"vieras"
2 kertaa olen laittanut sähköpostia MLL:n paikallistoimistoon ja molemmilla kerroilla on kortti saatu
Juuri näin!! MLL:n hallitukset päättävät, miten kortit jaetaan. Ja useimmiten ne varmasti annetaan sosiaalitoimiston jaettavaksi. Älkää siis ottako yhteyttä muualle kuin ehkä sinne sossuun.Omalta osaltani toivon, ettei nyt ala mitään yleisöryntäystä asian tiimoilta niihin MLL:än paikallistoimistoihin, sillä kaikkialla kortteja EI JAETA SITÄ KAUTTA.
Ottakaa siis selvää mitä kautta sitä voi oman kuntanne/kaupunkinne kohdalla hakea.
Mikäli oman paikallisyhdistyksesi MLL:än sivuilla lukee, että lahjakortteja voi kysyä heiltä, niin asia on ok, mutta ainakaan meidän kohdallamme kortit jaetaan sosialitoimiston kautta.
en mäkään mut ajattelin kysyä diakonilta tänä vuonna jotain apua...nii monta vuotta kitkuteltu ilman!mä en ole saanu niitä mikään vuosi. olen 2lapsen yksinhuoltaja, sossussa joudutaan toimeentulotukea kerjäämään. mikään vuosi muhun ei ole kukaan ottanut yhteyttä enkä ole myöskään tälläisestä kuullut. sossusta ei ole sanallakaan kerrottu, siis mikä tää juttu on?
No ei niitä nyt niin runsaasti ole, että kaikille riittäisi!! Kysyppä sieltä omasta sossustasi, että onko heille annettu ko. kortteja. Ehkä on kuule sitten vieläkin huonompiosaisia kuin sinä.mä en ole saanu niitä mikään vuosi. olen 2lapsen yksinhuoltaja, sossussa joudutaan toimeentulotukea kerjäämään. mikään vuosi muhun ei ole kukaan ottanut yhteyttä enkä ole myöskään tälläisestä kuullut. sossusta ei ole sanallakaan kerrottu, siis mikä tää juttu on?
Me emme tosiaan infoa näistä mitään, sillä kortteja ei ainakaan meillä ns. haeta, emmekä halua että käy kuten viime vuonna. Saimme lukuisia puheluita joissa meille itkien kerrottiin elämäntarinaa ja pyydettiin apua. Mutta kun me emme päätä kenelle kortit menee.Mielenkiinnosta katselin myös... Mutta en löytänyt mitään infoa.
Ap:n pointtina oli se, että niitä kannattaa kysyä vaikka sieltä paikallistoimistosta eikä vaan itkeä ettei ikinä korttia saa. Ei varmasti saakaan jos ei tuo itseään ilmi. En minä tiedä onko tuo "oikea" paikka kysyä mutta näin olen tehnyt.Omalta osaltani toivon, ettei nyt ala mitään yleisöryntäystä asian tiimoilta niihin MLL:än paikallistoimistoihin, sillä kaikkialla kortteja EI JAETA SITÄ KAUTTA.
Ottakaa siis selvää mitä kautta sitä voi oman kuntanne/kaupunkinne kohdalla hakea.
Mikäli oman paikallisyhdistyksesi MLL:än sivuilla lukee, että lahjakortteja voi kysyä heiltä, niin asia on ok, mutta ainakaan meidän kohdallamme kortit jaetaan sosialitoimiston kautta.