Ä
ärsyttää
Vieras
Olin yhden lapsen serkun synttäreillä. Eräs sukulainen lapsineen tuli myöhässä ja selitti että myöhästyi, kun hänen kolmevuotias just ennen lähtöä leikkasi reikiä uusiin juhlavaatteisiin jasitäedeltävän tunnin sisällä oli ruiskuttanut sänkynsä täyteen saippuaa ja vettä, piirtänyt seinään, naamaan + pakkaamattomaan lahjaan permanent-tussilla ja heitti vessanpyttyyn jotain (en kuullut oli hiusharja vai hammasharja) ja veti pöntön.
Mä olin vähän kauhuissaan. En sanonut mitään. Munkin lapsi on vilkas, muttei ikinä ole tuhonnut tuolla lailla mitään tai piirtänyt edes seinään. Muuten osaa kyllä koetella.
Mutta osan mielestä tämä täystuho on vallan erinomaisen lahjakas ja hauska, kun keksii tuollaista. Se ihmetytti vielä enemmän. Ihanko oikeasti tuo on hauskaa, jos siis on totta? Tussi oli ainakin totta, sen näin. Sitten mä oon tosikko.
Mä olin vähän kauhuissaan. En sanonut mitään. Munkin lapsi on vilkas, muttei ikinä ole tuhonnut tuolla lailla mitään tai piirtänyt edes seinään. Muuten osaa kyllä koetella.
Mutta osan mielestä tämä täystuho on vallan erinomaisen lahjakas ja hauska, kun keksii tuollaista. Se ihmetytti vielä enemmän. Ihanko oikeasti tuo on hauskaa, jos siis on totta? Tussi oli ainakin totta, sen näin. Sitten mä oon tosikko.