specsavers

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja silmälasiapina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Itsekin siis juuri ostin lasit ja aurinkolasit muttei ole tullut vielä.

Kauanko toimitus kesti ja onko teillä jotain niitä lisämaksullisia juttuja?

Mulla on yksissä laseissa se kovapinnoite, muita lisähommia ei oo ottanu. Ja noista kolmista laseista oon maksanu yhteensä 150? joten ei ollenkaan paha :)

Mä ostin alkuvuodesta kahdet ja olen tyytyväinen.Toimitusaika oli 2 viikkoa ja sain asiantuntevaa palvelua. Eilen juuri vertailin ystäväni kanssa lasejamme ja ne olivat täysin samanlaiset. Kaverin rillit vaan olivat paljon kalliimmat merkkilasit.

hyvin tyytyväine olen minä, kahdet lasit sieltä. ei mieskään ole valittanut, sillä lasit ja arskat voimakkuuksilla. mun mutsi tilasi omansa viime viikolla, saa ne ens viikolla, tyytyväinen se ainakin oli hintaan ;-)

Viime syksynä ostin kahdet lasit, 300e makso lasit ja mulla on molemmissa se 100e paketti, joka sisältää kova- ja heijastuksenestopinnat ja linssien ohennuksen. Tosi tyytyväinen oon ollu, oiskohan viikko ollu se toimitusaika mulla. Nyt nää toiset on alkanu löystymään hiukkasen, mut näitähän saa käydä kiristyttämässä ja väännätyttämässä, jos on tarvis.

Tilasin yli kuukausi sitten specsaversilta lasit, mutta vieläkään ei ole kuulunut mitään. Kaksi viikkoa sanoivat maksimi toimitusajaksi. Kerran olen käynyt kysymässä niitä ja lupasivat selvittää, että miksi ne lasit eivät ole tulleet. Mitään eivät ole vastanneet. Maanantaina käyn perumassa tilauksen ja menen Instumentariumiin, josta yleensä olen saanut lasit viikossa. :(

kannattaa ostaa itselleen kello/ ym. sepän työkalut, heillä ruuvit löysyy ja silloin jos linssi tai sanka putoaa ei kuulu takuunpiiriin.
Toisiahan on nämä ruuvit linsseissä kiinnitetyinä ja liimattuna mutta tosiaanhan jossakin on sääästettävä

Yhteistyössä