,,Kuva,, mun uusista sohvista:)mitä lupasin laita tänne

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Tollompikin näkee että kangas on paksu. Ja minusta nimenomaan halvan näköiseksi tekisi se että kuviot olisi kohdistettu. Tuo on just sillee niinku se on hyvä. Elävyyttä ku kuviokin on elävän näköinen!
QUOTE]

Voihan sen kai noinkin ajatella. Mulle lähinnä tulee mieleen se että verhoilu on teetetty jossain hikipajassa ja silti ap:ltä on otettu kova hinta sohvista.

Viimeksi muokattu:
Venakko Milanna
Siis mitenkä niin halvan näköset? Mitenkä niin vanhanaikaiset? Mitenkä niin kusetettu?
Tollompikin näkee että kangas on paksu. Ja minusta nimenomaan halvan näköiseksi tekisi se että kuviot olisi kohdistettu. Tuo on just sillee niinku se on hyvä. Elävyyttä ku kuviokin on elävän näköinen!
Hyvät kaupat olet varmasti Milanna tehny, ja olen kyllä huomannu ennenki että nää mammat ei tajua sisustuksen päälle yhtään mitään. Kaikki vähän erikoisempi on suorastaan järkyttävää mammojen mielestä!
Matto on minusta tohon hyvä. Antaa erilaisen tyylin kokonaisuuteen ja katkaisee ajatuksen siitä mitä pitäsi olla. Miksi hemmetissä aina pitäs laittaa se mikä tuntuu että pitäs olla? Minä ainakin laitan omassa sisustuksessaki just sitä mitä kaikesta vähiten ajattelis siihen kuuluvan! Ja toimii aina. MOni kehunukin.
Pidä tuo tyyli vain Milanna. Upea on. Saisiko kuvia muualtakin talosta? Nimittäin minä kiinnostuin!
Kyllä pidän:):)

Mä aina tykkään sisusta hieman erikoisesti

Voi ei mun nyt on vaikea kuvata koko talon, mä olin töissä eilen kauan ja sitten vielä koht pakko liikkeeseen mennä

Ei kankaassa vikaa vaan
[QUOTE="vieras";22331977]Mammoilla pitää kaikki olla sitä iänikuista beessiä tai sitten valkoset Ektorpit. Ne rulaa, ei mikään muu.[/QUOTE]

höpö höpö ) Kankaassa ei muuten vikaa mutta se että kuviot olisi selkeästi vaatineet kohdistuksen jota nyt ei todellakaan ole tehty. Vai elävyyttä tuo kun on kuviot miten sattuu, no tämä nyt on sama kun vertaisi ruudullisia sohvia joissa ruudut ei todellakaan osu kauniisti toisiinsa vaan heitelee miten sattuu,siitä on elävyys kaukana.

"Mari"
Hienot on! Voisin hyvinkin ottaa meillekin, jos vaan muuten sisustukseen sopisi. Mun mielestä tyylikkäät oikeassa paikassa. Tietysti vaatii ympäristöltä jonkin verran. Ehkä ei niin mukavat löhöillä, mutta seurustelusohviksi oikein hyvät.

"vieras"
Mun mielestä noi nojatuolit vois olla ihan kivat piristykset jos se ite isompi sohva olisi yksivärinen, esim. musta. Matto ei sopinut mun mielestä yhtään noihin nojatuoleihin. Tapeteista en tiedä kun en ole niitä nähnyt mut jos on liikaa eri värejä ja kuvioita niin voi mennä aika levottoman ja mauttoman näköiseksi.

Venakko Milanna
[QUOTE="hei";22332217]Joo oikeessa oot. On meillä hyvin erilainen maku. :D

Mut munkaan mielestä tuo ei sovi sun mattoon eikä tapetteihin...[/QUOTE]

sopii:) kun katso kokonaisuus

Yhteistyössä