"äiti 44v"
Miä kun yhtä sun toista olen "lukenut" ja "kuullut" niin olenpa kuullut senkin että naisen on helpompi tulla jeesususkoon kuin miehen. Johtuen ihan sukupuolesta.No en todellakaan halua jotakin sadistiseksi kansanmurhaajaksi kuvattua otusta jonka olemassaolo on täysin kyseenalaista elämäni herraksi Pähkähullu ajatus!
Ensinnäkin on tuo "heikkous", tarvita Jumalaa. Se ei ole naiselle niin suuri "häpeä" tarvita jotakuta.
Toinen on Jeesuksen sukupuoli, mies. Naisen on helpompi rakastua mieheen (vaikka nykyajan homomania muuta yrittää aivopestä porukoiden päihin) eli Jeesukseen, vaikkei tässä olekaan kyse eroottisesta rakkaudesta. Mutta uskon kyllä että normaalin terveen heteromiehen ON vaikeampi rakastua Jeesukseen kuin naisen. Naista auttaa se että normaali tervepäinen heteronainen on rakastunut mieheen ennenkin.
(Ja Jeesushan oli komea mies, pitkät vaaleat hiukset ja ihanat siniset silmät
Vähän kuin Ted Nugent nuorena. Tai nippu muita upeita rokkareita nam...)
Että näin se on ja tästä on jotkut olleet huolissaankin että miehille pitäisi olla enemmän kirkoissa tarjolla oman sukupuolensa rientoja, miesiltoja ym. Että miehet saisivat olla miehiä eikä ämmiä, kuten ihanne on ollut vissiin jo niin kauan kuin minä olen elänyt. eikös ne tissiliiviroviot 1960-luvulla alkaneet roihuta.
(Vaan olisi se ollut upeaa olla nuori kuuskytluvulla eikä mikään sinappikone. )
Mutta äärifeminismi. Se on oikeasti saatanasta. Se tuhoaa maailman, ei tässä ydinaseita enää tarvita.