Kuka v**un idiootti varastaa kirpparilta?!

"vieras"
Tsekkasitko, ettei tavaroitasi ollut kulkeutunut muiden looseihin, hintalappuja irronut jne? Ja kyllä, kirppareilta myös varastetaan paljon, itse varaudun aina hävikkiin kun mulla on paikka, ei voi mitään :(
 
[QUOTE="vieras";22273254]Tsekkasitko, ettei tavaroitasi ollut kulkeutunut muiden looseihin, hintalappuja irronut jne? Ja kyllä, kirppareilta myös varastetaan paljon, itse varaudun aina hävikkiin kun mulla on paikka, ei voi mitään :([/QUOTE]

Joo, tsekkasin kyllä, ettei ollut mein tavaroita muualla - ei edes hinnattomien tavaroiden laatikossa.
 
"vieras"
Minä huomasin että kirpparille ei kannata viedä mitään ns. arvokkaampaa, vaarana varastaminen tai häviäminen tai toiseen pöytään joutuminen jne. erittäin ikävää ja harmillista, mutta kantapään kautta oppineena.:(
 
vittuuntunut
Koska minulla ei ollut varaa moneenkaan asiaan ja varastamalla sain ne tai säästin rahaa.
Minullakaan ei ollut varaa moneenkaan asiaan ja rahaa tarpeeksi. Siksi vein kirpputorille tavaroita ja pistin pieniä hintoja, jotta samassa tilanteessa olevat voisivat ostaa niitä tavaroita itselleen halvalla. Kiitos sinulle ja kaltaisillesi minullakin varastettiin enemmän kuin myytiin.
 
[QUOTE="vieras";22273274]Minä huomasin että kirpparille ei kannata viedä mitään ns. arvokkaampaa, vaarana varastaminen tai häviäminen tai toiseen pöytään joutuminen jne. erittäin ikävää ja harmillista, mutta kantapään kautta oppineena.:([/QUOTE]

Ei meillä edes ollut mitään kallista... tai no, miehen bootsit ja kahdet verhot oli 10 € / tuote, lieneekö ne sitten kaikki lähteneet kävelemään :(.
 
vittuuntunut
Minullakaan ei ollut varaa moneenkaan asiaan ja rahaa tarpeeksi. Siksi vein kirpputorille tavaroita ja pistin pieniä hintoja, jotta samassa tilanteessa olevat voisivat ostaa niitä tavaroita itselleen halvalla. Kiitos sinulle ja kaltaisillesi minullakin varastettiin enemmän kuin myytiin.
Ja jos kehtaat vinkua jotain vähävaraisuudesta vielä, niin sanon, että minun tuloni on 268 euroa + lapsilisät. Kiitos vielä kerran.
 
Ja jos kehtaat vinkua jotain vähävaraisuudesta vielä, niin sanon, että minun tuloni on 268 euroa + lapsilisät. Kiitos vielä kerran.
Niin minunkin tuloni... pienet on eikä käy mielessä varastaa... Noi tulot on mun omavalinta.

EDIT:// Eihän siis vittuuntunut myöntänyt varastaneensa... anteeksi. Muokkasin vastaustani hieman...
 
Viimeksi muokattu:
rippituoli
Minullakaan ei ollut varaa moneenkaan asiaan ja rahaa tarpeeksi. Siksi vein kirpputorille tavaroita ja pistin pieniä hintoja, jotta samassa tilanteessa olevat voisivat ostaa niitä tavaroita itselleen halvalla. Kiitos sinulle ja kaltaisillesi minullakin varastettiin enemmän kuin myytiin.
Noh, minä en ole tottapuhuen ikinä ollut kiinnostunut miten esimerkiksi sinulla menee, tai muillakaan ihmisillä. Uskon ettei niitä ihmisiä jotka sinulta varastivat kiinnosta myöskään. Tai jotkut ymmärtääkseni eivät vain ajattele "muiden ihmisten" olemassaoloa - minä ajattelen, mutta minua ei kiinnosta.
 
vittuuntunut
Noh, minä en ole tottapuhuen ikinä ollut kiinnostunut miten esimerkiksi sinulla menee, tai muillakaan ihmisillä. Uskon ettei niitä ihmisiä jotka sinulta varastivat kiinnosta myöskään. Tai jotkut ymmärtääkseni eivät vain ajattele "muiden ihmisten" olemassaoloa - minä ajattelen, mutta minua ei kiinnosta.
Huomaan sen. Huomaan, että olet selkärangaton, itsekeskeinen paskiainen. Onnea elämääsi.
 

Yhteistyössä