Aivan mahtavaa!Tiliä ei tullut,pomo ei vastaa,kirjanpitäjä sanoo ettei voi tehdä mitään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "battimanni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

"battimanni"

Vieras
Sanoin itseni irti ja kostona palkkaa ei tullut tänään!soitin kirjapitäjälle hetki sitten kun viimeiset siirrot sanoi ettei ole edes tuntilistaa tullut!
Pomolle koitin soittaa ja laittaa viestiä ei vastausta!
Aivan mahtavaa,itkua vääntää muutama euro rahaa ja pankit kiinni jo!
Aivan mahtavaa mä repeän totaalisesti!

ota pikavippi pahimpaan hätään ,maksat sen pois heti jo kahden viikon päästä. Toinen vaihtoehto nöyrtyä ja kysyä sukulaisilta lainaa... itse jouduin viime kuussa soittaan äipälle ja siirsi tililleni sen verran että pääs kauppaan. Kun pomo oli jostain syystä jättänyt kolmelle työnekijälle palkan ajoissa.

Reilua - kiusa se on pienikin kiusa.

Työsuojeluhallinnon sivuilta:
Lopputili mahdollisine lomakorvauksineen tulee maksaa viimeistään työsuhteen päättymispäivänä, ellei toisin ole sovittu. Lopputilin viivästyessä työntekijälle syntyy viivästyskoron lisäksi oikeus täyteen palkkaan odotusajalta, enintään kuitenkin kuudelta kalenteripäivältä.

Mulla otti yks paska viimeisestä tilistä kolminkertaisen veron. Tuli sit vuotta myöhemmin suuret veronpalautukset:) Nyt sun täytyy lainata jostain, tili sun on kuitenkin pakko saada.

siis jättänyt maksamatta ajoissa.

Maksamatta kokonaan!
Siis sen olis pitänyt olla maksussa jo torstaina,ajattelin et jotain viivetää ja odottelin tänään kello 17 asti.soitin kirjanpitäjälle mikä mättää,sanoi ettei ole tullut edes tuntilappua hänelle,MUIDEN KYLLÄ OLI!
Rissas mulle vastaan lopettamisesta ja olis halunnut että jatkan mutta sanoin että päätös on ja pitää koska mun pahoinvointi vie kaiken järjen ei jaksa ajatella mitään..
Tämä on sitten vissiin KOSTO ELÄÄ MULLE!!!
Pesahteri vastaa ees puhelimeen!
miettikää et saikkua tarjos yms mutta ei irtisanoutumista ottanut hyvällä,eikö se tule senkin halvemmaks ettiä toinen tekijä!

No sulla nyt ei kuitenkaan ole niitä säästöjä yhtään että voisit hoitaa asian rauhassa lakiteitse. Ja olen minäkin joskus saanut palkan päiviä myöhässä mutta ei se hetkauta mitenkään mun elämääni.

Maksamatta kokonaan!
Siis sen olis pitänyt olla maksussa jo torstaina,ajattelin et jotain viivetää ja odottelin tänään kello 17 asti.soitin kirjanpitäjälle mikä mättää,sanoi ettei ole tullut edes tuntilappua hänelle,MUIDEN KYLLÄ OLI!
Rissas mulle vastaan lopettamisesta ja olis halunnut että jatkan mutta sanoin että päätös on ja pitää koska mun pahoinvointi vie kaiken järjen ei jaksa ajatella mitään..
Tämä on sitten vissiin KOSTO ELÄÄ MULLE!!!
Pesahteri vastaa ees puhelimeen!
miettikää et saikkua tarjos yms mutta ei irtisanoutumista ottanut hyvällä,eikö se tule senkin halvemmaks ettiä toinen tekijä!

Laita mailia työnantajalle tuosta Työsuojeluhallinnon lainauksesta, joka oli aiemmin ketjussa.

Sulla ei siis ole uutta työtä tiedossa? Ja ei yhtään säästöjä? Sossustako aattelit hakea rahat karenssin ajan?

Mulla ei ole uutta työtä enkä ole hakemassakaan..mulla on rahaa millä elän siihen asti kun äp loma alkaa..
kyse on siitä etten ehtinyt pankkiin koska raha mikä on tilillä on sellaisella mihin ei korttia.
mua vituttaa vaan tollanen että kostetaan irtisanoutuminen heittäytymällä pelleks ja jättämällä maksamatta palkka!

No sulla nyt ei kuitenkaan ole niitä säästöjä yhtään että voisit hoitaa asian rauhassa lakiteitse. Ja olen minäkin joskus saanut palkan päiviä myöhässä mutta ei se hetkauta mitenkään mun elämääni.

Se että mulla olis muutakin tekemistä kun ruveta tappeleen parintonnin saatavista muiden kautta..
lapsellista ettei edes puhelimeen vastaa tää hyypiö vaikka kuinka soitan..pitää vissii ettiä toinen numero mistä soittaa että erehtyy vastaileen..tai toki voin mennä kun olo kohenee sinne työmaalle avautuun asiakkaiden edessä.

Se että mulla olis muutakin tekemistä kun ruveta tappeleen parintonnin saatavista muiden kautta..
lapsellista ettei edes puhelimeen vastaa tää hyypiö vaikka kuinka soitan..pitää vissii ettiä toinen numero mistä soittaa että erehtyy vastaileen..tai toki voin mennä kun olo kohenee sinne työmaalle avautuun asiakkaiden edessä.

Miksi sen pitäisi vastata puhelimeen työajan ulkopuolella?

[QUOTE="mä";22299299]Miksi ei hoida sovittuja töitään työajalla?[/QUOTE]

Tietenkin olisi pitänyt hoitaa. Mutta esim. minä en pidä työpuhelinta edes päällä kuin työaikana.

Tietenkin olisi pitänyt hoitaa. Mutta esim. minä en pidä työpuhelinta edes päällä kuin työaikana.

Se on yrittäjä joka on töissä 7 päivää viikossa(ainakin puhelin tavoitettavissa) koska vastaa kaikesta,sen on oltava tavoitettavissa tai soittamassa takaisin koska siellä on viikonloppuisin myös työntekijät töissä jotka voivat hälytysten,rahasiirtojen yms takia soittamaan hänelle..ja kummasti sen aina sai kiinni mutta nytpä ei enää saakkaan!
että silkkaa kostoa tää on..

[QUOTE="vieras";22302153]Pistä puhelimen asetukset niin, ettei näytä numeroa, hänen puhelimessaan lukee tuntematon numero silloin.[/QUOTE]

Kokeilin mutta ei vastaa..ex työkaverille soitin ja sanoin asian,oli ollut aamulla puhelinyhteydessä pomoon ja tulee nyt käymään kun ehtii et soitan sen numerosta,siihen se tuntuu vastaavan..