Miksi sitten aiemmin sanoit niin? Että saatana luo ihmiselle avuttomuutta ja heikkoutta? Ja että jumalaan uskoon tuleminen vaatii heikkoutta? Tuohan kuulostaa täsmälleen siltä, että saatana luo uskoon tulolle otolliset olosuhteet.
Ja joo, postailen kyllä muihinkin ketjuihin kuin tähän, olen syvästi pahoillani jos tämä aiheutti sekaannusta.
Enhän minä nyt OIKEASTI ole mustasukkainen vaikka kävisitkin välillä vieraissa ketjuissa!
Katsoitko sen ohjelman? Oli hyvä esitys kulttuurimarxilaisuudesta ja tästä homoagendasta jonka toimintasuunnitelma oli vuonna 1987 luotu USA:ssa. Dosentti Juha Ahvio luki sitä suunnitelmaa suoraan paperista. Erittäin hyvä ohjelma, kantsii katsoa uusintana tai sitten Seiskan ohjelma-arkistosta. Eka osa tuli reilu viikko sitten.
Aiemmin kai sanoin että vihtahousu kiusaa ihmistä joka on juuri tullut uskoon tai joka näistä asioista kiinnostuu. Mutta risupöksyn tavoite on kyllä masentaa ihminen nimenomaan ajattelemaan, että hän on Jumalan hylkäämä. Ei siten että ihminen masentuisi ja huomaisikin tarvitsevansa Jumalaa.
Mm. raamatunopettaja David Pawson kertoi telkassa että hänellä meni elämässä suht huonosti niihin aikoihin kun hän tuli uskoon. Mutta uskoontulon jälkeen alkoi sitten mennä vielä monin verroin surkeammin. Hän piti näitä sielunvihollisen attentaatteina, tarkoitus tietenkin että ihminen "päättelisi järkevästi" ettei tämä usko näytä olevan ratkaisu mihinkään ongelmiin eikä tästä näy seuraavan mitään hyvää.
Mutta mielestäni sinä pohdit loputtomasti ja turhan vaikeasti melko erikoisia asioita. Jos kerta sinulle olen sanonut ettei s*tana ihmistä uskontielle missähän tapauksessa ainakaan tarkoita johdattaa, niin se asia on niin. Jos olen jossain kirjoitellut jotain epäselvää minkä voi tulkita toisin niin se tekstini on sitten joko paskaa tai ainakin epäselvää.