesta)

No,oon mä tän aiemminki tääl kertonu.
Olin hienosti tälläytyny illanviettoon ja pistin silikonitäytteet(ne semmoset kananrintapalat)tissiliiveihin.Siinä illan tuoksinassa toinen täyte tipahti tanssilattialle.Ja piti vielä ISOON ääneen ilmottaa siitä.Että kaikki huomas ainaki.Noloa,muttei niin maata kaatavaa:)

Mulle on käynyt samoin, työpaikan juhlissa. Arggh - en haluu edes muistella.

Olin kerran siskoni kanssa kaupassa. Olin silloin viimeisilläni raskaana ja maha oli sekaisin. Olin maksanut jo omat ostokseni ja lähdin odottelemaan siskoani kaupan ovelle. Pieraisin siinä matkalla sinne ovelle, jossain puolivälissä kassaa ja ovea. Kun mun sisko sai maksettua omat ostoksensa ja tuli sinne, missä odotin ja kysyi, että minäkö se piereskelin siellä? Oli kuulemma haissut kassalle asti ja erittäin pahalle. Mahtoi kaikki kassajonossa olleet+kassalla ollut henkilö ihmetellä järkyttävää hajua, joka tuntui tulevan tyhjästä :D

Olin Budabestissa ja kävin shoppailemassa itselleni uuden paidan, jonka sitten laitoin illalla ravintolaan päälleni. Loppuillasta seurueeni huomasi, että hinta- ym. pahvilappuja en ollut muistanut leikata irti paidan helmasta.
Kaveri lähti lavatansseihin 90-luvulla, jolloin oli muotia topit, joissa oli kaarituelliset kuppiosat. Hän ei toppinsa alle laittanut rintsikoita. Tanssahteli sitten polkkaa vieraan miehen kanssa ja alkoi ihmetellä kesken hyppimisen, kun tuntuu jotenkin oudolta. Vilkaistessaan alaspäin hän huomasi, että toinen tissi oli hypännyt ulos kupistaan. Ei muuta ku tissi takaisin topin sisään ja tanssi loppuun.

Meillä oli joskus sellanen neekerivauvanukke.Mieheni hieman rasistipäisenä (ei siis oikeesti ole henkeen ja vereen rasisti) mut kuitenkin, opetti n.2 v lapselleen mitä tehdään jos näkee neekerin, ja "veti turpaan" näin rumasti sanottuna sitä nukkea.
Kerran sit menivät isä ja poika tuohon kyläkauppaan,ja sattui neekerimies tulee ovissa vastaan. Poika lähti hirmusta vauhtia juoksee nekrua kohti käsi nyrkissä... Sillon joutu kyl isä juoksee ja kovaa
poikaa toppuuttelemaan.

Meillä oli joskus sellanen neekerivauvanukke.Mieheni hieman rasistipäisenä (ei siis oikeesti ole henkeen ja vereen rasisti) mut kuitenkin, opetti n.2 v lapselleen mitä tehdään jos näkee neekerin, ja "veti turpaan" näin rumasti sanottuna sitä nukkea.
Kerran sit menivät isä ja poika tuohon kyläkauppaan,ja sattui neekerimies tulee ovissa vastaan. Poika lähti hirmusta vauhtia juoksee nekrua kohti käsi nyrkissä... Sillon joutu kyl isä juoksee ja kovaa
poikaa toppuuttelemaan.

Rohkea ja tottelevainen poika! :D

tässä yks muistissa oleva nolo moka:

Tästä on aikaa pari vuotta. oltiin miehen kanssa kylässä anoppilassa ja minä menin ulos tupakalle. tultuani tupakalta minulla oli ihan kamala vessahätä, mieheni oli mennyt juuri vessaan ennenkuin menin tupakalle. ovi ei ollut lukossa joten raotin ovea sen verran, että sanoin oven raosta "oot sie paskalla, hyvin törisee", mutta kauhukseni mieheni huutaa keittiöstä ja kysyy kenelle puhun oikein, siinä samassa appiukko sanoo että olenhan minä :D voi saakeli että hävetti! muutenin olen monta kertaa rynnistänyt wc kun appiukko on istunnolla siellä, ei laita ovea koskaan lukkoon!

Hih... :D :D

poikaa toppuuttelemaan.

Tämä selittääkin sen mistä niitä rasisteja oikein tulee. Surettaa mitä lapsi on teiltä vanhemmilta oppinut ja rasisteja olette molemmat vanhemmat, kyllä se sinunkin kielenkäytöstäsi huomaa. Todellakin surullista :(

kaveri oli ravintola-alan koulussa opiskelemassa ja niillä oli harjoittelua koulun ravintolassa, tää kaveri kertoi juttua jostain ranskalaisista (enää en tarkemmin muista) ja minä kyselin sitten että puhuivatko ne sulle ranskaa, kaveri kattoo pitkään, sitten tajusin et se puhui ranskalaista perunoista, et eivät sitten puhuneet...

Tää ei ole moka, mutta tulipa mieleen tuosta sun jutusta. Olimme autolla euroopassa ja luettelin lapsille aina mitä kansalaisuuksia kulloinkin ohitellaan tai ketkä ohittelee meitä. Erästä autoa ohittaessa, sanoin "Tuossa menee ranskalaisia" ja hetken kesti ennen kun tajusin mitä lapset alkoivat naureskella.

Set your own life time more simple get the <a href="http://bestfinance-blog.com/topics/mortgage-loans">mortgage loans</a> and everything you require.

Mä menin miehen kanssa sellaiseen isoon varastohallimyymälään ostamaan jotain. Mies jäi tapansa mukaan haahuilemaan jonnekin ruuvi&mutteriosastolle ja mä etsiskelin hyllyltä jotain muuta. Kesken kaiken tuli ihan pakottava tarve pieraista. Katsoin ensin, että ympärillä ei näy ketään. Ajattelin päästää sen hiljaisesti suhnuna ulos. Pieraisin ja se olikin ihan kauhen iso rupsahdus. En ollut huomannut hyllyn toisella puolella olevaa setää. Ilme oli aika...nooh...tyrmistynyt. Mieskin oli ollut siinä kohtalaisen lähellä ja kuullut äänen. Mä olin niin hermostunut, että en osannut kun nauraa ja rynnätä kaupasta ulos :D (ja siellä ei tullut sen koomin käytyä :) )
On kyllä miehen kanssa saatu hyvät naurut kun on kauppareissua muisteltu :D

Minulla on aika huono näkö ja oltiin pankissa jonottamassa neuvojalle aikaa, kävin pihalla tupakilla ja tulin sisälle istumaan ja katsoin että avokkini siinä istuu ja menin viereen istumaan ja hieromaan reisiä että nyt on mukavaa sit kun saadaan oma asunto, lasit alkoi hälventymään niin huomasin että se olikin joku vieras ja siirtyin pari penkkiriviä taaksepäin oikealle paikalle.

[QUOTE="sattuuhan sitä";22705394]Minulla on aika huono näkö ja oltiin pankissa jonottamassa neuvojalle aikaa, kävin pihalla tupakilla ja tulin sisälle istumaan ja katsoin että avokkini siinä istuu ja menin viereen istumaan ja hieromaan reisiä että nyt on mukavaa sit kun saadaan oma asunto, lasit alkoi hälventymään niin huomasin että se olikin joku vieras ja siirtyin pari penkkiriviä taaksepäin oikealle paikalle.[/QUOTE]

Ou mai gaad! :D Repesin!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä