Mulla oli samanlainen tilanne opiskelija-asunnossa. Tosin tyyppi asui mun alakerrassa, joten se kuuli kun lähdin kotoa jne. Ja se ilmeisesti oli pitänyt kirjaa mun tunneista, koska odotti kun tulin koululta kotiin.
Aamulla kun mä lähdin, heti kun avasin oman asuntoni oven, naapuri avasi omansa. Se odotti ovenraossa, ja kyttäsi kun kuljin sen oven ohi (ei ollut muutakaan reittiä), kun olin kulkenut oven ohi, se hiippaili mun perässä rapun ovelle, sitten pääovelle.
Sama juttu, kun tulin kotiin. Se odotti ikkunassaan, sitten etuovella, sitten rapun ovella, sitten juoksi kämppäänsä, tuijotti ovenraosta kun kuljin ohi, sitten kun menin rapun ylös hiipi raput perässä, kun menin asuntooni ja vedin oven kiinni, se hiippaili rapun ylös perässä ja seisoi mun oven takana. Roskikselle tuli, jos näki mun vievän roskiä, samoin postilaatikolle. Samaan aikaan alkoi tulla soittoja tuntemattomasta numerosta, ei siellä koskaan sanottu mitään.
Vikana iltana, ennen kuin se muutti, se koputteli kattoa ja pattereita, huuteli mulle heiii, heiii, heii...
Olipa muuten mukava asua :headwall: Jotain 9 kuukautta sitä riesaa kesti.