Kuka v**un idiootti varastaa kirpparilta?!

"tavis"
Kiitos tämän episodin ja nimimerkin rippituoli, inhoan jatkossa entistä enemmän kaikkia lähiöluusereita. Huoh.

Itselläni oli tulot tasan 0 euroa kuussa (lapsilisä 100 €/kk) koko viime vuoden, eikä kertaakaan tullut mieleeni varastaa mistään mitään. Opiskelin myös. Joku moraali ihmisellä pitää sentään olla, vaikka olisi kuinka köyhä.
Peesi.
 
Koska varastelua ei varmaan koskaan saada täysin pois, niin mulla ois yksi vinkki. Älkää listatko niitä tavaroita.

Tarkoitan siis, että mä olen autuaan tietämätön siitä että paljonko multa varastetaan, eikä mulla sitä kautta ole koskaan paha mieli :) Mulla on aina myynnissä muutama sata vaatetta + muut tuotteet siihen päälle ja koska en niitä tuotteita listaa, niin mulla ei ole hajuakaan siitä, moniko tuote lähtee kävelemään ilman maksua.
Mitä mä oikeastaan edes tekisin sillä listalla? Paitsi juurikin tarkistaiisin pitääkö tilitys paikkaansa ja kun ei pitäisi niin saisin vain pahan mielen itselleni.

Mä olen sellainen herkkis, jolle tosiaan tulisi paha mieli moisesta ja koska pystyn välttämään sen pahan mielen, niin sen kyllä varmasti teen :)
 
humhum
Mun mielestä voisitte ihan reilusti mainita nimeltä niitä kirpputoreja, joissa varastelua tapahtuu paljon. Se on nimittäin kirppiksestäkin kiinni, jotkut on todella varasvapaita paikkoja.

Tuusulan femmatorilla ainakin varastellaan. Ei niin että se olisi siellä tehty helpoksi, siellä on loistavat varashälyttimet ja kamerat ym. Kirppis on vaan iso, että siellä isojen helmojen alle katoaa vaikka mitä.
 
aa
Mä olen kuullut että Makkaalta varastetaan paljon, itsellä on ollut 2 kertaa pöytä, eikä multa ole varastettu mitään. Olen listannut huolellisesti, ja kerran myynti oli jopa enemmän kuin piti.. Vien tavaroita aina listan mukaan myyntiin, enkä tuki pöytää täyteen niin on helpompi ostajienkin nähdä mitä on myynnissä.
 
"vieras"
Koska varastelua ei varmaan koskaan saada täysin pois, niin mulla ois yksi vinkki. Älkää listatko niitä tavaroita.

Tarkoitan siis, että mä olen autuaan tietämätön siitä että paljonko multa varastetaan, eikä mulla sitä kautta ole koskaan paha mieli :) Mulla on aina myynnissä muutama sata vaatetta + muut tuotteet siihen päälle ja koska en niitä tuotteita listaa, niin mulla ei ole hajuakaan siitä, moniko tuote lähtee kävelemään ilman maksua.
Mitä mä oikeastaan edes tekisin sillä listalla? Paitsi juurikin tarkistaiisin pitääkö tilitys paikkaansa ja kun ei pitäisi niin saisin vain pahan mielen itselleni.

Mä olen sellainen herkkis, jolle tosiaan tulisi paha mieli moisesta ja koska pystyn välttämään sen pahan mielen, niin sen kyllä varmasti teen :)
No "meidän" kirppiksellä saa ainakin arvokkaimmista tavaroista erillisen kuitin, joten niiden puuttumisen huomaa automaattisesti. Lisäksi minulla on yleensä yhteinen paikka kaverin kanssa, joten käymme hintalaput läpi yhdessä, ja vaikka tavaraa on paljon, monesti silti muistaa, jos ainakin joku spesiaalimpi juttu puuttuu...
 
[QUOTE="vieras";22275905]No "meidän" kirppiksellä saa ainakin arvokkaimmista tavaroista erillisen kuitin, joten niiden puuttumisen huomaa automaattisesti. Lisäksi minulla on yleensä yhteinen paikka kaverin kanssa, joten käymme hintalaput läpi yhdessä, ja vaikka tavaraa on paljon, monesti silti muistaa, jos ainakin joku spesiaalimpi juttu puuttuu...[/QUOTE]

Toki jos paikan vuokraa kaverin kanssa, niin asia on eri.

On mullakin speciaalimpia juttuja, mutta en mä tiedä onko se speciaalimpi kävellyt kassan ohi vai kassan kautta. Tarkoitan siis että jos saan myynnistä 560€, niin en mä osaa siitä sanoa että onko ne 15 euron kengät varastettu vai maksettu kun en tosiaan lapulta seuraa mitä on mennyt ja mitä ei :)

Olen mäkin myynyt kirppiksellä jossa saa jokaisesta myynnistä kuitin, eli sain 4 kpl A4 kokoisia papereita joissa oli kaikki myydyt tuotteet listattu. Mutta en lukenut listaa, koska en halunnut tietää onko ne 15€ arvoiset kengät myyty vai varastettu. Eli ei sitä kuittia ole pakko käydä läpi :) Ja mä tosiaan jätän sen lukematta koska saisin vain pahan mielen.
 

Yhteistyössä