mua oksettaa nimet joihin pitää väen väkisin änkeä esim. just W, IHAN hyvin poikasin nimi voitaisiin kirjoittaa VEETI , oksettaa...Alkuperäinen kirjoittaja waaka:Eli lapsenne/lastenne nimet ja synt vuodet.
Ihan tylsyyttäni vaan ja samalla saapi nimi vinkkejä
Poika, Weeti 1 v ja 5kk 2 päivää.
Kyllä sun elämäs on sitten tuskaa, jos tollanenkin saa jo oksentamaan. Sääliks käy.Alkuperäinen kirjoittaja hyi:mua oksettaa nimet joihin pitää väen väkisin änkeä esim. just W, IHAN hyvin poikasin nimi voitaisiin kirjoittaa VEETI , oksettaa...Alkuperäinen kirjoittaja waaka:Eli lapsenne/lastenne nimet ja synt vuodet.
hohhoijaa...Alkuperäinen kirjoittaja mielikuva:Kyllä sun elämäs on sitten tuskaa, jos tollanenkin saa jo oksentamaan. Sääliks käy.Alkuperäinen kirjoittaja hyi:mua oksettaa nimet joihin pitää väen väkisin änkeä esim. just W, IHAN hyvin poikasin nimi voitaisiin kirjoittaa VEETI , oksettaa...Alkuperäinen kirjoittaja waaka:Eli lapsenne/lastenne nimet ja synt vuodet.
No ihan yhtä hyvin se voidaan kirjoittaa sillä kaksoisveelläkin...Alkuperäinen kirjoittaja hyi:mua oksettaa nimet joihin pitää väen väkisin änkeä esim. just W, IHAN hyvin poikasin nimi voitaisiin kirjoittaa VEETI , oksettaa...Alkuperäinen kirjoittaja waaka:Eli lapsenne/lastenne nimet ja synt vuodet.
jännät nimetAlkuperäinen kirjoittaja ria:Elie Ossian 2005
Asla Uljas 2006
Unni Viola 2007
Iivo Anselmi 2009