N
nolo äiti
Vieras
joka tänään kaupassa höpötti alapäästä : ( enpähän saanut hiljaseksi kun vasta kun keksin että tontut kurkkii..Mitäpä tee muut teette jos ipana höpisee rumia? ja vielä kaupassa....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Esikoinen toisteli 2-vuotiaan lipasautustani "mitä paskaa tässä nyt taas on?" (Ainoa kerta kun puhuin rumia lapsen kuullen, just olin lattiat pessy ja heti oli jotain banaanimössöö sässitty keittiön lattiaan..) Ihan joka paikassa, neuvolassa "äiti, mitä paskaa tässä on?" mummolassa "mummo, mitä paskaa sulla tässä on?" Reilu pari viikkoa sitä kesti, kukaan ei kiinnittänyt suurempaa huomiota niin jäi pois sekin juttu.
En tiedä mitä alapää-jutuilla täsmälleen tarkotat mutta saunakeskustelujen jälkeen samainen 2v ilmoitti kirkkaalla äänellä Siwan kassalla että "isillä on pippeli eikä siihen saa koskea niinkuin ei minun pimppaankaan!" Mutta se oli vaan ihan toteamus ja näinhän se menee..
No en mä osaa noita pienten pimppa/pippeli-juttuja niin kauheen vakavasti ottaa, toisteleehan ne niitä kun asioista on puhuttu. Ei ne meillä ainakaan mitään hyshys-häpeä-salaisuuksia ole olleet. Eri asia jos lähtee jotain "ihmeellistä" niistä vehkeistä selittämään, opettajana olen tähänkin valitettavasti törmännyt kun ekaluokkalainen tiesi puoli-seisokit ja selitti "sä oot ihan valmis" -osastoa. Se kyllä särähti korvaan ja puutuin asiaan heti.