Mua niin itkettää miten idiootti mies on.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mii"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mii"

Vieras
Kännissä kuulema on eikä ilmottele missä menee! Päätä särkee ja kaikki on päin helvettiä. Itkettää, toivottavasti ei krapulassa saisi kyytiä kotiin niin ymmärtäs miten ärsyttävää on kun minä en ilmineeraa itsestäni YHTIKÄS mitään KOKO päivänä. Saamari. :,( Ja mitä enemmän ajattelen, sitä enemmän päässä jyskyttää. >( IDIOOOOOTTTTIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Huomenna olisi ollut pitkästä aikaa aamu, jolloin ei olisi mihinkään kiire. Oltaisiin voitu loikoilla sängyllä hetki ennen aamiaiselle pinkomista, syödä rauhassa, käydä kävelyllä jne. Mutta herralla on ilmeisesti vuosituhannen krapula=nukkuu koko päivän. Mä en kestä. :(

Kai miehellä nyt joskus on oikeus käydä ulkona kavereiden kanssa vai oliko yhdessä olo etukäteen sovittu? Jos itse olen yöjuoksuilla niin ei mulla ainakaan ole tapana miehelle ilmoitella tekemisiäni.

Puolisoa ei missään nimessä saa päästää ikinä vapaalle lauantai-iltana. Myöskin päänsärky on aina puolison syy eikä suinkaan fysiologinen vaiva.

tämä herra oli viihteellä jo eilen, ja tämä jysäri on sen vika koska
a) lupasi koukata apteekin kautta kotiin muttei tehnyt niin vaan viina vei, eikä hän tajua maailman menosta yhtään mitään
b) hän aiheuttaa jysäriä vielä enemmän tempauksellaan

Mikähän olisi tarpeeksi hyvä hyvitys?

[QUOTE="vieras";22300309]Kai miehellä nyt joskus on oikeus käydä ulkona kavereiden kanssa vai oliko yhdessä olo etukäteen sovittu? Jos itse olen yöjuoksuilla niin ei mulla ainakaan ole tapana miehelle ilmoitella tekemisiäni.[/QUOTE]

Me asutaan yhdessä ja on kerrottava missä liikkuu, jos KOKO PÄIVÄ menee! Minä olen oikeassa tässä ja mulla on oikeus olla v****ttunu. Urpo ukko kun ei ilmottele.

Mieti jotain kivaa tekemistä itselles huomiseks, mistä sulle tulee hyvä fiilis ja hyvä olo? Mieti jotain mitä teet itsekses ja lakkaa miettimästä ja odottamasta sitä ukkoa. Ei se sillä parane. Häivy heti aamusta kotoa ja anna sen miettiä koko päivä, että mitäs nyt...

Voi ei "mii", toi on varmasti todella todella rasittavaa!

Mun mies on myös viihteellä, mutta se on ihan eri asia kun kysyi asiaa kuitenkin etukäteen. Tiedän että varmaan nukkuu huomenna suurimman osan päivästä, mutta toisaalta teki kotitöitä tänään joten kuittas sen tavallaan sillä.

Tsempitykset ja toivottavasti jatkossa ymmärtää toimia fiksummin. Pidemmän päälle tuollaista tuskin jaksaa oikein kukaan...

Munki mies on baarissa ja mä olen kotona anopin kanssa. No olisin voinut kanssa mennä viihteelle, mutta en nyt tänään jaksanut ja ihanaa kun mieheni on huomenna krapulassa ja itsellä loistava olo ;)

Mukavaa että te piristätte iltaa, kiitos Onaha. :) Dechs on melkoinen hurjapää. :D
Niin, mulle riittäis se että soittas että nyt on menossa. Kai se sitten jotenkin unohti/ei uskaltanut sanoa/kuvitteli olevansa vain huomaamattoman vähän aikaa&huomaamattomasti vähän tuiskeessa.

[QUOTE="vieras";22300616]Munki mies on baarissa ja mä olen kotona anopin kanssa. No olisin voinut kanssa mennä viihteelle, mutta en nyt tänään jaksanut ja ihanaa kun mieheni on huomenna krapulassa ja itsellä loistava olo ;)[/QUOTE]

tuo on ihana pieni ilo ;)

[QUOTE="mii";22300565]Juu, harmittaa vaan kun huomenna olisi ollut nimenomaan meille aikaa. Noh, se päivä on sitten minulle aikaa itseni kanssa.[/QUOTE]

No mutta tossa tilanteessa sun kannattaa hetkeksi keskittyä itsees. Mulle sellainen hyvän fiiliksen paikka on Ikea, oon joskus mennyt sinne pitkäksi päiväksi vaan katselemaan rauhassa ja syömään jne., silloin kun on tosi kypsä ukkoon. Koska se on mulle sellainen hyvän fiiliksen paikka. Mieti mikä sulle on sellainen mikä tekee hyvän olon? Shoppailu, liikunta tai joku muu? Niin, että pidät itseäskin tärkeänä ja omaa aikaas, ja unohdat hetkeks miehessä roikkumisen. Toivottavasti päänsärky helpottaa!

Mun mieskin joskus erehtyi olemaan kertomatta ilta/yöviihteelle menostaan. Sanoi jälkeenpäin, että tuntui että sillä hetkellä pääsi helpommalla :headwall: kun ei puhunut asiasta kanssani. Olin tietysti ihan raivona... eli jälkeenpäin ei sitten päässytkään helpommalla :p vaikka kotiutuikin vasta kun mun pahin kiukku oli ohi.

Toivon todella että myös sun mies "mii" osaisi miettiä asiaa ja tekoaan järkevästi jälkeenpäin eikä ottaisi asennetta "taas toi nalkuttaa"!

Yhteen aikaan mun mies myös noin muutenkin yhtäkkiä oli kadonnut kotoa jonnekin (siis päivällä, esim. kauppaan, tekemään jonkun työjutun tms)eikä ollut yhtään kertonut että minne. Huomasin vaan jossain vaiheessa ettei äijää näy. Mur. Tästäkin asiasta käytiin keskusteluja tunteet pinnalla. Nykyään joskus lipsahtaa olla ilmoittamatta, ja muutenkin tykkää elellä kovin itsenäistä elämää perheestä huolimatta joissain asioissa. Mä katson joitain asioita sormien välistä mutta oletan myös että jos joku mua todella vaivaa niin mies myös panostaa!!

Nyt sitten jotain omaa kivaa kehittelemään tosiaan niin saat parempaa fiilistä, vaikka tuokin asia tietysti pitää käsitellä :hug:

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="mii";22300319]tämä herra oli viihteellä jo eilen, ja tämä jysäri on sen vika koska
a) lupasi koukata apteekin kautta kotiin muttei tehnyt niin vaan viina vei, eikä hän tajua maailman menosta yhtään mitään
b) hän aiheuttaa jysäriä vielä enemmän tempauksellaan

Mikähän olisi tarpeeksi hyvä hyvitys?[/QUOTE]

Ei mikään. Jätä moisen paskan.

Yhteistyössä