Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksyllä

Hiphei, saisiko uusi kuumeilija liittyä joukkoonne? Vaikka tietysti mieluusti kirjoittelisin jossain ihan muussa ketjussa kun tässä, mutta niinhän siinä kävi että keskenmeno tuli koettua jokunen aika sitten.. Tai tarkemmin ottaen keskeytynyt keskenmeno joka hoidettiin lääkkeellisesti.. Mulla onnellisesti menkat alkoivat täysin ajallaan ensimmäisestä vuotopäivästä laskettuna, vaikka lähes sinne asti tuhrutteli jonkin asteisesti.. Nyt on sitten tuhrut ja menkat onnellisesti takanapäin. =)
Nyt sitten vaan odotellaan mahdollista ovulaatiota saapuvaksi ehkä ensi viikolla.. Kuhan vaan tulisi ajallaan..

Niin ja itsestäni, olen 27v, ja toinen lapsi olisi nyt siis yrityksessä.. ja KM todettiin syyskuussa..
 
Huikkis, pahoitteluni km:n johdosta:hug:
..itsellänikin juuri menossa..niin suru asioita kyllä ovat:ashamed: ..onneksi aika parantaa pahimmat haavaset

Onnekasta oviksen mettästystä, ennen kaikkea - hedelmällistä!!!!:wave::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos mur-mur! :heart: Olihan tää tosi kova paikka, vaikka jotenkin alusta asti vaistosin, ettei kaikki ole kunnossa.. Harmitus olisi varmaan ollut huomattavasti pienempi (vaikka toki kova paikka silti..) jos oiski vaan sanottu "et ole raskaana", kun että jotain on ja ei ole kehittynyt ja sitten ne kaikki vuodot jne piti kärsiä.. Olin jossain vaiheessa jo aivan varma, että jotain on pielessä kuin niin pitkään vuosin, mutta onneksi tosiaan näyttää silti, että tästä selvittiin :)

Täytyy vähän lueskella ketjua läpi, niin pääsen perille teidän muidenki tilanteista.. Mutta jokatapauksessa jaksamista kaikille ja tsemppiä uusiin yrityksiin :kiss:
 
Huikkis kyllä mie uskon, että sie vielä pikkisen - jos toisenhin, saat syliin asti:)

..miun kohdilta aika alkaa jo ohitse ajamaan..täytin elokuussa 45v..kyllähän ne lapsoset olisi parempi pikkasen nuorempana "haluta"..
..onneksi kaksi rakasta sain kuitenhin(tytär-87 ja poikanen-04)

Lämpimiä plussatuulia sille suunnalle!!
 
Viimeksi muokattu:
Joo, ei tässä todellakaan olla vielä toivoa heitetty ;) Pienet vastoinkäymiset vaan kasvattaa, mä oon sitä mieltä :) Ja onhan mulla toi yks muru, jonka arvostus vaan nousee, kun huomaa, ettei tää lapsenteko niin yksinkertaista ole (jona minäkin sitä pidin, koska olen tullut molemmilla kerroilla käytännössä heti raskaaksi), joten pidän tätä keskenmenoa samalla opetuksena itselleni... :ashamed:

Esikoisen raskausaika oli aika vaikea ja hän syntyikin keskosena.. Siitä kuitenkin selvittiin ja nyt lapsukainen voi hyvin, tuossa juoksentelee pitkin asuntoa :) Oon vielä hoitovapaalla ja en meinannu töihin "tässä välissä" mennäkään, mutta täytyy nyt katsoa kuinka kauan tässä menee, ennen kuin toisen lapsosen saa, että muuttaako se vielä suunnitelmia..

Toivotaan mur-mur, jospa sä kuitenkin vielä yhden iltatähden saisit, vaikka sitten vahingossa ;) Siis ihan positiivisessa mielessä :)
 
PERJANTAI 5.11


HAAVEISSA ESIKOINEN



durasel....................KM 3/10, 10/10..................KP 7/24-28
Sanmar82................KM 05/10, 09/10................KP 11/28-33
ginger-lemon-honey...KM 09/10.........................KP 20/
tömpsis...................KM 07/10...........................KP 22/30-75
Anna-79...................KM 08/10..........................KP 22/n.30
NoBlood...................KM 06/10...........................KP 25/25-30
Minttu81..................KM 09/09, 03/10.................KP 26/26-28
Orkidea88................KM 09/10...........................KP 28/?
Hjannah..................KM 05/10............................KP 28/
Dark91.....................KM 02/07, 07/10, 10/10......KP 29/
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85.....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
toiveissa11...............KM 08/10
Tipetsu....................KM 08/10, 10/10



HAAVEISSA TOINEN



Dino80................KK 07/10...............................KP 5/
Mariel85..............KM 12/09, 08/10...................KP 6/?
Imoen..................KM 10/09, 01/10...................KP 15/26-32
Cappuccino.........KM 02/10, 08/10, 09/10..........KP 22/26
Linnea82.............KM 12/08
tilda69.................KM 03/10
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
miimii10...............KM 04/10
Mamulis...............KM 07/10
Huikkis.................KM 09/10



HAAVEISSA KOLMAS



Koralli73............KM 04/10, 05/10, 09/10...........KP 2/25-28
Blanco...............KM 05/00, TM 08/10................KP 8/29-32
Muutosta..........KM 03/10.................................KP 23/26-28
Ruttuinen Rusina KM 07/10...............................KP 27/30-32
Unicco..............KM 07/07, 03/09.......................KP 33/35-50
äiti88................KM -05, TM -07, KM 10/10........KP 36/28
Helinäkeiju10....KM 07/10.................................KP 48/?
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
tuoli..................KM 10/10



HAAVEISSA NELJÄS



Minnäi................KM 10/06, 04/10, 10/10..............KP 4/31
kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09........KP 9/31
Vaavimasu..........KM 08/10..................................KP 20/25-29
Barbamama35.....KM 08/10..................................KP 25/28-32


HAAVEISSA VIIDES



mamakone...............KM 06/10.........................KP 7/28



HAAVEISSA KUUDES


Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10......................KP 15/35





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Danjuska, jenkkivaimo, syyslaulu, jiinas, Oltermanni, Liinus, Champion, viirukissa, viivi ja vagner, An-nie



:heart: PLUSSANNEET :heart:


2009

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: Neiti-81



 
viivi ja vagner ja An-nie, kaikkea hyvää teille jatkossa! :hug:

Huikkis, pahoittelut keskenmenosta. Tervetuloa kuitenkin kuumeilemaan!

).( Suureksi yllätykseksi ovisplussa pamahti samana päivänä kun aloitin tikutuksen kp 13. :) Vähältä piti ettei mennyt ohi. Ja kertaalleen on hyödynnetty, että olisi edes jotain toivoa tässäkin kierrossa. Ainakin odotettavissa lienee lyhyt kierto.
 
No niin, hcg arvo otettu verestä.
mullahan oli lauantaina kotitesti nega, maanantaina plussa, nyt veritestin mukaan hcg tänä aamuna oli 129, eli raskaana tosiaan olen :heart: eli vastaa juuri sitä, mitä näillä viikoilla pitäisikin suurinpiirtein :) 8.12. on neuvola, jossa ultralla varmistetaan vielä raskauden kesto, kun ei noita menkkoja ehtinyt lainkaan tulla :heart:
Nyt enkeleitä mukaan kiloittain että tämä pikkuinen tosiaan pääsee maailmaan asti !
 
PERJANTAI 5.11


HAAVEISSA ESIKOINEN



durasel....................KM 3/10, 10/10..................KP 7/24-28
Sanmar82................KM 05/10, 09/10................KP 11/28-33
ginger-lemon-honey...KM 09/10.........................KP 20/
tömpsis...................KM 07/10...........................KP 22/30-75
Anna-79...................KM 08/10..........................KP 22/n.30
NoBlood...................KM 06/10...........................KP 25/25-30
Minttu81..................KM 09/09, 03/10.................KP 26/26-28
Orkidea88................KM 09/10...........................KP 28/?
Hjannah..................KM 05/10............................KP 28/
Dark91.....................KM 02/07, 07/10, 10/10......KP 29/
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85.....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
toiveissa11...............KM 08/10
Tipetsu....................KM 08/10, 10/10



HAAVEISSA TOINEN



Dino80................KK 07/10...............................KP 5/
Mariel85..............KM 12/09, 08/10...................KP 6/?
Imoen..................KM 10/09, 01/10...................KP 15/26-32
Cappuccino.........KM 02/10, 08/10, 09/10..........KP 22/26
Linnea82.............KM 12/08
tilda69.................KM 03/10
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
miimii10...............KM 04/10
Mamulis...............KM 07/10
Huikkis.................KM 09/10..............................KP 9?/28?



HAAVEISSA KOLMAS



Koralli73............KM 04/10, 05/10, 09/10...........KP 2/25-28
Blanco...............KM 05/00, TM 08/10................KP 8/29-32
Muutosta..........KM 03/10.................................KP 23/26-28
Ruttuinen Rusina KM 07/10...............................KP 27/30-32
Unicco..............KM 07/07, 03/09.......................KP 33/35-50
äiti88................KM -05, TM -07, KM 10/10........KP 36/28
Helinäkeiju10....KM 07/10.................................KP 48/?
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
tuoli..................KM 10/10



HAAVEISSA NELJÄS



Minnäi................KM 10/06, 04/10, 10/10..............KP 4/31
kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09........KP 9/31
Vaavimasu..........KM 08/10..................................KP 20/25-29
Barbamama35.....KM 08/10..................................KP 25/28-32


HAAVEISSA VIIDES



mamakone...............KM 06/10.........................KP 7/28



HAAVEISSA KUUDES


Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10......................KP 15/35





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Danjuska, jenkkivaimo, syyslaulu, jiinas, Oltermanni, Liinus, Champion, viirukissa, viivi ja vagner, An-nie



:heart: PLUSSANNEET :heart:


2009

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: Neiti-81



 
Lisäsin omat Kp:t listaan.. Niin ja sitä pitikin kysyä et onks teillä ollu tapana et kuka vaan voi aina listaa päivitellä? Mä nyt menin sen oman nokkineni tekemään, toivottavast ok :) Niin ja onnittelut Neiti-81, toivottavasti perässä tullaan :)
 
Huikkis tervetuloa tänne kuumeilemaan minunkin puolesta :flower: Pahoittelut kokemastasi, mutta oikeaan paikkaan olet löytänyt! Kyllä meillä kuka vaan saa tuota listaa päivitellä, kun vaan ehtii ja viitsii. Imoen sitä on eniten päivitellyt, kiitos siitä :heart: Mutta tosiaan saa kyllä päivittää, jos haluja on!

Nieiti-81Oikein paljon onnea!! Ihanaa, että oli hyviä uutisia! Vielä kerran lähetän minäkin niitä tarrasukkia pikkuselle :heart: Millä rv:llä nyt menet?

ON: täälä pitäis laskureiden mukaan oviksen olla maanantaina, joten vkloppu sopivasti aikaa hyödyntää sitä ;) Saas nähä millon ovistikut sen oviksen löytää...

Te jotka ootte käyttäny ovistestejä! Ootteko testaillu aamulla vai mihin aikaan? Clearbluen paketissa lukee, että aamuisin on "helpointa" testailla, mutta muistelen, että oisin jostain kuullu, ETTEI nimenomaan aamuisin saisi ovista testata :confused:
 
Huikkis kiitos kaunis:heart:..pieni toive vielä, siellä jossahin on..en liikoja kuitenkaan enään jaksa/uskallakkaan kuumeilla..menen TJOT meiningillä nyt enämpi sitten..=)

Neiti81 ihanaa, ihanaa, iiiihaaanaaa - hyvä hcg arvo oli ja siitä varppina nousee!!!!:wave:
Mukavaa masun kasvattelua, tarraa&vaaviliimaa!!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Sanmar82 niin..CB:n digin ohjeissa sanotaan kyllä, että aamun eka virtsaan voisi jo testata..
Mutta olisin sitä mieltä, että EI aamun eka virtsasta vielä.
(välillä klo. 10-20.00)

Muiden valmistajien testeissä - suurimmassa osaa, mainitaan, että EI aamun eka virtsaan.
Kotitestiltä tätä asiakaspalvelusta tänä kesänä kyselin ja vastaus juuri tuo - mieluiten aamun toisesta virtsasta!

Jos löydän tuolta s.postistani sen Kotitestin vastauksen kyselyyni, laittelen sen tännehin!!
 
Viimeksi muokattu:
Tässäpä tämä Kotitestin vastaus kyselyyni: Voiko O-testin tehdä jo aamuvirtsaan?..onko tulos siinä tapauksessa luotettettava?

Hei,

Hyvä kysymys johon vastaus ei ole aivan yksinkertainen.

Suositus että testiä ei tehdä aamuvirtsasta perustuu käytännön
kokemuksiin jolla suurin osa ihmisistä saa luotettavan tuloksen.

Testin voi tehdä aamuvirtsasta mutta LH-hormonin taso on tyypillisesti
korkeammalla kun sen tekee hieman myöhemmin. Kyse ei ole niinkään
eroista testeissä vaan ihmisen fysiologiasta.

Tärkeämpää on se että teet testin joka vuorokausi samaan aikaan ja
tarkkailet testiviivan voimakkuuden muutosta. Eli aamuvirtsasta viiva on
hieman haaleampi, mutta sen voimakkuus kyllä muuttuu ovulaatiota
edeltävänä hetkenä.

:attn:Toisaalta niille henkilöille joille erittäin herkätkin liuskat antavat aina
haalean testiviivan voi aamulla testaamista suositella kokeiltavaksi.
Tällöin on vielä tärkeämpää että testi toistetaan samaan kellonaikaan
eri päivinä.


Kannattaa aina suhtautua hieman varauksella sellaiseen markkinointiin
missä lukee "Testin voi tehdä aamuvirtsasta". Toiset kauppiaat käyttävät
tätä markkinointikikkana vaikka kyseessä olisi saman tehtaan tuote kuin
se missä kehotetaan testi tekemään vasta päivä-/iltapäivävirtsasta.
Kaikki testit on mahdollista tehdä aamuvirtsasta mutta testin
luotettavuus saattaa madaltua.



Ystävällisin terveisin,

Jari Seppälä, kotitesti.fi
myynti@kotitesti.fi
puh 0400 855000

Ps. lisään vielä..herkkiä 10mIU/ml liuska O-testejä myy esim. Raskauskeiju Ovulaatiotestej ja raskaustestej | Raskauskeiju.fi
Itse tykkäsin kyllä näistä - huokeita ja toimivat hyvin.

..ja vieläkin..tuollapa Verkkoapteekki.fi ovulaatiotesti
saman valmistajan testejä TODELLA HUOKEAAN HINTAAN!!:wave:..herkkyys noissa on sitten 25mIU/ml.

Toimivat nämämähin hyvin..mutta viiva ei miulla ainakaan aivan n i i n tummanpuhuvaksi sitten kuitenkaan vahvistu, kuin noilla 10mIU/ml testeillä.
..mutta oviksen noilla kyllä bongasin yhtä lailla - viime kirrollahin kun plussasin..vaikka olikin sitten epäonnea muuten matkassa kun raskaus päättyi alkumetreillä..
 
Viimeksi muokattu:
SANMAR: Mullahan tuli viela lauantaina CB digilla nega, maanantaina plussa, eli ihan alkumetreilla mennaan, 4-5 vko arvojen mukaan siis menossa, joka vastaakin sita mita ajattelin. Eli ihan normi kierto sielta oli heti lahtenyt kayntiin:heart:
Mitaan ovista en siis tikutellut (koska mulla aina jaany kierto 23 pvaan jos kropassa ei tapahdu mitaan, ja nyt kun kierto venyi, ja venyi, niin ajattelin etta hitto, siella oikeesti tapahtuikin jo.
Luulisin etta tunsin ovisoireiluakin, mutta ei niita sillee rekisteroiny oikeastaan.

olo ihan ok, maha turvottaa. Ikava pitaa tavishousuja, joten ostin yhdet mammahousut, ihan vaan et on mukavampi olla. Ma kuulun siihen sarjaan jolla jo menkkaturvotuskin nayttaa raskaudelta, joten taa alku on aina vahan tallasta... turvotuksen taytteista...
 
Heippa taas kaikille!

Neiti-81 Paljon onnea raskaudestasi!:heart: Ihana kun jollain todellakin on kunnolla saatu raskaus varmistettua:)

Itsellani kun nyt eletaan sitten sekavia aikoja. Kavimme siella yksityisella silloin ke ja "tuomio" oli kovin raaka minulle...laakari juttelee nyt leikkaavien laakareiden kanssa, etta onnistuuko purkuleikkaus vai pitaako minun vain "tyytya" klipsien poistoon ilman etta putkia yhdistetaan ja alkaa todella suunnitella sita ivf:aa. Laakari oli sita mielta etta se ei pakosti onnistu ja kaikki riskit on niin "suuria" etta hanen on keskusteltava toisen laakarin kanssa mita mielta siella ollaan. Olisimme halunneet kylla kunnon purun ja mahdollisuuden luonnolliseen raskauden yrittamiseen, kun kuitenkin jo yksi raskaus on alkanut vaikka klipsit onkin paikoillaan. Jos laakari vain viitsii lukea paperit niin ei ainakaan ole epailysta etta putket toimisi laiskasti ja miehen nesteissa olisi jotain vikaa:D Eli niilta osin kaikki olisi kunnossa, vain kunnon aukiolo puuttuu. Nyt odottelemme uutta aikaa laakarille kuulemaan heidan lopullinen paatoksensa ja sitten leikkaukseen, mutta millaiseen niin sita jannitamme taalla. Jos olisi meidan paatos taysin niin se olisi mahdollisuus luonnolliseen raskauteen, mutta olemme jo puhuneet ivf:an mahdollisuudesta vaikka se onkin hiukan rankempi ja ei niin luonnollinen vaihtoehto. Meilla kun on pohjalla uskonto ja luottamus korkeampaan voimaan. Jos luoja meille on antanut merkin etta meissa ei ole vikaa niin laakarien on sitten "sekoitettava" meita peloittelulla etta putket muka toimisi laiskasti....en usko siihen kun kerran olen sterilisaatiosta huolimatta tullut raskaaksi...

Kaikille nyt paljon plussatuulia ja voimia niille joille tati on tullut.
 
Pahoittelut niille, jotka elävät surun keskellä ja onnea heille, jotka nyt ovat plussanneet :hug: :heart:

Täällä on sitten nyt tasan viikko keskenmenosta. :'( Surua en enää pahemmin tunne, mutta energisyys taso on jotain ihan kauheeta. Vaikee olla paikallaan, koko ajan pitäisi olla menossa...Olen onneksi saanut muuta ajateltavaa, kuten olen etsinyt töitä ja hakeutunut kouluun... :)
Mies jo heittää herjaa tai liekkö sitten tosissaan, että eka menkkojen jälkeen uutta yrittämään... Saas nähdä... :|
 
Moikka taas :) en malta pysyä poissa ;) Pakko sanoa, että tää ketju on jotenki kamalan lämmin henkinen, tai siis täällä on hyvä "olla" :) Oon pariin muunki foorumin vastaavaan ketjuun kirjotellut, mutta mulla on ollu lähinnä sellainen tunne etten kelpaa sinne kun ei keskenmenon lisäksi ole ainakaan vielä havaittu muita ongelmia, kiertohäiriöitä jne.. Että hyvä kun on sellaisiin ketjuihin uskaltanut kirjoittaa että kierto näyttäisi palaavan heti ennalleen, saati jos tässä vielä plussaisi jossain vaiheessa ni se tuntuisi olevan joillekin ihmisille "liikaa".. En tiedä saatteko kiinni mitä haen..

Tottakai sitä välillä on muille kateellinen ja saattaa hetkittäin katkeroitua, mutta minusta on ainakin kiva jos ihmiset kuitenkin ketjuissa tuntevat edes jonkinlaista mielihyvää siitä, että muilla onnistuu..

Mä oon muuten ollu järkyttävän väsynyt km jälkeen ja mittasin sitten töissä ollessa (hoitovapaalla olen mutta välillä harvoin teen keikkaa, oon th) hb:n joks oli alle 120 ja mulla kuitenkin ennen vuodon alkamista hb oli 140 luokkaa, eli ei ihme että väsyttää.. Toivotaan että arvo alkaa sieltä pikku hiljaa nousta ennen kuin taas raskauden takia laskee... ;)
 
Täällä dpo9 ja eiliseen ja tämänpäivän testiin tullut hailakat viivanpaikat. En tiedä onko väriä vaikka mun hyvin harjaantuneella silmällä katson ;) Tiedättekö tuleeko tuohon Cittarin Pregcheck herkkään liuskatestiin tai kotitestin Sofi ultimate puikkoon (20mIu) viivanpaikkaa..? Öööö... Auttais tietty odottaa pidemmälle eikä testailla näin varhain :headwall:
 
Cappuccino: Peukutuksia viivojen vahvistumiselle bd =)

(.) Ei tule heinävauvaa meille :'( Raskausoireet loppuivat kuin seinään ja eilen oli aikamoiset menkkajomotukset. Vuoto alkoikin viime yönä. Olen nyt vähän pihalla, että oliko jo pieni alku joka ei kestänyt vai mistä on kysymys??? Ei ole koskaan ollut näin lyhyttä kiertoa. Tänään siis piti olla vasta kp 26.

Joka tapauksessa saa päivittää kp 1/26-30 (lyhensin nyt tuota kiertoa, kun viimeiset on olleet alle 30 pv). Ei auta muu kuin tähdätä taas uuteen yritykseen.

Parempaa plussaonnea muille lähettelen =)
 
Cappuccino, kyllä mä uskon että se plussa on, kun kerran kahteen erimerkkiseen testiin oot viivan saanu :) varovaiset onnittelut sinne :flower: Mut sillähän se tosiaan selviää et testaat vielä myöhemmin uudestaan ;) Mä oon kyllä kans sellanen varhaistestailija, ettei mitään järkeä :rolleyes:
 
Cappuccino, kyllä mä uskon että se plussa on, kun kerran kahteen erimerkkiseen testiin oot viivan saanu :) varovaiset onnittelut sinne :flower: Mut sillähän se tosiaan selviää et testaat vielä myöhemmin uudestaan ;) Mä oon kyllä kans sellanen varhaistestailija, ettei mitään järkeä :rolleyes:
Älkääs nyt vielä onnitelko... Puhuin viivanpaikoista, enkä haamuista. Ei siis ole vaaleanpunaisia viivasia vielä... Ilmoittelen kyllä jos alkaa väriä tulemaan! Haluaisin vaan kuulla onko muilla kokemuksia noista testeistä..? Voi kun ne menkat ei sit alkais ens viikolla!
 
Barbamama35 No voi harmi! Tosi tylsää! Tuota itekkin pelkään... Mut lyhyt kierto on muuten hauska, kun ei tarvi odotella niin pitkään =) Jos jotain hyvää koittaa tuosta etsiä!

Huikkis En tarkkoittanut olla kovin negatiivinen. Mulla on vaan 3 keskenmenoa takana vuoden sisään, niin en vielä viitti iloita. Jos tulee selkeä haamu, niin kyllähän se plussaa meinaa. Ei vaan sekään enää tunnu kauhean hyvältä, kun on niin suuri pelko että menis taas kesken. Vaikea iloita siis yhtään mistään! Toki toivon plussaa, senkin uhalla että joudun käymään tuon taas uudelleen läpi.
 
Pahoittelut Barbamama35 :hug:

Ja Cappuccino, ymmärrän kyllä :) Mä vaan niin toivon, että kaikilla täällä onnistuis ja innostun liiankin helposti, sori siitä :) Mä nyt en oo mikään raskaustestien tekijöiden konkari, vaikka niitä on aika monta tullutkin elämässä tehtyä, mut mulla aina kun siihen on edes jotain näkyvää tullut, se on tarkoittanut raskautta.. Mutta tiedän nykyään nekin tunteet, ettei se viiva, vaikka vahvanakin tulis vielä tarkota, että sen lapsen syliin asti sais.. Mutta onhan se silti alkua, jos plussan saa, tsemppiä sinne :)

Mulla ittelläni on ihan kamalan ristiriitaiset olot myös plussaamisen suhteen.. Siis toki haluan kamalasti jo uudelleen raskaaksi jne, mutta tosiaan esikoisen raskausaika ei ollut mikään mukava (en silti valita, sainhan ihanan lapsen!) ja lapsi syntyi tosiaan keskosena.. Niin nyt tuntuu, että vaikka alusta selvittäisiinki niin PALJON on vielä edessä, jotta vauvan syliin asti saa.....
 

Yhteistyössä