"taas"
Nuohan on nojatuolit ei sohvat Ja paljonko olet muka noista maksanut jos ale on ollut 1000e
Suo on taidettu pissiä silmää nyt
Suo on taidettu pissiä silmää nyt
Toi muakin häiritsee noissa eniten, kuvioiden pitäisi mun mielestä todellakin olla kohdallaan.Ihan kivan näköiset sohvat. Eiks noiden kuvioiden pitäisi olla kohdillaan?
toi kangas on tosi paksu ja helppo puhdista, ei mikään halpaaAlkuperäinen kirjoittaja en pidä;22331815:Aika halvannäköiset kun tuo kangas on tuollaista krumeluuria... Ehkä menisi harakalla..
Ihan oikeasti noista 4000 euroa?! Olisit saanut edullisemminkin ja LAATUA.maksoin 4000
ei hajota kun kangas tosi paksu ja kestävä, mä just valitsennutkin lasten takia vaikka ollankin siistejä, kuitenkin, suomisoffastaNo voihan persaunen! Pitääkö näille mammoille aina olla kaikki samannäköstä tuttua ja turvallista? Kukaan ei saisi rikkoa rajoja ja laittaa jotain erilaista?
Hittolainen, tuohan on hieno, ja varmasti sopii sun tyyliin. Minäki voisin ottaa.. mut ku ei taida oikeen tänne mennä ku kissat hajottas ton kankaan heti. Upeat!!!
Mistä ostit?
maksoin 4000
ei se niin väliä, sama on myös sohvassakinMiksi et vaatinut että kohdistaa kuviot samoihin kohtiin vai oliko niin nuukasti kangasta?
Sen takia sait sen kehumasi alennuksen vai?
Siis sama kun olisi kuviotapettia seinällä mutta saumojen kohdin kuvio menee miten sattuu, alkaahan tuossa vähemmästäkin päätä särkemään.
No joo, yt tais tulla nollavirhe Ei helvetissä kukaan maksa 4000e noista. Siis tuo kansas ei ole sen arvoista ja tuo malli on jo vanha. Ja nuo on ihan kauhealla tavalla tehty. Ei ole ammattilainen kyllä kuka nuo on väsännyt. mut nehän oli suomisoffalta Se talo ei omista yhtään ammattilaista.maksoin 4000
Sun pitä hankkia joku albiino karva Ei tuo ruskea ole niin hyvääMatto on kans uusi, tai ostin sen joskus ja vast eilen laitoin, meillä vain karvoja joka paikassa, kun en tykkää tavallisista matoista
no menee kysymymään suomisoffasta vai taasko mä tänne kuitit linkkitän:headwall:
voi kuule muru, nyt sinua on pissitetty ihan 6-0
Kuten kirjoitinei se niin väliä, sama on myös sohvassakin