Ahdistava naapuri

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Tulipas taas ahdistava olo kun vein roskat, törmäsin naapuriini. Näin käy suurin piirtein joka kerta, kun lähden ulos: talvella, kun puhdistan autoa, naapuri tulee viereen puhdistamaan omaansa. Ajan markettiin, naapuri perässä. Käyn lenkillä, naapuri tulee vastaan, vien roskat, naapuri tulee perässä roskakatokseen. Ja niin edelleen.

Voiko tuo kaikki olla sattumaa, vai seurataanko minua? Jos, niin miksi ihmeessä?

no eiköhän teillä ole vain sama elinpiiri, näen minäkin tiettyjä naapureitani koko ajan, jotenkin sama rytmi.

Ihmetyttää vaan, kun samaa tyyppiä näkee aina ja kaikkialla, muita naapureita ns. normaalitahtiin. Lisäksi ärsyttävää on, että se ei koskaan puhu mitään, just ja just tervehtii, mutta tuijottaa sitäkin enemmän.

En ollut ajatellut asiaa aiemmin, kunnes tyyppi lähti reilun viikon sisällä kolme kertaa mun perässä ajamaan autolla ja tuli samaan markettiin, viereiseen parkkiruutuun.

Miustakin ois tosi ahdistavaa, oikeesti. Jos itse sattuisin lähtemään samaan aikaan kauppaan kuin naapuri, niin en todellakaan menisi viereiseen parkkiruutuun, ja muutenkin jos alkaisi tuntua, että osun sattumalta aina samaan paikkaan jonkun naapurini kanssa, niin muuttaisin takuulla tapojani.

Inhottavaa.

on kyllä erikoista, jos hän tulee viereiseen parkkiruutuunkin, kolme kertaa peräkkäin? vai eikö siellä ole kuin kaksi ruutua...

onko hän mies vai nainen? jos sinulla onkin salainen ihailija, tosin ei kovin salainen enää kun tulee seuraasi aina kun voi :D

Koitappa mennä seuraavalla kerralla toiseen kauppaan jos taas seuraa. Sellaseen jossa et yleensää käy. Jos tulee perässä, niin sitten se seuraa sua. Ehkä se on joku onneton tapaus ja tarvii susta tukea että uskaltaa mennä ulos ja kauppaan. Enkä sanonu pahalla.

Kaupassakin joskus kohtaa niitä jotka seuraa joka väliin ja ottaa samat ostokset kun itse ottaa.

on kyllä erikoista, jos hän tulee viereiseen parkkiruutuunkin, kolme kertaa peräkkäin? vai eikö siellä ole kuin kaksi ruutua...

onko hän mies vai nainen? jos sinulla onkin salainen ihailija, tosin ei kovin salainen enää kun tulee seuraasi aina kun voi :D

Mies on, noin viisikymppinen. Ja joo, Prismoissa on yleensä vain ne kaksi ruutua :D

Ai oikeesti ajanut viikon sisällä kolme kertaa viereiseen parkkiruutuun? :o Outoa.

Mutta miten se voisi aina tietää, että kun sä lähdet lenkille, niin sekin lähtee, tai kun sä viet roskat, sekin vie... jne. näkyykö sen parvekkeelta tyyliin teille ikkunoista?

Koitappa mennä seuraavalla kerralla toiseen kauppaan jos taas seuraa. Sellaseen jossa et yleensää käy. Jos tulee perässä, niin sitten se seuraa sua. Ehkä se on joku onneton tapaus ja tarvii susta tukea että uskaltaa mennä ulos ja kauppaan. Enkä sanonu pahalla.

Kaupassakin joskus kohtaa niitä jotka seuraa joka väliin ja ottaa samat ostokset kun itse ottaa.

Pitääpä kokeilla. Voisin myös ajaa sinne kauppaan jotakin ihan hullua reittiä...

[QUOTE="vieras";22320114]Ai oikeesti ajanut viikon sisällä kolme kertaa viereiseen parkkiruutuun? :o Outoa.

Mutta miten se voisi aina tietää, että kun sä lähdet lenkille, niin sekin lähtee, tai kun sä viet roskat, sekin vie... jne. näkyykö sen parvekkeelta tyyliin teille ikkunoista?[/QUOTE]

Ei, mutta sen ikkunoista näkyy tuohon meidän sisäpihalle.

Niin ja siis jos tämä kaikki ei ole outoa sattumaa, niin jääkö muuta vaihtoehtoa kuin että se kyttäilee ikkunassa mua ja säntää perään kun näkee mut. Tai voihan se kuulla jo rapussakin ääniä.

Hyi olkoon, ei pitäisi ajatella...

Suosittelisin verhojen vetämistä ikkunoiden eteen. Sitten tee pelottava halloween kuva siihen ja vedä verhot pois ja valaise se kuva niin että näkyy hyvin ulos. Ja kun lähdet ulos tee se hiljaa kuin kusi sukassa jottei ääntäkään kuulu.

Tyttäreni kertoi samanmoista yläkerran miehestä. Hän kun ei koskaan päässyt ovesta pihalle niin ettei yläkerran mies ollut samalla tasanteella pälyilemässä. Tyttö muutti vuorokausi rytmiäänkin turhaan. Onneksi keväällä tyttö muutti pois

Niin ja siis jos tämä kaikki ei ole outoa sattumaa, niin jääkö muuta vaihtoehtoa kuin että se kyttäilee ikkunassa mua ja säntää perään kun näkee mut. Tai voihan se kuulla jo rapussakin ääniä.

Hyi olkoon, ei pitäisi ajatella...

Testaa! Lähde olevinaan lenkkivaatteissa tai roskapussin kanssa liikkeelle, mutta menekin oikeasti johonkin nurkan taakse "sitomaan kengännauhojasi" tms. Ja kurki sieltä, lähteekö naapuri kyttäävän näköisenä kohti roskakatosta tai lenkkipolkua.

Mun olis pakko testata, en kestäisi tuollaista, jos en saisi selvyyttä.

Yhteistyössä