Rakentavaa kritiikkiä tästä taulusta?

• Viestiketjun aloittaja niin harmaa
  • Ensimmäinen viesti
g
[QUOTE="a p";22289245]Eiiiiiih, ei ei ei ei ei , en alalle mieti en hetkeäkään. Tarkotus oli tehdä yks ja ainoa taulu joka sopis meidän omaan kotiin. Sen jälkeen todennäköisesti luovutan maalit lapsille ;)[/QUOTE]

elä elä niin tee! Jos tuo sun omaan kotiin sopii, sehän on silloin semmonen kun pitääkin, vai? Kykyjä kumminkin näkyis olevan, jatka ihmeessä!

"a p"
elä elä niin tee! Jos tuo sun omaan kotiin sopii, sehän on silloin semmonen kun pitääkin, vai? Kykyjä kumminkin näkyis olevan, jatka ihmeessä!
Mua kyllä kiinnostais maalaaminen MUTTA haluaisin, että joku mulle opettais sitä.... siis miten saadaan minkäkinlaista jälkeä aikaan. Tätä ennen en oo koskaan koskenukaan siveltimeen enkä maaleihin joten todellaki parantamisen varaa on! Mutta, koska täälläpäin ei ole mahdollista saada opetusta niin tyydyn tähän yhteen tauluun :) Vielä pitää viimeistellä se jotenki, en kyllä tiedä miten.

JONSERED Karhunkantaja
Hmmm... jos kaipaat tuohon tummaan kuparista sävyä, voisi kuparinvärinen laseeraus toimia. Se ei peittäisi kuvaa, vaan antaisi valonsuunnan mukaan kuparista häivähdystä.

Minusta se ei tarvitse mitään. On yllättävän vaikeaa lopettaa ajoissa.

En nähny missään sun signeerausta. Tauluhan oikein huutaa tuonne alakulmaan nimpparias... :)

Itse olen värikkäiden taulujen ystävä ja jos ei ole värejä, niin joku juttu pitää olla, että taulu saa sielun. Joku tuolla jotain samantapaista yritti jo selittää...

Kai sulla joku ajatus taulua tehdessä oli? Ei kai taulua voi tehdä, jos ei ole mitään ajatusta? :)

Mutta oli värejä tai ei, tuo voisi sopia munkin seinälleni. Kunhan siinä olis signeeraus...

runoton
[QUOTE="a p";22289339]Mua kyllä kiinnostais maalaaminen MUTTA haluaisin, että joku mulle opettais sitä.... siis miten saadaan minkäkinlaista jälkeä aikaan. Tätä ennen en oo koskaan koskenukaan siveltimeen enkä maaleihin joten todellaki parantamisen varaa on! Mutta, koska täälläpäin ei ole mahdollista saada opetusta niin tyydyn tähän yhteen tauluun :) Vielä pitää viimeistellä se jotenki, en kyllä tiedä miten.[/QUOTE]

Eikö ole mitään kansalaisopiston kuvataideryhmääkään? :) Harmi.

JONSERED Karhunkantaja
[QUOTE="a p";22289452]Hmmmm, mitähän lakkaa käytetään ja millä se seos sitte levitetään? Tuo sun linkittämä kuva on hyvä, ymmärrän mitä tarkotat kunhan vaan vielä tajuaisin miten se tehdään :)[/QUOTE]

Vesiohenteisia lakkoja voi käyttää ja pehmeällä siveltimellä, sienellä, räsyllä tai millä tahansa levittää. Helpoin on ostaa pieni purkki Taika-lasyyria, kuparinväristä, jos sitä kaipaat.

Levitystekniikalla saa muutettua lopputulosta ja lasyyria voi levittää vaikka kuinka monta kerrosta, jos haluaa.

runoton.
[QUOTE="a p";22289442]Lapsille on muttei aikuisille :(

Juu signeeraus :LOL: En tiedä haluanko mä että kaikki tietää sen olevan mun tekemä :whistle: :ashamed:[/QUOTE]

No lainaapa vaikka joku kirja kirjastosta, jossa opetetaan maalauksen tekniikoita. Nekin on yllättävän hyviä.

Laseerauksen sä tekisit ohuella maalilla, jossa on siis hyvin vähän sitä pronssipigmenttiä. En tiedä tarvisko sen tossa olla mikään lakka välttämättä, voishan joku muukin toimia.

Yhteistyössä