No en mä nyt tiedä, eikö nuo kalenterit pyöri suunnilleen niissä hinnoissa, missä ihan perusannos raflassa ois? Miksi vain aikuisilla on oikeus johonkin kivaan?Ostan lapsille suklaa-kalenterit ja itselle kuva-kalenterin. Ajatus siitä että maksaisin 3 tunnin palkan yhdestä kalenterista ja vielä useammalle lapselle on ihan älytön Ja haluan myös opettaa lapsilleni rahan arvoa.
Toisaalta noinkin mut toisaalta kyllä mä ainakin muksulle ostan kivoja juttuja muullonkin, et tartteeko sen nyt aina joka jutussa kaikkea krääsää saada.No en mä nyt tiedä, eikö nuo kalenterit pyöri suunnilleen niissä hinnoissa, missä ihan perusannos raflassa ois? Miksi vain aikuisilla on oikeus johonkin kivaan?
Minä olen todennut, että legon valmis tulee edullisemmaksi. Se on yllättävän edullinen, kun vertaa siihen määrään, mitä siitä saa legoja. Saman hintaisesta paketista ei tavaroita monelle päivälle riitä, että niistä saisi jotain kasaan. Ei oikein lasten kärsivällisyyskään riitä, että rakentaisi jostain jutusta pari palaa ja sitten jatkoa saisi vasta seuraavana päivänä. Ensimmäisellä ostokerralla olin epäileväinen, aikaisemmin olin tuota pilko juttua tehnyt edullisista poistotarjouspaketeista. Pääsee huomattavasti vähemmällä vaivallakin. Odottelen, että mistä saisi halvalla kanta-asiakastarjouksena tänä vuonna.mä ihan tarkoituksella katson tänä vuonna, kannattaako legon oma kalenteri vai palaanko "pilko paketti" useampaan osaan eri päiville metodiin. Sen mitä katsoin, niin Castlessa on hienompia paloja kuin Cityssä eli jälkimmäine taitaa kannattaa mutta City ei.
Noin ajatellen mulle sen joulukalenterin hinta on alle yhden tunnin palkan arvoinen. Mutta ostin tänäkin vuonna pojille legokalenterit, siksi että ne on musta suht fiksu paketti. Suklaakalentereissa mielestäni suklaa on ihan karmean makuista, ja miksi ihmeessä karkkia pitäisi syödä joka ikinen päivä?Ostan lapsille suklaa-kalenterit ja itselle kuva-kalenterin. Ajatus siitä että maksaisin 3 tunnin palkan yhdestä kalenterista ja vielä useammalle lapselle on ihan älytön Ja haluan myös opettaa lapsilleni rahan arvoa.
Meillä on tuommoinen myös, mutta ollaan laskettu, että tulee kalliimmaksi kuin legokalenteri.Meillä on ollut esikoisella itsetehty kalenteri, 24 pussukkaa joista on löytynyt joku ylläri aina, pieni leluauto, suklaa, magneettipukki, pähkinöitä jnejne. Tosin kalliiksihan tuonkin saa tulemaan jos oikeen innostuu haalimaan kaikkea kivaa pientä pussukoihin, mutta tuleepahan sellasia juttuja mitä itse haluaa antaa
No, en mä nyt raflassakaan käy kovin usein syömässä, en raaskisi kuin erityisessä tilanteessa maksaa ravintolassa yhdestä annoksesta noin paljonNo en mä nyt tiedä, eikö nuo kalenterit pyöri suunnilleen niissä hinnoissa, missä ihan perusannos raflassa ois? Miksi vain aikuisilla on oikeus johonkin kivaan?