Ette kai lähetä joulukorttina kakaroidenne kuvia?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"noh"
Lähettäköön kukin mitä lähettää, mutta jos on pakko lähettää valokuvasta teetetty kortti niin sitten mielummin se potretti koko perheestä, kun pelkkä kullannupun kuva. Lemmikin kuvat on kanssa kivoja tai joku kaunis maisema.

"mymmeli"
Lasten kuvat parhaita kortteja jotka meille tulee tai sitten lasten tai vanhempien omatekemät kortit. Muunlaisiakin on mukava saada, myös Tiimarin :) Sain myös positiivista palautetta kun yksi vuosi laitoin omista, aikuisiksi kasvaneista, lapsistani kuvan ja jouluntoivotukset :) Positiivisuutta kehiin!

Fleur de la Cour
Teen itse joka vuosi joukokortit ja inhoan myös niitä kakaroidenkuvia joita joka vuosi postilaatikkoon joulun alla tulee..

Tai mä voisin oikeastaan kyllä lähettää vastineeksi sellasen pikkutuhman kuvan itsestäni joulukortiks.. Mahtaiskohan niiden äitien naamat venähtää kun kuoresta tuliskin mun tissit tai peppu tonttupuvussa?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"vieras"
Minkälaiset ihmiset vetää herneen nenään joulukorteista? Katkerat, yksinäiset? Näin ainakin voisi kuvitella. Mä vastaanotan mielelläni ihan millaisia kortteja vaan, lähetän valmiita. Joskus Tiimarista ostettuja, joskus muualta.

Miten ihmiset jaksaa valittaa joka ikisestä asiasta?

-
En, mä lähetän sellaisen kortin missä löhöän itse massiivisena tonttulakki päässä pirttipöydän päässä, tungen naamaani joulutorttuja kaksinkäsin. Muut perheenjäsenet yrittävät saada osansa niistä, lymyten pöydän alla.
Tekstinä on "tänä jouluna voitti sika"

[QUOTE="vieras";22390127]Minkälaiset ihmiset vetää herneen nenään joulukorteista? Katkerat, yksinäiset? Näin ainakin voisi kuvitella. Mä vastaanotan mielelläni ihan millaisia kortteja vaan, lähetän valmiita. Joskus Tiimarista ostettuja, joskus muualta.

Miten ihmiset jaksaa valittaa joka ikisestä asiasta?[/QUOTE]

:LOL: Sanos muuta...mä voin vaan kuvitella kun joku lajittelee kortteja pidettäviin ja takaisin lähetettäviin...

takansytykettä
Teen itse joka vuosi joukokortit ja inhoan myös niitä kakaroidenkuvia joita joka vuosi postilaatikkoon joulun alla tulee..

Tai mä voisin oikeastaan kyllä lähettää vastineeksi sellasen pikkutuhman kuvan itsestäni joulukortiks.. Mahtaiskohan niiden äitien naamat venähtää kun kuoresta tuliskin mun tissit tai peppu tonttupuvussa?
no voi v****u, miten sun tekemät räpellykset on parempaa kun jonkun lapsen kuvat???

"vieras"
[QUOTE="noh";22390148]Mä en koe sitä valituksena jos joku ei pidä tietynlaisista korteista. Makuasiahan sekin on, millaisista korteista pitää.[/QUOTE]

Niin että voit sitten sanoa kaverillesi, joka halusi toivottaa sulle hyvää joulua, että "hitto kun laitoit taas kuvan kakaroistas, mä en kertakaikkiaan siedä sellaisia kortteja. Anna olla viimeinen kerta!"

Vai lähettääkö ihmiset ne kortit takaisin, joista eivät pidä?

Eikö ajatus olekaan pääasia? Olisko sitten hyvä, jos valittajat ei saisi ainuttakaan korttia? Voihan postilaatikkoon laittaa lapun "ei mainoksia eikä joulukortteja".

Yhteistyössä