Gallup: Lapsenne/Lastenne nimet?

Juuh. Sieltähän se tulee. :D
hauskaa :)

on muuten kummallista, kuinka minusta tuntuu, että tuntisin sinun suuren perheesi, koska olen lukenut blogia jo niin monta vuotta. olen nähnyt teistä untakin, istunut keittiössäsi ja olemme jutelleet monista tärkeistä asioista. sinä et vaan niistä tiedä mitään, mutta jotta sinäkin nyt tietäisit niin meidän keskustelut on ollleet antoisia ja neuvoit minua kerran yhdessä tärkeässä asiassa :)

milläköhän nimellä tällaista blogin seuraamisesta aiheutuvaa ilmiötä pitäisi kutsua :D?

hauskaa :)

on muuten kummallista, kuinka minusta tuntuu, että tuntisin sinun suuren perheesi, koska olen lukenut blogia jo niin monta vuotta. olen nähnyt teistä untakin, istunut keittiössäsi ja olemme jutelleet monista tärkeistä asioista. sinä et vaan niistä tiedä mitään, mutta jotta sinäkin nyt tietäisit niin meidän keskustelut on ollleet antoisia ja neuvoit minua kerran yhdessä tärkeässä asiassa :)

milläköhän nimellä tällaista blogin seuraamisesta aiheutuvaa ilmiötä pitäisi kutsua :D?
Heh.
Minä olen törmännyt vähän samantapaiseen ilmiöön ennenkin, niin muilla ihmisillä kuin itselläkin. Ehkä ihmismieli jotenkin automaattisesti täyttää aukkopaikat tms eli kun on alkanut seuraamaan jonkun elämää, omassa mielessään ikään kuin "luo loppuun" sen ihmisen?
Olen iloinen, että loit minut niin hyväksi, jotta osasin olla avuksi :D

5-lapsen äiti
Meillä on viisi lasta iältään 2-18 vuotta, kaikilla samat vanhemmat. Lasten nimet ovat: Alvar, Alisa, Elias, Ellen ja Elina. Viimeiselle ajattelimme myös nimiä Elviira, Alina, Alise ja Almira mutta Elina siitä tehtiin =). Tarkoituksena oli alunperin että lapset alkavat AL yhdistelmällä, kuitenkin Eliaksen myötä vaihdoimme E-kirjaimeen.

SFEP
Meillä tyttäret Ursula ja Ulpukka. Ovat jo 15 ja 19 vuotiaat, ja todella kauniita suomalaisiksi nuoriksi naisiksi! Nimet annoimmekin heille parantamaan mielikuvaa kyseisitä nimistä =D Miksi kaikista kauniista tytöistä pitää tehdä jasmiinoita?

[QUOTE="vieras";22547462]Mikä mummeliisan blongin osoite? Oon täällä plussalla seurannut juttujasi ja tykkään niin että ois kiva vierailla blogissasi myös[/QUOTE]

löytyy kun kirjoitat googleen viipaleita.

Yhteistyössä