auttakaas!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myymä

Vieras
Ystäväpariskunta on pyytänyt tänään grillailemaan ja ovat käymässä justiinsa kaupassa ja ostamassa myös MEIDÄN ruuat?! What.
Noh, minähän nostin metelit että me maksetaan omat ruokamme ihan itse, ettei he ole meidän ruokia velvollisia maksamaan yms, mutta tämä ystävättäreni piti sitten päänsä ja höpötti jotain "vieraana olemisesta" .

OLI MITEN OLI, me käydään jokatapauksessa vielä kaupassa, niin mitäpä voisi viedä tälle pariskunnalle? Jotain pientä viemistä, jotta mekin tavallaan vähän muistettas niitä kun kylään pitkästä aikaa tullaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:
Viekää jotain jälkiruokaa?
(vai ostiko ne jo senkin?)

Mä yleensä vien kukkia ja jotain makeeta tai suolasta herkkua, yleensä noista joku osuu saajan tykkäämisien kans :D

Joo ja herkkuja joo... hmmm KIITOS :)

Meillä on useinkin tapana vierailla kavereilla ja he meillä ja aina kutsuja tarjoaa ruoat. Jotain tietty voi tuoda jos haluaa.

Esim juuri viiniä, salaatin, mahdollisen jälkkärin.
Sipsejä, dippiä ja nyt kun/jos on lämmintä jäätelöä (vaikka Viennetta jäätelökakku)
Tai sitten vaan sovitte että seuraavalla kerralla he tulevat teille ja te ostatte kaiken.

Kannattaa olla tyytyväinen kun on hyviä kavereita jotka silloin tällöin haluaa tarjota jotain..

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
No minä toimisin noin niin kuin ystäväsikin, jos kutsun vieraita kylään grillailemaan. Leivo vaikkapa jokin hyvä marjapiirakka tms. tuliaisiksi?

Olen nyt töistä ja tästä suoraan ajellaan sinne, ei ehdi :(

Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
No minä toimisin noin niin kuin ystäväsikin, jos kutsun vieraita kylään grillailemaan. Leivo vaikkapa jokin hyvä marjapiirakka tms. tuliaisiksi?

Olen nyt töistä ja tästä suoraan ajellaan sinne, ei ehdi :(

Sitten vaikkapa jokin kunnon jäätelökakku kaupan pakastealtaasta?

Yhteistyössä