Pieniä ilonaiheita

Tämän päivän kuva on otettu jo aikoja sitten ja makkari oli silloin vielä vaiheessa (kuten näkyy keskeneräisistä sähkötöistä seinällä)
En kuitenkaan löytänyt uudempaa kuvaa, joten menköön näin.

Eli tässä koivunrungot, jotka maalasin makkarin seinälle (muuten valkeat seinät, vaikka kuvassa näemmä näyttävätkin harmaille):

Viimeksi muokattu:
En mä huomannut, mutta minulla ei olekaan tuollaista kammoa. (Muita vastaavia toki on)
Jos olisi "natinakammo" niin kiinnittäisi varmaan enemmän huomiota...
Voisikohan sitä tehdä kuulosuojaimet päässä?=) Meille jos tulee jotain uutta, minkä pakkauksessa on styroksia, pitää melkein tapella, että kuka saa tuotteen pakkauksesta ja vähimmin natinoin

Heh. Tai sitten vain kirjoittaa jollekin muulle materiaalille, siis jos tommoisista tykkää.
:D
Minun pitää kyllä kokeilla, ehdottomasti. Ajattele, voi olla joskus oikein tarpeen pystyä kirjoittamaan styroksille:D Ja menen tekemään sitä ulos tietysti, että naapuritkin näkevät, että nyt se Huta on tullut hulluksi, kuulosuojaimet päässä kirjoittelee styroksille.

Olkkarista joskus syksyllä napattu kuva

Tuon pöydän teki ensimmäinen mieheni aikoinaan koulussa, kuudennella luokalla. Lämpimät muistot antavat sille arvoa ja auttavat ohikatsomaan mahdolliset esteettiset puutteet.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kumikameli
"Lilli"
Ainut asia, mikä mua tässä ketjussa alkoi pelottamaan.. Onko teillä aina noin siistiä!? Siis kun teillä pikkuväkeä vilisee ja silti on keittiön hyllyt järjestyksessä, koriste-esineitä, askartelua..

Ei meillä vaan..

[QUOTE="Lilli";22337792]Ainut asia, mikä mua tässä ketjussa alkoi pelottamaan.. Onko teillä aina noin siistiä!? Siis kun teillä pikkuväkeä vilisee ja silti on keittiön hyllyt järjestyksessä, koriste-esineitä, askartelua..

Ei meillä vaan..[/QUOTE]

Heh. Ei ole aina siistiä, mutta kieltämättä joudumme siivoamaan enemmän kuin ns. "normiperhe" johtuen miehen vaikeasta astmasta. Mutta useimmiten se kyllä sellaista että noin 15 minsaa imuroinnin ja luutuamisen jälkeen on taas rapaa ja korpunmurusia tms joka paikassa.

Koriste-esineitä meillä luullakseni lopulta aika vähän. En juurikaan kerää moisia.

Askartelua sen sijaan on aika reippaasti. Pidämme kaikki tuollaisesta väkertämisestä ja usein esim teen "valmiiksi" pohjat seuraavan päivän askarteluun jo edellisenä iltana, jotta sujuu ja soljuu sitten kun pikkuväki kerääntyy pöydän ääreen...
:D

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä