"mia"
ihan kivat, ite en ottais, tykkään tosi simppelistä sisustuksesta mutta monen mielestä meillä varmasti onkin liian tyhjää ja simppeliä..
kiitos, kyllä sopii mun mielestä koivun kaa=)vaikka itselläkin oli huoli että jos eiMä olen nyt katsonut noita kuvia useampaan otteeseen ja hiljalleen alan jopa tykätä sun kalusteista. Ne ei ikinä kuunaan sopisi meille, enkä sellaisia itselleni haluaiskaan. Mutta mainitsemasi mustan taljan kanssa nuo voi olla näyttävä yhdistelmä.
Kirjoitit että teillä on paljon koivun värisiä kalusteita, joten varmaan nuo jalatkin sopii yhteen niiden kanssa. Noin yksinään mulla ainakin kalskahtaa silmään (kohdistuksia enemmän) juurikin nuo jalat, jotka ei mielestäni yhtään sovi yhteen tuon kankaan kanssa. Jotkut metalliset jalat olis varmaan paljon sopivammat. Tai mustat. Mutta enhän mä näe kokonaisuutta, joten koivuisten huonekalujen kanssa voi hyvinkin sopia.
mä nyt muuten muistin että näin melkein samat tai jopa samat tapetit k-raudassa joskusMeidän välihuoneen tapetti on tollasta violettia.
ei ne on kivinkovat, mut en mä eikä muut paljon istuu, kotona harvoin ollaanOnko niissä mukava istua ja pötköttää?
Emme muistaneet olla paikalla kun sitä jaettiin............ja älyä päähänne.
Oi, sitten ei olisi minun juttu ollenkaan, sohvan pitää olla kodin mukavin paikka käpertyä, no ehkä sängyn jälkeen=)ei ne on kivinkovat, mut en mä eikä muut paljon istuu, kotona harvoin ollaan
Onko se siis hieman erikoista sisustamista, että kaikki huonekalut ovat ikeasta suomisoffasta ostettua sohvaa lukuunottamatta. You make my day!Kyllä pidän
Mä aina tykkään sisusta hieman erikoisesti
Tätä meinasin itsekin kommentoida.Mua tökkii eniten noi koivun väriset jalat! Musta-hopea ja koivu ei sovi mun silmissäni yhteen. Mutta makuasioista ei voi kiistellä.
Olet oikeassa, ei ole monenkaan mieleen, minukin mielestä kaameat. Kun tuohon yhdistyy teidän kuviolliset tapetit niin on siinä 'harmoniaa' kerrakseenOtin vain kahdesta pienestä sohvasta, eli vielä samanlainen iso sohva, en vaan jaksanut nyt kaikki kuvata
Aijaa.com - 6953169.jpg
monet varmasti ei pidä, mut toi on mun maku
Juuri näin, ei mene kuin muutama viikko ja Savanna on noihin kyllästynyt ja heivaamassa roskalavalle. Tämä on NIIN ennustettavissa.Mitä sillä on väliä mitä mies tykkää
eiköhän vanakon mieli muutu jo taas viikon päästä ja ollaan uusilla soffakaupoilla