wc-asiaa! G: käyttääkö lapsesi pottaa julkisissa vessoissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hätä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mielummin ei. Mie yritän muutenkin välttää julkisia vessoja viimeiseen asti, myös lasten kanssa. Mutta välillä on vain pakko.

Hyi että, mua muutenkin kammottaa vessat. Siskoni jo nauraa että hänen on aina pakko pestä vessa ennen mun vierailua. Ihan vain koska tietää miun inhosta....

Arvaa mitä, mun lapsi ei suostu enää potalle, vaan haluaa istua pöntöllä niin kuin isommatkin. raukka vain on niin pieni ettei meinaa pysyä siinä vielä joten pitää KAKSIN KÄSIN RENKAAN REUNOISTA KIINNI!!!!!

Ei käytä pottaa yleisissä vessoissa eikä ees kylästelypaikoissa. Yäk! Minusta potat on henkilökohtaisia, kuten jotkut wc-renkaan pienentimetkin.

Täällä toinen vessakammoinen! Inhoan käydä anoppilassakin vessassa, koska anoppi pesee sen varmaan kerran puolessa vuodessa. Ja tämä on totta! *oksennus*

[QUOTE="hui";22313501]Arvaa mitä, mun lapsi ei suostu enää potalle, vaan haluaa istua pöntöllä niin kuin isommatkin. raukka vain on niin pieni ettei meinaa pysyä siinä vielä joten pitää KAKSIN KÄSIN RENKAAN REUNOISTA KIINNI!!!!![/QUOTE]

Juu, meillä sama vaihe melkein 3v kanssa. Käytämme julkisia vessoja enkä todellakaan desinfioi tai vuoraa pönttöä tai pottaa ennen käyttöä. Katson yleissiisteyden, tarvittaessa pyyhin reunan ennen käyttöä tai huuhtaisen potan.

Alkuperäinen kirjoittaja hätä;22313498:
Wc-pöntön kansi alas -ketjusta :) Pöpökammoisista ihmisistä.

En oo vielä huomannut sitä, mut täytyy käydä lukaisemassa, meillä on aina pytyn kansi kiinni. Meillä on miehen kanssa molemmilla neuroosi asiasta. Onpa mukavaa, että meilläkin on jotain yhteistä. :D

[QUOTE="elli";22313547]Ei käytä vaan kakkaa ja pissaa housuihin jos tulee esim. ravintolassa tai kauppakeskuksessa hätä. HALOO!!![/QUOTE]

Joillekin ilmeisesti tämäkin on vaihtoehto jos ei desinfiointiaineita ole mukana.

No kun kukaan ei sitä käytä, niin sehän on sitten mahdottoman puhdas :). Ja joo, meillä kyllä käyttää pottaa, jos hätä tulee. Eipä ole vielä saanut siitä mitään tautia. Nykyään kyllä istuu pöntöllä ja mä pidän käsistä kiinni, ettei koske siihen renkaaseen :D.

Alkuperäinen kirjoittaja meillä käyttäjä;22313620:
No kun kukaan ei sitä käytä, niin sehän on sitten mahdottoman puhdas :). Ja joo, meillä kyllä käyttää pottaa, jos hätä tulee. Eipä ole vielä saanut siitä mitään tautia. Nykyään kyllä istuu pöntöllä ja mä pidän käsistä kiinni, ettei koske siihen renkaaseen :D.

Niinpä!:) Minusta nämä hygieniatouhottajat ovat huvittavia, eivät käytä julkisia vessoja ilman desinfiointiaineita tai paperivuorauksia, mutta silti kuskaavat lapsiaan esim. julkisilla sisäleikkipaikoilla, junan leikkivaunussa ja kaupan kärryjä nuoleskelemassa. Lelut ja ostoskärryt ovat usein niiin tahmaisia, ettei niihin viitsi koskea.

Alkuperäinen kirjoittaja hätä;22313665:
Vitsailet? :)

Tuo on varmaan muualla maailmassa vielä yleisempää, en muista mikä maa se oli missä pyöri vaippamainos missä viisi 7-9 vuotiasta tyttöä lähtee vanhempien kanssa autoreissulle ja pistävät autossa housuvaipat jalkaan. Siten matkaa ei tarvi keskeyttää eikä likaisia vessoja käyttää.

[QUOTE="vieras";22313702]Tuo on varmaan muualla maailmassa vielä yleisempää, en muista mikä maa se oli missä pyöri vaippamainos missä viisi 7-9 vuotiasta tyttöä lähtee vanhempien kanssa autoreissulle ja pistävät autossa housuvaipat jalkaan. Siten matkaa ei tarvi keskeyttää eikä likaisia vessoja käyttää.[/QUOTE]

Aletaan me aikuisetkin käyttään housuvaippoja, ku ajellaan autolla, ettei tartte käydä yleisessä wc:ssä. Mahtaa olla kivaa pisuvaipoissa.

Yhteistyössä