[QUOTE="pläski";22286968]Saanko kysyä, mikä mun asenteessa on sun mielestä vialla? Oikeesti.
Enkö mä jo ensimmäisessä viestissä kirjoittanut, että tiedän, ettei toi pussikeittomenetelmä toimi pidemmällä aikatähtäimellä? Ja että kun olen saanut ne 10kg pois ja lopetan pussikeittojen juomisen, pidän muuten syömisiäni ja painoani kontrollissa.
Mun on nyt jostain syystä vaikea päästä alkuun, eikä ihan oikeasti ole aikaa tarpeeksi, tai sitten se on perheeltä pois ja heidän luotaan olen jo ihan tarpeeksi muutenkin pois. Kuntosalimaksuihin ei ole varaa, kyllä jossain elämäntilanteessa varmasti ja toivon mukaan tulee olemaan, mutta nyt ei ole.[/QUOTE]
Mutta kun painonpudotus harvemmin onnistuu tuollaisella " nopealla ihmekuurilla ". Jos 10 kg pudotuksen jälkeen tiedät miten syödä ja osaat kontrolloida sitä. Herää kysymys mikset ole sitä osannut jo nyt?
Olen itsekin kokeillut noita nutrilettejä ymv. Toivat toki pika-apua, mutta eivät mitään lopullista. Kyse ei ollut siitä, etteikö niiden avulla saa painoa pudotettua. Vaan siitä, että tulokset olisivat pysyviä.
Toivottavasti saat tuolla pussikuurilla pysyviä painonpudotuksia aikaan. Ja toivottavasti osaat myös pudotuksen jälkeen syödä oikein, jotta painosi pysyy niissä pudotetuissa kiloissa.
Itse pudotin pussikuurin aikana n. 12 kg, mutta sen jälkeen ruokavalio ja liikuntamuutoksilla on lähtenyt 18 kg. Ja matkaa on vielä jäljellä, vaikka normaalipainoinen jo olenkin.
Joka tapauksessa onnea pudotukseen!