Heinäkuun Hurmaajat 2010

Hah! En ollut edes tajunnut, et äitiyspakkauksen puvussa on ne käännettävät tumput ja lahkeet: johan kutistui puku kerralla, kun nuo käänsin.Ja on se tosiaan aika syötävän suloista, kun tuo nappinenä sieltä hupun keskeltä pilkottaa. Mie tilasin Ticketistä koon 62, jota tällä hetkellä pääasiassa käytetään. Aattelin sen vastaavaan 68 senttistä eli ois nyt reilu, mut äkkiänhän neiti kasvaa. Mut taidan silti palauttaa ton Ticketin, kun ilman sitäkin pärjätään.

Mie en edes jaksa ajatella soseita just nyt. Vaikka ei toi tissirumbakaan oikein mieltä ylentävää oikein ole. Meillä taas kiukutellaan aina silloin tällöin tissille, kun on niin hidas ettei pysy neidin vauhdissa mukana.

On kyllä mieli vähän maassa. Tänään tuli sellanen olo, et oispa ihana olla pari päivää ilman tuota pientä. Alkoi ärsyttää sen kitinä. Ja siitä tuli vielä pahempi mieli:( Ja kun univelat painaa, ei meinaa saada mitään aikaseks. Tänäänkin vaan surffaillu koneella ja miettinyt tulevaa lastenhuoneen sisustusta. Terve.

Mut tää painuu nyt unille. Huomenna on pakko tsempata ja tehdä graduu,jotta palautus ennen jouluu onnistus. JaksaaJaksaa! (Tai sitten ei...)

A + Milja 3kk 15 päivää

Viimeksi muokattu:
Tridian Tarkotatko noilla käännettävillä tumpuilla ja lahkeilla niitä puvun "kääntövaroja" ? Mä en oo edes uskaltanut kokeilla tota haalaria pojalle ku on niin julmetun kokonen. Meillä on kyllä yksi 62 cm:n kokonen haalarikin, mut ku sekin on ihan sairaan iso. Ei viittis ihan älyttömiä alkaa maksamaan kuitenkin käyttöikä aika lyhyt eikä varmaan kovin kovalla käytöllä...

Pai, ainakin 2010 puvussa on sellaset umpeen käännettävät hihat ja lahkeet, eli niin kauan kuin on ylimääräistä pituutta ja voi pitää käännettynä ei tarvita erikseen tumppuja ja jalkineita. On sen verran salakavalat, että voi kyllä jäädä huomaamatta nuo. Ensin siis käännetään esim. hihansuuta eli hihaa lyhyemmäksi ja sen jälkeen vedetään vielä sellanen ylimääräinen osa sisäkangasta hihansuun yli. Uskoisin, että samanlainen systeemi on myös vuoden 2009 haalarissa.

En mie ainakaan löytänyt samaista mekanismia vuoden 2009 haalarista...

Mie jo luulin, että tää tauti rupeis pikkuhiljaa olemaan historiaa, paksat!!! Eilen illalla rupes kylmämään ja menemään kurkku kipeksi ja yllätys yllätys äänentuotto on tänään todella vähäistä, pihisen ja puhisen vain. Ei mitenkään hirmu kiva kun meille tulossa vkl viera jos ei pysty puhumaan mitään:|

Poju rupes taas heräilemään tuolla ennen seittemää... Taitaa tää meillä ainakin toistaiseksi olla se "rytmi", äitistä tää vaan ei ihan niin hirmu kiva ole

Kait se ois viimesillä voimilla raahaannuttava vähän siivoamaan, eilen siivosin yläkerran puol 10 maita illalla kun mies tuli kotiin ni vahti poikaa.... Eipä jäänytkään jälelle kuin alakerta:kieh:

Äänetön Rae ja harsoa syövä V

Huah ja huomenta, kadotin tekstit taas vaihteeksi taivaan tuuliin...

Nää molemmat pienet murut ovat nyt alkaneet herätä klo 7.00 aamulla |O . Vähän pidempäänkin olis voinut nukkua... Ja kohta siirretään kelloja ja sitten meillä varmaan herätään joka aamu klo 6.00, nice!

Mulla on neidille odottamassa vissiin joku 68cm talvihaalari ja sillä mennään oli sitten miten iso tahansa. Ei oo mitään järkee ostaa muutamaksi hassuksi kuukaudeksi pienempää haalaria. Ja mun mielestä se ei niin haittaa tän ikäisellä, jos haalari on vähän iso.

Kiinteiden aloituksesta ja allergioista: Mä oon jotenkin tullut siihen tulokseen, että enemmän noissa allergioissa kuitenkin vaikuttaa perimä ja taipumus niihin, kuin se milloin kiinteät on aloitettu. Jos lapsella on taipumus allergioihin, niin en todellakaan usko, että sillä aloittaako kiinteät muutaman hassun kuukauden myöhemmin tai aiemmin, olisi niin hirvittävää merkitystä. Toki näitä tutkimuksia voidaan tehdä ja niin kuin näistä suositusten jatkuvista muuttumisista huomaa, niin tulokseksi voi tulla ihan mitä tahansa. Sen olen huomannut, kun olen suositusten mukaan aina aloittanut kiinteät (1. lapsella 3kk, 2. 4kk ja 3. 6kk iässä), niin varmasti sellainen herkkyyskausi siinä 4kk iässä lapsella on. Kolmosella oli aluksi vaikeuksia tottua soseisiin, kun aloiteltiin vasta 6kk iässä. Tosin nääkin on niin yksilöllisiä juttuja, että todennäköisesti hän olisi protestoinut soseita 4kk iässäkin, koska oli niin tissipoika.

Nyt täytyy taas mennä, neiti raivoaa tuolla lattialla :wave:

Viimeksi muokattu:
Rauhoittupas hetkeksi taas...

Voi, paranemisia Raelle, inhottavaa kun tauti ei taltu.

Joo tosiaan aattelin kuitenkin sinne vajaa 6kk asti sinnitellä tytön kanssa ennen soseita, jos vaan kasvu jatkuu hyvänä. On toi imetys vaan niin kätevää. Julki-imetyksestäkin oli paljon ollut puhetta. Mä imetän suunnilleen missä vaan, mutta yritän tietty mahd. rauhallisen paikan löytää. Ja ei mulla kyllä tosiaankaan rinnat vilku imettäessä, kyllä sen pystyy ihan siististi hoitamaan. Ja en kyllä ihan ymmärrä tuota, että joku vaivaantuu julki-imettämisestä. Luulisi sitten vaivaannuttavan myös sen, että kesällä jotkut naiset kulkevat rinnat puoliksi paljaana pienissä topeissa tai bikineissä. Mutta enpä tälläistä kommenttia ole ikinä kuullut. Tämä siis vain oma mielipiteeni asiaan.

Mut nyt valmistautumaan kerhoon lähtöön.

Huomenta:)

Me ilmoittauduttiin eilen vauvajumppaan joka on ensi tiistaina:) Mennään sinne yhdessä tämän mun uuden "nettikaverilöydön" ja lapsien kanssa:)

Pihla täyttää tänään 3kk:) "iso tyttö" siis jo..:D Kovasti taas tuossa lattialla leikkimaton kaverit saa kuulla juttuja ja toisinaan melko kovaa jakorkea kiljahtelua:) On se kiva katsoa veirestä kun neiti yrittää saada leluista kiinni mutta tuo kohdistaminen vähän hakee,kun soitinlelu roikkuu edessä ja siitä roikkuu 3 erillistä muovieläinen jotka on ohuita,niin neiti hapuile käsillään niitä mutta kun menee melkein aina joko liian eteen kädet ettei osu leluihin tai sitten liian taakse että lelut jää käsien eteen:D Silloin tällöin kun sattuu osumaan on niiiin luja ote että melkeinpä rystyset valkosena pitää kiinni ettei vaan taas karkaisi:D:D:D Yhdellä kädellä tuo ottaminen sujuu selvästi paremmin:D

Tänään on edessä reissu mummalaan,käydään siellä kääntymässä ja otetaan vanhempien nuorenpi koira meille yöksi hoitoon. Kun isompi lähtee huomenna näyttelyyn Lahteen. Eli siis tiedossa hulinaa illaksi kun olen yksin lapsen ja kahden rasavillin koiran kanssa kotona,mies kun lähtee katsoman jääkiekkoa Hartwall areenalle,ja sieltä jatkaa iltaa poikien kanssa. Kotiin tulee kello x....:whistle:

Mutta nyt on pakko mennä nostamaan tuo neiti pois kun alkaa huuto jo kuulostaa siltä että tissikin maistuis..:)

ps. Rae parane pian ja jaksamista siivoamiseen! :hug:

Huomenna se sitten alkaa - vauvauinti. Äippää ainakin jännittää, et miten hanskataan koko sakki uimahallille ja altaassa pitäs olla klo 9:10. Toinen vanhemmista jää isompien lasten kans toiseen altaaseen ja toinen menee typyn kans vauvauintiin =). Sit vaihdetaan välillä, et molemmat saa olla vauvan kans uimassa. Ja se myös jännittää, et miten koko karuselli saadaan pyörimään, mut huomenna se nähdään. Pitää laatia kunnon sotasuunnitelma miehen kans illalla :LOL:.

Joku puheli, et ei aloita vauvauintia siksi, kun ovat aamulla, jolloin päikkäriaika. Oulussa Raksilassa ainakin järkätään vauvauintia myös viikolla iltaisin. Sieltä kannattaa kysellä (Oulun uimahalli), jos kiinnostaa ja asustelee täällä päin, eikä matkakaan ole este. Meillä tulee tuonne uimahallille matkaa n. 20 km, et pitää aikanaan lähtä liikenteeseen. Mutta toisaalta se on jo tuttua hommaa, kun on käyty aikoinaan esikoisen kans ja myöhemmin esikoisen ja keskimmäisen kans sisaruintiryhmässä.

Kakka on täällä taas hukassa ja pierujen haju sen mukainen :whistle:. Maanantaina kakkas 8 vrk panttaamisen jälkeen. Keskiviikkona tuli kakka, kun mitattiin kuumetta (oisko ollu keskiviikkona saadulla rota-rokotteella osuutta asiaan). Senpä jälkeen ei kakkaa ole taas näkynyt..

Pöytäkirjaaki pitäs väsätä... ennen tiistain uutta kokousta - ei olla yhtään myöhäsessä ei :whistle:. Alotettua sain, mut nyt joku on erimieltä äidin koneella olosta... joten taidanpa lähtä pikkuneidin kans keittiöön touhuileen.

*MUOKS* Meillä tulee noita Liberon vaippamerkkejä ja en niitä itse pysty enää hyödyntään, kun on jo saatu enimmäismäärä pisteitä täyteen. Jos joku niitä tarvii voin myydä/vaihtaa johonkin - tarjotkaa =). Faceen laitoin kuvan meidän tytöstä vaippamerkeillä saadun leluhirven kans leikkimässä =D.
Vaippamerkkejä löytyy 7 jo ja niistä varmaan sais sellaset 650 pistettä.

Viimeksi muokattu:
Jos joku olisi kertonut mulle päivälleen vuosi sitten, että tulet tekemään minuutin päästä positiivisen raskaustestin, olisin kuollut nauruun. No, minuuttia myöhemmin sen tein. Nyt on sit sylissä tää v*ttumainen, mutta fantastinen pötkylä :LOL: :heart: Oli kyllä elämän paras vahinko varmastikin :D

Huh. Kävin facessa, jossa JaKa oli onnitellut sinua kardemumma. Ja ryntäsin heti tänne katsomaan, onko uusi pötkylä jo tulossa. Mutta kyseessä on siis raskaustesti, jonka teit VUOSI, ei MINUUTTI sitten, jos oikein ymmärsin??? :LOL: JaKan onnitteluista sain käsityksen, että oot plussannut uudestaan!

HAHAHAHAA mie luin vain sivusilmällä ja luulin että kardemumma on plussannut uudestaan, voi minua tolloa! tätä se väsymys kai teettää :D Käyn poistaan koko kommentin etten sekoita pakkaa tämän enempää :)

Viimeksi muokattu:
Jos joku olisi kertonut mulle päivälleen vuosi sitten, että tulet tekemään minuutin päästä positiivisen raskaustestin, olisin kuollut nauruun. No, minuuttia myöhemmin sen tein. Nyt on sit sylissä tää v*ttumainen, mutta fantastinen pötkylä :LOL: :heart: Oli kyllä elämän paras vahinko varmastikin :D
Aivan ihana vahinko!

Olin itse tasan vuosi sitten Tukholman risteilyllä. Siellä oli Ranska-viikot ja join pullotolkulla valkkaria ja söin ihan tajuttoman määrän ranskalaisia juustoja, eikä ollut mitään hajuakaan pienestä salamatkustajasta. =)

Meillä oli näitä main vuosi sitten juuri "H-hetki" menossa;):LOL: Tai tän päivän ne kaikki laskurit anto:LOL:

Meidän viikonloppuvieras, ukon miespuolinen serkku, rantautui meille alkuillasta. On kylättely kierrosta tekemässä kun lähtee tammikuussa inttiin. Todella mukava poju ja mielellään hänet tänne otetaan majailemaan=)

Sain kuin sainkin siivottua ja äänikin palas sellasissa mittapuissa takasin, että puhumaan pystyy.. Vähän kivempi jutustella vieraan kanssa kun saa ääntäkin itestään ulos:D

Olipa miehen serkku muuten vallan ihana, toi meidän pienelle miehelle leikkitraktorin ja paalaimen:heart: Mieheni tapaan serkkunsa on ihan hulluna kaikkeen konejuttuihin, traktorit se ihan ykkös juttu, boy`s will be boy`s:D

Poju on unten mailla, joten tää mamma korkkaa (tai korkkas jo:D) sidukan ja nauttii siitä nyt näin saunan jälkeen

Niin ja sen verran, että ensin valitin ku ei ole mitään ohjelmaa ja nyt on ensin se naisten ilta (johon nyt näkyy pääsen:p) ja luokkakaverit (siis ex) pyysivät minua mukaan illanviettoonsa, keilausta ja syömässä käyntiä, IHANAA!!!!

Viimeksi muokattu:
Heh heh, meillä alulle panon vuosipäivä onki sitten myös ihan hollilla. Oltiin harvinaisesti molemmat kotona samaan aikaan, kelloja siirrettiin talviaikaan ja päätettiin pistää baari kiinni normi aikaan eikä siihen tavallaan tuntia pidempään ja lähettiin saunomaan.:LOL: yks johti toiseen ja nyt meillä onkin sitten maailman ihanin ylläri.:heart:
Voiko tulla hampaita oikeesti jo? Tänään ensimmäistä kertaa ikinä huusi tunnin naama punasena ja veet silmissä..Ihan erilaista itkua kuin koskaan... Alettiin iltatissille ruokaileen kasin maissa ja sitten tuli uni... kaikki niinkuin yleensäkin. Sit heräs puolen tunnin päästä ja parit röyhtäsyt tuli, normaalisti jatkettas sitten pikku tisuttelulla takas uneen. Tänään ei mitään saumaa, kilju ku syötävä tunnin... ainoo mikä autto niin tutti jota PURESKELI ei todellakaan imeny. Vaihdoin vaipan varuiksi ja pistin särkylääkettä supon.Lopulta huoli taas tissin mitä piti suussa, (ei imuttanut eikä mitään) nukahti lopulta siihen.
Oon miettiny aikasempinaki päivinä, että oiskohan hampaita tulossa kun nyrkki ja välillä molemmat on suussa ja puree ihan kunnolla sitä. Ei mitenkään ime nyrkkiä vaan hinkkaa suussa ihan että välillä jopa yökkää ja kuolaa valuu kovasti. Oon sormella koittanut, mutta ei vielä ainakaan tunnu. Tykkää kun ikeniä koittaa..

Huomenta!
Mulla on just samalla lailla ku Pailla, tasan vuos sitten perjantaina oltiin tyttöporukalla liikenteessä ja baarissa tappiin asti. Sit 3.11 tein testin ja lupsaa näytti!!!:heart:

Mä näin unta jo pikku kakkosestaki. Unessa olin tulossa naapurin pojan kanssa kotiin ja esittelin sille meidän eläimet ja ilmeisesti oltiin otettu uusi koirakin. Tytsy oli jo iso tyttö ja istui pihalla syömässä jotai. Oli kuuma kesä ja meillä sisällä oli kauheen kuuma. No sisällä oli kauheasti porukkaa ja ilmeisesti oli ristiäiset ja mulla uusi nyytti sylissä. Äiti tuli jututtaa ja antoi kortin jossa luki että it´s a boy! (kilotetaanko se ees noi):D No kuintenki että olisko ollu enne uni?!? heh
Oon kyl päättäny että kakkonen tulee vasta sitten kun tämä meidän neiti on vähän kasvanut. Nii ja pitää ilmeisesti hommata koiralle kaverikin ensin.:cool:

Dalailama: kyl se voi olla hammas joka on tulossa. Meillä kun ensimmäinen hammas tuli, tyttö on sen jälkee koko ajan kaivannut jotain suuhunsa. Tuttiakin imee aivan raivona kun ikeniä varsinkin illasta alkaa kutittaan.

Tasan vuos sitten aloitin hillittömän oksentamisen :x raskaustestin tein 1.11.09 plussa pärähti näyttöön samantien. huoh.

dalailama kyll niitä hampaita voi jo nyt tulla, meän poika on pitemmän aikaa tehnyt niitä jo. Viimiset 2 viikkoa on ollut yhtä helvettiä pojalle että meille vanhemmille, poika ei nuku eikä syökkään kunnolla, iltasin on semmonen ihana kolmen tunnin hysteerinen huutokonsertti. Sitten sammutaan ja ½-1h välein huudetaan koko yö, ompa aamusin ihana olo :kieh: riidellään yliväsyneenä koko ajan :( itellä ollut jo neljättä päivää migreeni päällä :/ nyt pitäis lähtä hiton ristiäisiin 100km päähän :headwall: ei oikeen inspaa.... pah. nyt laittautumaan...

Mäki tasan vuosi sitten join vikan kerran, oltiin kaverin kanssa katsomassa PMMP.tä. Olin perjantaina tehny rtestin, joka näytti negaa ja se harmitti tosi kovasti. Mut sit jo maanantaina haamu ja keskiviikkkona selvä plussa :heart:

Tsemppiä hampaita tekeville!! Täälläkin imemisen/puremisen tarve valtava, mut en ainakaan viel ole tuntenut mitään terävää suussa.

Mä olen tainnut ottaa viimeisen kerran lokakuun alussa ja plussasin 30.10 kai...:) SMSM tais sanoa tuosta vauvauinnista..meillä ei tosiaan aamusta uintien aikaa olla päikkäreillä vaan vedetään ihan vielä yöunia!:) mutta kiva tietää,et on iltaryhmiäkin.

Meillä nukutaan niinkuin aina ennenkin...20-08...ihan kivaksi on tuo pätkä muodostunut..sen lisäksi useasti jatketaan 09 tai 09.30 asti. Saas nähä miten kellon siirtäminen vaikuttaa neitin rytmiin.. :/

Paljon on plussauksesta puhetta...onko täällä muita, jotka ihan tosissaan jo tahtois sen toisen (tai mones nyt sit onkin) plussan jo testiin saada?...täällä kovasti jo toivottas sitä pikkukakkosta ja tosiaan meidän viimeistä pikkusta alulle... oma tilanne on semmonen,et mitä pikemmin sen parempi ja muutenkin oon aina tahtonut lapset pienellä ikäerolla...toivotaan siis et tärppäis. harmi vaan ku ei niitä menkkoja kuulu, niin hankala tietää otollisinta ajankohtaa... :)

Viikonlopun jatkoja... :)

Hampaista kyllähän ne voi jo vaivata, kuulin viisaammalta että ikenet voivat vaivata jopa 2kk ennen hampaan puhkeamista. meillä aivan samat oireet kun dalailamalla mutta meillä ei itketä,välillä kun Jenna suutaan kaivelee niin purskahtaa itkuun mutta loppuu sit nopeasti kun annan oman sormeni pureskeltavaksi. Kävin Helistimen sivuilta lukemassa parhaimmat helpotuskonstit hampaiden tuloon,niin laitanpa ne tännekin pähkinänkuoressa :
- purulelu, pakastettuna ta ilman
- kastele harson reuna kylmällä vedellä ja tarjoa vauvallesi syötäväksi
- anna lapsen syödä omaa puhdasta kättäsi tai sormea, välillä voi kastaa kylmässä vesiastiassa. äiti voi myös sormille hieroa lapsensa ikeniä
- usein hampaidentuloon liittyy korvasärkyä,ja siihen auttaa nostettu sängyn pääty
- tarpeentullen/neuvolatädin suosituksesta voi antaa särkylääkettä yöksi jotta saa nukuttua. Hyvin nukkuneena on helpompi kestää kipua.

Me ostettiin prismasta sellainen Nubyn rengasmallinen purulelu,vähän niinkuin iso rannerengas,jossa erlaisia purupintoja ja muotoja,ja pikku amppareita ja perhosiakin siinä on. todettiin lelu tosi hyväksi,ja pakkauksessa luki että kehittää vauvan motoriikkaa. plus se on hauska lelu kun niin värikäs yms. Yritin linkittää lelua tänne mutta jostain syystä ei onnistunut,yritän myöhemmin uudelleen..

Meillä ajateltiin tänään testata iltavellin alotusta,ihan pienellä määrällä kokeillaan maissivelliä.
Te jotka annatte jo kiinteitä niin mihin aikaa syötte niitä ja montako kertaa päivässä??

Tuli itsellänikin mieleen vuoden takaiset plussailut kun muutkin niitä muistelivat. Tähän aikaa vusi sitten itse en tiennyt mitään olevani raskaani,ihmettelin kaulalleni ilmestyneitä finnejä,joits ei edes teininä minulla ollut, ja hirveää väsymystä,kahdeksalta jo nukkumaan ja jalat aivan poikki yhdeksän tuntisen työpäivän jäljiltä. Marraskuun lopulla kävin vielä pikku jouluissa ja jotenkin alkoholi ei maistunut yhtään eikä mennyt päähän,yritin kuitenkin juoda etten olisi seuran petturi. Lopulta muut lähtivät baariin ja minä ja paras ystäväni lähdimme yöllä vain kävelylle kaupungille. nauroimme valtavasti ja harrastimme ikkunashoppailua. Hauskaa oli,ilta oli erlainen. mietin olisinko raskaana.. menkat tulivat kuitenkin,niukkoina. Sit joulun jälkeen tein testin töissä aamullla, ja oh my good,plussaa näytti :))
ja nyt meillä onkin täydellinen pikkuinen tyttö <3 Tässäpä minun muistelot :)

JaKa Mie annan kerran aamupäivästä.. Mennään nyt vielä sillä systeemillä joku tovi, jossain vaiheessa sitten lisätä iltapäivään jotain sosetta, vaikkapa hedelmää tms...

Meillä on kans pikku ukko kitskuinen... Viiden jälkeen tänä aamuna rupes jo itkemään.. tyynyteltyä saatiin tuonne 9 asti, tai siis mie sain, mies nous kerran kun käskin... ja tänäänkin on vähän kitskunnut.. Miehen aijon jossain välissä valjastaa kuumeen mittaukseen..

Hyvä ruoka, parempi mieli, nyt jos lähtis vaikka vähän pitkälleen

Rae ja V

Selvishän se miksi pikkumies kitskuaa... Kainalosta mitattuna hiukan lämpöä, 37,8:'(
Kainalosta mitattunahan 37,5 on jo lämpöä/kuumetta... Ja kyselin KYS:stä (siellä mittasivat kainalosta) että onko mitä eroa mittaako kainalosta vai pyllystä ni sanoivat sen olevan yksi ja sama joten me ollaan mitattu kainalosta ja pietty tuota 37,5 rajana...
En tosin kyllä vielä anna mitään suppoa yms ku ei poju sillä tavalla kipeän oloinen ole.. jaksaa kummiskin leikkiä leluillaan jne. Pitää mittailla myöhemmin uudelleen.. Tietty jos nousee ni sitten pitäähän se jotain antaa.. Eikös se oli niin, että kun vauva on yli 3kk ni sitä kuumetta voi seurata muutanan päivän? jos ei siis suunnattomasti häiritse elämää?

Viimeksi muokattu:
Paskin lauantai ikinä. Äidin alle puolvuotias koiranpentu tuli hoitoon ja hyppäs aidan yli aamupäivällä ja reilu tunnin etsimisen jälkeen soitettiin hälytyskeskuksesta että auto ajanut päälle moottoritiellä.
Kuoli samantien. Pelkkää itkua ollut koko päivä... :'(

Pihla onneks ollut tänään hyvin kiltisti ja on jo yöunilla. Meiän koira ettii koko ajan Nappia täältä meiltä ja porukoiden vanhempikoira tekee kuulemma samoin niillä kotona... :(

Enemmän kuulumisia kunhan on tästä toivuttu..

Yhteistyössä