T
"tilda"
Vieras
Me ei miehen kanssa tehdä mitään yhdessä. Mies on koneella ja minä lapsen kanssa ja harvoin tehdään mitään perheenä. Miten muilla? Vähän ärsyttää tällänen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Meillä se onnistuu parhaiten niin, et mä rupeen hoitamaan itse suhdetta, niin mies herää siihen, että oon jotenkin "mukava" ja lähtee leikkiin mukaanTai tarkoitan, ettei se aina tajuu olla oma-aloitteinen. Huonoiten onnistuu nalkutus, miksei koskaan me tehdä sitä tai tätä. Tulee vastareaktio. Jos sit taas sanoo: "hei, sovitaanko ettei huomenillalla olla koneel tai telsul ja syödään hyvin ja katsotaan mitä siitä seuraa 'vinkvink'..." niin ei varmaan avaa konetta
![]()
Aika monilla on sitä aikaa näköjään ihan päivittäin... Meidän isi lähtee töihin klo 5-6 (muut nukutaan) tulee takas 19-20 kun on paras ilta hulina (pesut, puurot, unille menot) ja kun se rauha hja hiljaisuus laskeutuu on molemmat niin puhki että hyväkun jaksaa päivää sanoa...
Miten sillä on noin pitkät työpäivät? Millon se ehtii nähdä lapsia?
Jaa, mä olen kyllä nyt erimieltä tripodin kanssa. Eikös se himokin vuosien mittaan hiukan laimene? Entäs sitten kun arki oikeesti uuvuttaa? vai eikö sellaista vaan tapahdu... Hirmu helposti sitä toisesta "kasvaa eroon" jos ei muista välillä oikeesti sitä aikaa panostaa toisiinsa.
Moni listaa kahden toisensa rakastavan ihmisen normaali vuorovaikutus hoitotoimeenpiteeksi, niin kuin se olisi jotain täytyy tietoisesti muistaa suorittaa?
Luonteva rakkauteen ja himoon perustuva parisuhde ei vaadi erillistä hoitamista.
Moni listaa kahden toisensa rakastavan ihmisen normaali vuorovaikutus hoitotoimeenpiteeksi, niin kuin se olisi jotain täytyy tietoisesti muistaa suorittaa?
Luonteva rakkauteen ja himoon perustuva parisuhde ei vaadi erillistä hoitamista.