,,Kuva,, mun uusista sohvista:)mitä lupasin laita tänne

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
[QUOTE="mia";22332374]ihan kivat, ite en ottais, tykkään tosi simppelistä sisustuksesta mutta monen mielestä meillä varmasti onkin liian tyhjää ja simppeliä..[/QUOTE]

:)
 
---
Laaduttomuus näkyy tosiaan tuossa kankaassa. Ei olla viitsitty tehdä tuotetta niin, että kuvio kohdistuisi oikein.

Kamalan näköistä enkä ikinä hyväksyisi moisia meille.
 
Turkilmas
Mä olen nyt katsonut noita kuvia useampaan otteeseen ja hiljalleen alan jopa tykätä sun kalusteista. Ne ei ikinä kuunaan sopisi meille, enkä sellaisia itselleni haluaiskaan. Mutta mainitsemasi mustan taljan kanssa nuo voi olla näyttävä yhdistelmä.

Kirjoitit että teillä on paljon koivun värisiä kalusteita, joten varmaan nuo jalatkin sopii yhteen niiden kanssa. Noin yksinään mulla ainakin kalskahtaa silmään (kohdistuksia enemmän) juurikin nuo jalat, jotka ei mielestäni yhtään sovi yhteen tuon kankaan kanssa. Jotkut metalliset jalat olis varmaan paljon sopivammat. Tai mustat. Mutta enhän mä näe kokonaisuutta, joten koivuisten huonekalujen kanssa voi hyvinkin sopia.
 
Venakko Milanna
Mä olen nyt katsonut noita kuvia useampaan otteeseen ja hiljalleen alan jopa tykätä sun kalusteista. Ne ei ikinä kuunaan sopisi meille, enkä sellaisia itselleni haluaiskaan. Mutta mainitsemasi mustan taljan kanssa nuo voi olla näyttävä yhdistelmä.

Kirjoitit että teillä on paljon koivun värisiä kalusteita, joten varmaan nuo jalatkin sopii yhteen niiden kanssa. Noin yksinään mulla ainakin kalskahtaa silmään (kohdistuksia enemmän) juurikin nuo jalat, jotka ei mielestäni yhtään sovi yhteen tuon kankaan kanssa. Jotkut metalliset jalat olis varmaan paljon sopivammat. Tai mustat. Mutta enhän mä näe kokonaisuutta, joten koivuisten huonekalujen kanssa voi hyvinkin sopia.
kiitos, kyllä sopii mun mielestä koivun kaa=)vaikka itselläkin oli huoli että jos ei
 
"vieras"
Minusta kuvio on riittävän pientä, ettei vaadi kohdistusta ja koivuiset jalat raikastaa kokonaisuutta. Tekee sohvista modernimmat ja sopii teille kun on vaaleat lattiat ja koivuisia kalusteita. Kauempaa otettuna kuvista varmaan näkyisi vielä paremmin, että sohvat sopii teille hyvin :).
 
"vieraana"
Mun mielestä kivat :) Makuja on yhtä monta kuin maistaajakin. Josko kaikilla olis sama maku niin eihän kaupoissa tarttis olla kuin yhdenlaista sohvamallia myynnissä :D Tärkeintä on, että itse viihtyy omassa kodissaan!
 
IhanaValo
Kuka teistä asuu tuolla Milannan talossa?? Nii, ei muut kuin Milanna ite...
Luulisi siis että muille ois ihan sama miltä siellä näyttää ja helvetti soikoon, saahan mielipiteen sanoa mutta sen vois tehdä vähän kivemminkin ku haukkua toisen maun ihan kokonaan! Joidenkin on vaan ihan pakko päätä lyttäämään...onnea toivoisin teidän elämiin ja älyä päähänne.
 
"vieras"
Komea verhoilu, mutta kokonaisuus on jotenkin vähän liian "runsas". Mielestäni olisi tyylikkäämpää jos sohva olisi kokonaan harmaa ja tuolit tuollaiset kuviolliset.
 

Yhteistyössä