,,Kuva,, mun uusista sohvista:)mitä lupasin laita tänne

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
[QUOTE="taas";22331803]Nuohan on nojatuolit ei sohvat :) Ja paljonko olet muka noista maksanut jos ale on ollut 1000e
Suo on taidettu pissiä silmää nyt :)[/QUOTE]

maksoin 4000
 
nuo kuvioit :(
Miksi et vaatinut että kohdistaa kuviot samoihin kohtiin vai oliko niin nuukasti kangasta?
Sen takia sait sen kehumasi alennuksen vai?
Siis sama kun olisi kuviotapettia seinällä mutta saumojen kohdin kuvio menee miten sattuu, alkaahan tuossa vähemmästäkin päätä särkemään.
 
Venakko Milanna
No voihan persaunen! Pitääkö näille mammoille aina olla kaikki samannäköstä tuttua ja turvallista? Kukaan ei saisi rikkoa rajoja ja laittaa jotain erilaista?

Hittolainen, tuohan on hieno, ja varmasti sopii sun tyyliin. Minäki voisin ottaa.. mut ku ei taida oikeen tänne mennä ku kissat hajottas ton kankaan heti. Upeat!!!
Mistä ostit?
ei hajota kun kangas tosi paksu ja kestävä, mä just valitsennutkin lasten takia vaikka ollankin siistejä, kuitenkin:), suomisoffasta
 
"Josa"
Kyllä ton hintaisissa sohvissa kuvioiden pitäis jatkua eikä katketa ihan eri paikoista. Tökerön näköset. Ja matto ei kyllä sovi yhtään sohvien väriin. Pitäis olla musta ei ruskea.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="Josa";22331919]Kyllä ton hintaisissa sohvissa kuvioiden pitäis jatkua eikä katketa ihan eri paikoista. Tökerön näköset. Ja matto ei kyllä sovi yhtään sohvien väriin. Pitäis olla musta ei ruskea.[/QUOTE]

on mulla täysin musta talja, laitan mä sen sitten sinne:)
 
nuo kuvioit :(
ei se niin väliä, sama on myös sohvassakin:)
Kuten kirjoitin
:Siis sama kun olisi kuviotapettia seinällä mutta saumojen kohdin kuvio menee miten sattuu, alkaahan tuossa vähemmästäkin päätä särkemään:

Eli sinua ei siis pistä silmiin tuo kun sohvallatyynyissä menee eri kohdin kuvio, kuitenkin kyseessä selkeästi sellainen kuvio kangas joka olisi pitänyt tajuta kohdistaa.
Jos kuvio olisi jotakin epäsymmetristä millä ei niin väliä mutta kun tuo.. huokaus..

Onneksi ei ole minun sohvani.

Mutta jos joskus ostat kuvio tapettia ja haluat tutustua palstalaiseen niin ota minuun yhteyttä :)
Osaan tapetoida :) Kuhnan kuviota et vaadi alkaa kohdistamaan,
mutta sinulla ei ollut mitään väliä :D
 
persaus
Siis mitenkä niin halvan näköset? Mitenkä niin vanhanaikaiset? Mitenkä niin kusetettu?
Tollompikin näkee että kangas on paksu. Ja minusta nimenomaan halvan näköiseksi tekisi se että kuviot olisi kohdistettu. Tuo on just sillee niinku se on hyvä. Elävyyttä ku kuviokin on elävän näköinen!
Hyvät kaupat olet varmasti Milanna tehny, ja olen kyllä huomannu ennenki että nää mammat ei tajua sisustuksen päälle yhtään mitään. Kaikki vähän erikoisempi on suorastaan järkyttävää mammojen mielestä!
Matto on minusta tohon hyvä. Antaa erilaisen tyylin kokonaisuuteen ja katkaisee ajatuksen siitä mitä pitäsi olla. Miksi hemmetissä aina pitäs laittaa se mikä tuntuu että pitäs olla? Minä ainakin laitan omassa sisustuksessaki just sitä mitä kaikesta vähiten ajattelis siihen kuuluvan! Ja toimii aina. MOni kehunukin.
Pidä tuo tyyli vain Milanna. Upea on. Saisiko kuvia muualtakin talosta? Nimittäin minä kiinnostuin!
 

Yhteistyössä