40+ SO WHAT (VOL.11)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Kiitti sarppav dpo päivän korjauksesta listaan:wave:

Höh, alkoiko se vuoto siulla nyt kumminkin:|..
..mutta jos ei vielä siteeseen asti tule, olisi Kp vielä kyllä tuo 27..äläpäs kiirehdi vielä..:)
Miulle oli sehin uutta, että jos vuoto alkaa klo. 18.00 jälkeen, uusi kierto merkitään alkavaksi vasta seuraavalle päivälle!!

Viimeksi muokattu:
Kyllä se vuoto alkoi jo toden teolla, ei enää epäilystäkään.
Joten on se minulla selkeä kp1 tänään.

Nyt hakemaan poju hoidosta ja paistamaan vuoden ensimmäiset piparkakut. Tehdään haamu-versioita Halloweeniksi...

Ottis
Voi Sarppav Kurjuuksien kurjuus, ett vuoto alkoi sittenkin ja ihan oikeana eikä minään haamuvuotona :hug:. Eipä tässä elämässä muukaan auta kuin mennä vain etiäpäin, tuntu miltä tuntu. Parempaa onnea alkaneeseen kiertoon :hug:. Hyvää halloween-haamuttelua sulle :eek:!

IIDA-KAROLIINA kovasti onnea siirtoon! Varmaan tosi jännät paikat teillä.Saatteko vasta maanantaina tietää kuinka paljon munasoluja on saatu? voi että haluaisin olla samassa tilanteessa. toivotaan ettei tarvita kuin tämä yksi siirto.

Mur-mur kovasti peukutusta että viiva vahvistuisi :heart

Taidan mie - malttamaton kun olen, jo huomen aamulla dippailla:p..ei kestä/jaksa odotella..vaikka tiedänhin sen viivasen ehkä paremman vahvuinen olevan vasta torstaina.

Katson aamulla, mitkä fiilikset ja otan vaikka pisua talteen hieman - kaatelen sitten pois jos maltanhin mieleni!;)

Toivottelen mukavaista iltaa ja kauniita unosia kun mammimaan menette!!

..muuten..mitähän se Hystis puuhailee..hänkös läksi sinne miehensä tykö..muistelinko nyt oikein?:confused:

mur-mur, se viiva siinä ylemmässä testissä oli ihan kunnon viiva. Koita pysyä nahoissa nyt vaan ja testaile taas huomenna aamulla. Onhan se ihan karseen jännää touhua kun odottaa sitä viivaa ja sen vahvuutta, mutta jos sulla testejä kerran on, niin älä pihtaa. Helppo se on tästä vierestä neuvoo...: /

Ottis, kiitos minun lisäämisestäni rktt-listalle. Se meni juuri oikein. Tänään o-testiin tuli ihan onneton haamuviritys ja taisinpa iltapäivällä tuntea vihlasun oikealla puolen. Mahtaako niitä kunnon simppoja olla vielä jossain luuraamassa.:|

Enhän mie malttanut aamuun edes odotella:ashamed:kärsimätön sielu..
..dippasin 2.5h:n pisun pidätysen jälkeen..
Viiva oli miusta pik-ka-sen vahventunut.

Täytynee vielä pari testiä tilailla, saan ne melko varmasti torstaille.=)

Nati nati kertaalleen!:heart:

Tulin kurkkimaan mur-murin aamun testitulosta. Ihan laittaa hykertelemään ja hymyilemään tuo sinun innokkuutesi tai kärsimättömyytesi.... se on ihan ymmärrettävää, että älä sitä nolostele. Ja mikä ihaninta viiva on ja vahventunutkin. Täällä on peukut tanassa, ihan sinua varten.

Kuinkahan hassu sitä ite on viikon päästä. :rolleyes:

Enhän mie malttanut aamuun edes odotella:ashamed:kärsimätön sielu..
..dippasin 2.5h:n pisun pidätysen jälkeen..
Viiva oli miusta pik-ka-sen vahventunut.

Täytynee vielä pari testiä tilailla, saan ne melko varmasti torstaille.=)

Nati nati kertaalleen!:heart:
Onnea palstan hengettärelle tätäkin kautta :flower:
Laitathan kuvan myös iltatestistä...mä en tiedä miksi mää rakastan kassella r-testejä?? onkohan mulla jokin fetissi??:p

Terri äittiysloma minulla alkaisi joulukuun puolivälissä, mutta olen jo s-lomalla.

iida-k jännään teidän puolesta, koska lähdette matkaan, oliko siirto ma? ( voi olla, että on minulta mennyt osa viesteistä ohi). Peulutukset.

mur-mur + vahventunut jee! :heart:. Pääsetkö tänään verikokeeseen? Mitä siitä kilpparilääkkeestä sanottiin?

+++ RKTT:läisille ja ovistelijoille.

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Rominas
(40).............kp0/25-27....yk14(09/09 06/10 10/10) 2.
sarppav (39)................kp2/27-32......yk4......................2.
putunen (41)................kp2/24-32.......yk9....................3./1.yht.
Raputar (40)................kp6/27...........yk5.....................2.
liiza (44).....................kp6/24-27.......yk31...................4.
tetu68 (42).................kp12/27...........yk7....................3/1.yht.
Tirlittan1968 (42).........kp12/28.............yk4....................2.
Morticia (42)................kp14/29-34........yk 1v..................2.
Ottis (43)....................kp14/23-28...........yk16.....................1.
Iida-Karoliina (45).........kp18/23-29......yk16...................5./1.yht.
ulla4 (40)....................kp20/35-45......yk3.....................4.
Nuuttimus (41)............kp23/28-36.........y2v...................3.
wiiwi67 (42).................kp29/25-32......yk27 (3/10)....4.
Ballerina Bolero (40)....kp30/25-28.....yk34....................3.
mur-mur (45)..............kp31/28.........yk18(2/10 8/10) 3/2yht.
Mahdotontako (45).......kp32/29.............yk4....................1.yht.
taavi166 (39)..............kp33/28-42........yk17...................3.
haave2010(44)............kp37/29............yk5(km6/10).......4./1.yht.
onlydream (37)............kp6323-29........yk?...................3

Mahdotontako (45) .........dpo20
mur-mur (45) .................dpo15:heart:(dpo12)
Ottis (43)........................dpo2
taavi166 (39)..................dpo1

ovistestiplussapäivä = dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) = dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1 jne..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:

Kiitos kovasti teille viivan vahvistumis onnitteluista..mutta ei se ollut vahventunut kuin nii-iin vähäsen, hyvä kun huomaa..:|

Tirulii, laittelen kyllä kuvia mielelläni, mutta vasta jos viiva OIKIASTI vahventuu tuosta eilisestä kun huomenna dippailen(jos tarvetta enää..)

Olen todella alamaissa ollut koko päivän..aamulla alkoi kovat menkkakivut ja jo lannistuneena täällä vain vuotoa odottelen:(

Heti aamullai herätessä huomasin, että rinnat on normaalit "riippurintaset" - eivät enään turvoksissa tai arat/kihelmöivät..koko ajan sattuu alamahaan..ja itkettää:'(

On tämä elo välillä niiiiiiin p**seestä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!|O

..sorry..tuli vaan omaa napasta..alkaa olla paukut ihan lopussa tämän kuumeilun suhteen..mur-murin nyt aika luovuttaa..:ashamed:

Kovasti laitan plussatuulahduksia teille kaikille!!:heart::wave:

Viimeksi muokattu:
Voi mur-mur, lämmin, lämmin halaus. Tää on niin rankka laji, kun iloisten uutisten jälkeen pelkää vain huonojen saapumista. Toivotaan ja uskotaan, että tuntemuksesi ovat nyt väärässä ja viiva vahvistuu omaan tahtiinsa. Milloin menet hcg-mittaukseen?

Terkkuja kaikille muillekin! Ja jaksamista, sitä tarvitaan.

Terri katson, ettei ole mitään järkeä tässä vaiheessa mennä sinne hcg märitykseen jos viivakaan ei vahvene..
..muistinkin, että pitää vain taas käydä anti-D piikkillä kun olen miinus verinen(A-) jos tästä ei valmista tule.

Kyllä sen testiviivan kuuluisi vahveta jos pikkinen olisi kunnolla tarranut elinkelpoisena kohtuun.
..vaikka vahvoja viivasia sain tuolloin jouluna -09 ja siltikään pikkinen ei jaksanut..
MUTTA..jos tilanne torstaina sama - viiva vain heikko, käyn labrassa perjantaina(miehellä Vp.)..ei tarvitse viikonloppua enää kärvistellä, miettiä ja toivoa turhia.

:heart:Kiitos teille ihanaiset kuumeilukamuni kun olette nyt miun lohtuna ja tukena:heart:
..miehelle en ole jaksanut kertoilla..hän painiskelee taas työhuolien ja väsymyksen kera(tekee uutta pitkää 11h:n vuoroa)..huoks

Viimeksi muokattu:
on: Täällä takapakkia tullut. Toissa pvänä alkoi kipuja ilmaantumaan ja vuoto haisi erilaiselle, kuin veri yleensä. Ei mielestäni mitenkään pahalle mutta ehkä makea olisi oikea sana.
Noh, eilen soitin sairaalaan ja kutsuivat heti ultraan.
Kohtu tyhjentynyt hyvin, vielä verta vähän siellä mutta ok. Vasemmalla puolella (josta se munatorvi poistettu!!) kovaa aristusta. Ja kahden eri lääkärin arvio, että tulehdus.
Sain kaksi antibiootti kuuria, yht. 6 tabua per päivä. Ja arvaatte varmaan mitä mun mahalaukku asiasta tykkäs... nyt pulu parvi joka kerta kun vessaan meen. Jippii.

Multa meni koko käynnin tärkeät asiat ohi kun toinen lääkäri oli niin ihana vanha herra ja vitsin tynkää siinä heitettiin kun reseptiin vahingossa kirjoitti mun syntymävuodeksi -88 tuon -70 sijaan. Ja oli se pikkasen sekava tilanne kun kaksi doktööriä ultran kans alapäässä heiluu ja keskenäänkin asiasta keskustelivat.

Noh, yritin soittaa sinne tänään ja kyselin, että joko sanelu olisi ollut valmis, kun pikkasen nyt kiinnostas, että missä se tulehdus on, mikä tulehdus jne... Mutta joudun huomiseen odotteleen vastausta. Olis taas pitänyt keskittyä asiaan kun lääkärien pakeilla.

Mur-Mur tuosta viivan vahvistumisesta, miunlla tosi haaleat viivat testeissä vaikka oli ihan normaali arvo veritestissä pp14. Tuntemukset sitten eri juttu. Tsemppiä.

Rominas
sitä ei vain osaa kysyä kaikkia asoita, kun on sielä lääkäreillä. Minulla aina sama juttu myöhemmin tajuan ai niin siitä ois pitänyt osaa kysyä lisää tai kerta jostain vaivastaan tarkemmin. Tsemppiä antibiootin kanssa, minulla myös aina vatsavaivoja sen kanssa, käytäthän maitohappobakteereja? Pikaista paranemista!

Voi Rominas, vieläkö tulehduksen sinne siulle teki - Jaksuja kovasti&lämmin:hug:

Auttaisiko maitohappobagteeri(jauhe/tabl)tuohon vatsa ongelmaan?
..Apteekista saa ainahin..monella juuri antibioottikuuri tekee tuon "ruikulimasun" itsellänikin vähän reagoi..

Kiitti Oivikki:)

Saattaahan se hailu viivanenhin siitä onnellisesti vahvistua vauvaksi asti - niin kuin siulla:heart:
..ei oikein jaksa antaa itselleen "lupaa" uskoa, että näin voi asia olla..sitä pa-hin-ta vain pelkää..: /

Perjantaina olisi 4+3 ja dpo17 kun/jos sinne labraa menen.
..tein siis ekan haamun 3+5(dpo12) ja toiset 2 4+0(dpo14)
Nämä laskettu hedelmöitysajankohdan(ovis)mukaan laskurilla.
..voih kun mie uskaltaisin antaa itselleni luvan TOIVOA&USKOA..

Viimeksi muokattu:
oivikki ja mur-mur: Kävin tänä aamuna ostaan heti maitohappobakteereja purkillisen. Heh heh ja ostin GREIPPImehuakin...

Tovi sitten pissin purkkiin ja kokeilin josko ovistesti ei enään kahta viivaa näyttäs... toive oli turha... kaksi siihen napsahti. Mutta saahan sitä toivoa...

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä