"eee"
Kiitos Mummeliisa, kun jaat nämä kauniit kuvat kodistasi kanssamme. Ekaa kertaa tähän ketjuun nyt päädyin ja tulin hyvälle mielelle
Työpaikalle vaihdettiin uudet tuolit niin noita oli niissä pakkauksissa suojana.Tuo styroksi ei menestyisi meillä sekuntiakaan, ei voitaisi edes tehdä sellaisia, ajatuskin styroksin natinasta saa koko perheen kammosta värisemään. Mutta tosi kiva idea
Eikö se niihin kirjoittaminenkin natissut jo ihan hirvittävästi?Työpaikalle vaihdettiin uudet tuolit niin noita oli niissä pakkauksissa suojana.
Kierrätin sitten osan kotiin askarteluun ja hupia saatiin.
En mä huomannut, mutta minulla ei olekaan tuollaista kammoa. (Muita vastaavia toki on)Eikö se niihin kirjoittaminenkin natissut jo ihan hirvittävästi?
Voisikohan sitä tehdä kuulosuojaimet päässä?=) Meille jos tulee jotain uutta, minkä pakkauksessa on styroksia, pitää melkein tapella, että kuka saa tuotteen pakkauksesta ja vähimmin natinoinEn mä huomannut, mutta minulla ei olekaan tuollaista kammoa. (Muita vastaavia toki on)
Jos olisi "natinakammo" niin kiinnittäisi varmaan enemmän huomiota...
Heh. Tai sitten vain kirjoittaa jollekin muulle materiaalille, siis jos tommoisista tykkää.Voisikohan sitä tehdä kuulosuojaimet päässä?=) Meille jos tulee jotain uutta, minkä pakkauksessa on styroksia, pitää melkein tapella, että kuka saa tuotteen pakkauksesta ja vähimmin natinoin
Minun pitää kyllä kokeilla, ehdottomasti. Ajattele, voi olla joskus oikein tarpeen pystyä kirjoittamaan styroksille Ja menen tekemään sitä ulos tietysti, että naapuritkin näkevät, että nyt se Huta on tullut hulluksi, kuulosuojaimet päässä kirjoittelee styroksille.Heh. Tai sitten vain kirjoittaa jollekin muulle materiaalille, siis jos tommoisista tykkää.
Minun pitää kyllä kokeilla, ehdottomasti. Ajattele, voi olla joskus oikein tarpeen pystyä kirjoittamaan styroksille Ja menen tekemään sitä ulos tietysti, että naapuritkin näkevät, että nyt se Huta on tullut hulluksi, kuulosuojaimet päässä kirjoittelee styroksille.
Kyllä, tikkujen työntely kynsien alle olisi hupia tuohon verrattuna! (ei oikeasti, oli tyhmästi sanottu minulta)Löytyipä se kuva lopulta, mitä sinulle etsin äsken Huspati Huta:
eillä tuollainen askartelu taitaisi mennä kidutuksesta?
Uimahallilla tsiljoona junnua
Voi kuinka kaunis tuo vaaleatukkainen peikkotyttö! :heart:Löytyipä se kuva lopulta, mitä sinulle etsin äsken Huspati Huta:
eillä tuollainen askartelu taitaisi mennä kidutuksesta?
Uimahallilla tsiljoona junnua