"huolestunut"
Sun kuvbat on aina otettu kun olet vissiin kunnon aineissa, ainakin ilmeiden perusteella, mitä huumeita käytät??
Sun kuvbat on aina otettu kun olet vissiin kunnon aineissa, ainakin ilmeiden perusteella, mitä huumeita käytät??
maitopullo ja äiti kosketus etäisyydellä, oi onnea :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Tiedän mitä onni on;22252188:
Kiva kuva ja itsekin olet oikein sievä. Tykkään myös lapsesi paidasta.Alkuperäinen kirjoittaja Tiedän mitä onni on;22252188:
Ei mulle sovi blondi! Tähän kalpiaan naamaan ei todellakaan sovi blondit hiukset, näyttäisin aivan kamalalta.Mikset ole blondi?
Edelleen Tytsi on kauneinOn kauniita naisia
Mä pidän Tytsin hiuksista erityisesti. Niihin sais laitettua vaikka ja mitä.Edelleen Tytsi on kaunein
Ne hiukset on kyllä jotain :heart:Mä pidän Tytsin hiuksista erityisesti. Niihin sais laitettua vaikka ja mitä.
mun mielestä Tytsi on kullankeltaisine paksuine hiuksineen ja sinisilmineen kuin suoraan vanhasta Suomi-filmistä karannut, tiedättehän te : lettipäinen kaunotar joka leikillään kirmaa koivujen välissä pakoon salskeaa tukkijätkääNe hiukset on kyllä jotain :heart:
Todellakin tai sitten Eloveena paketistamun mielestä Tytsi on kullankeltaisine paksuine hiuksineen ja sinisilmineen kuin suoraan vanhasta Suomi-filmistä karannut, tiedättehän te : lettipäinen kaunotar joka leikillään kirmaa koivujen välissä pakoon salskeaa tukkijätkää
Ihana <3Tässä on meidän puheripulia sairastava poikamme
Niin suloinen! Ihanasti näkyy hammasrivi.Tässä on meidän puheripulia sairastava poikamme
ashiraaaaaaaTässä on meidän puheripulia sairastava poikamme