Venakko Milana, haluaisitko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Terve taas =)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En yleistä, ei kaikki ovat sellaiset vaan suuri osaa, Suomessa on vaan näin naiset tekee, Virossa Venäjällä rahasta, mutta ehkä ei sen enempää kuin Suomessa jo nykyään, mulle oli yllätys miten paljon naisia sen tekee 150eurolla puoli tuntia, mulla jopa kaverit oli suomalaiset, se haukkui mua mikä ty mä teen, mut itse aloiti itseä myydä ja vielä sanoin mulle, ettei ainakaan tästä kukaan saa tiedä ja kun se tykkää vielä seksistä, siis hyi....

Ja sä ilmeisesti tunnet suuren osan suomalaisnaisista jotta voit näin sanoo?

Siis pitääkö tässä käyttä ratakiskoa? Mä EN halua harrastaa seksiä rahasta enkä todellakaan voisi siitä nauttia. Koita nyt käsittää, että kaikki EI panisi rahasta.

En mä nauttisi niistä rahoistakaan kun tietääsin kuinka ne on saatu. Enkä voisi elää itteni kanssa jos olisin huorannut.

miks sä sitten todistat sen mulle? Ei mulle tarvi todista jos et siitä halua tehdä rahasta? Mut vielä tuskin taas mä sanon ettet tee, kaikki vaan jotka todista haluavat näyttää miten oikeat he ovat, mut kun joku lyö siitä rahaa summa tiskille, tuskin joku teistä sanoisi ei todellakaan halua miljoona enkä seksiä sun kaa

Mutta posituisiko tuo halu seksiä kohtaan heti jos siihen tulisi raha mukaan?

Entä jos mies jälkikäteen haluaisi antaa jotain korvaukseksi, jos ei nyt suoraan rahaa niin vaikka kalliita koruja tms.

Entä onko eri asia jos miehen tarjoama lahjus/hinta (etukäteen/jälkikäteen) on pienempi? Mies vie vaikka ulos syömään ja ehkä antaa jonkun pienen lahjan.

Näin vain itsekseni pohdin mihin kohtaan noissa vedetään se viiva. Jos itse vaikka ahlaun seksiä ja sovin sitä silmällä pitäen treffit miehen kanssa joka vie minut syömään, olenko tuolloin myynyt itseni sen ravintolalaskun hinnalla? Tai mies tarjoaa drinkin baarissa, oliko se silloin minun hintani?

Korsotan siis että tämä oli vain pohdintaa, en sano että sinä olisit myymässä itseäsi mistään hinnasta tai että kenenkään tarvitsisi niin tehdä.

Mä en pidä yhdessä syömistä ja lahjan antamista panon maksuna. Mun mielestä aivan normaalia tuollaanen jos ollaan pariskunta. Jos mies olisi joku jonka olen tavannut pari kertaa ja hän antaisi lahjan jo siinä vaiheessa, niin pitääsin kyllä kummallisena.

Jos mulle seksin jälkeen mies antaisi korun, niin kyllä tulisi väistämättä mieleen, että wtf. Vois koru lentää päin näköä.

Tuon sun logiikan mukaan exä on maksanut mulle vissiin seksistä kun olen saanut lahjaksi sormuksen kun seurustelimme. Kiva.

miks sä sitten todistat sen mulle? Ei mulle tarvi todista jos et siitä halua tehdä rahasta? Mut vielä tuskin taas mä sanon ettet tee, kaikki vaan jotka todista haluavat näyttää miten oikeat he ovat, mut kun joku lyö siitä rahaa summa tiskille, tuskin joku teistä sanoisi ei todellakaan halua miljoona enkä seksiä sun kaa

Kun sun tajuntaan ei meinaa millään mennä, että kaikki ei pane rahasta ei mistään hinnasta. Ihan pokkana väitit ja väität edelleen, että kyllä kaikki tekee niin. Mietis nyt vähän.

Suoraan sanottuna pelkkää paskaa taas tämäkin "keskustelu".

Milanna niinkuin panis tuntemattomia rahasta, mut oma mies on vähän niinkuin puutteessa. Sairasta. :D No, jos on suomalainen perinne että naiset avaa haarat kun saa jonkun kämysen bissen, ni virolaiset kai sitte mielellää huoraa. :D

Kun sun tajuntaan ei meinaa millään mennä, että kaikki ei pane rahasta ei mistään hinnasta. Ihan pokkana väitit ja väität edelleen, että kyllä kaikki tekee niin. Mietis nyt vähän.

Suoraan sanottuna pelkkää paskaa taas tämäkin "keskustelu".

Niinpä. Siis hitto, mä ehkä kyllä voisinkin panna miljoonasta, mutten TODELLAKAAN usko että KAIKKI niin tekisivät. :D

Jos sä haluat reikääs jakaa rahasta niin älä ole idiotti ja oleta että kaikki olis valmiita samaan.
Voi pyhä yksinkertaisuus.
Onko sun aivos mennyt muussiksi niistä lääkkeistä.

Milanna niinkuin panis tuntemattomia rahasta, mut oma mies on vähän niinkuin puutteessa. Sairasta. :D No, jos on suomalainen perinne että naiset avaa haarat kun saa jonkun kämysen bissen, ni virolaiset kai sitte mielellää huoraa. :D

Onneksi on rahaa ostaa itte omat kaljat. :cool: Mä sitten varmaan yritän vokotella itteäni! :laugh:

Niin varma ei jokainen olisi siitä tehnyt:D paska puhe ei muuta, kaikki niin sano mut todellisuus on toinen, jokainen tekee ja luulen jos sullekin joku tuo se seteli määrä sä sanot heti joo, joo ja joo:D
Mäkin olisi miestä pakottanut jos joku olisi sille siitä tarjonnut:)

Teille raha onkin kaikista tärkeintä, ei keskinäinen luottamus ja rakkaus. Mua surettaa sun lasten puolesta, kun niillä on tuollaiset rahan ahneet vanhemmat =(.. ja niin, en minäkään antaisi persettä miljoonasta, enkä useammastakaan..

[QUOTE="vieras";22250720]Jos sä haluat reikääs jakaa rahasta niin älä ole idiotti ja oleta että kaikki olis valmiita samaan.
Voi pyhä yksinkertaisuus.
Onko sun aivos mennyt muussiksi niistä lääkkeistä.[/QUOTE]

ei itseasiassa ole lääkitystä täällä hetkellä:)

No kyllä tekee, kun rahaa näkee:)

Millähän perusteella? Sen verran mitä itseäni tunnen niin jos miljoonasta panisin jotain niin en voisi katsoa sen jälkeen peiliin ja olisi loppuelämän kuvottava olo ja voisin vetää miljoonat vessanpöntöstä alas koska en voisi nauttia niistä rahoista tippaakaan mitkä olisi huoraamalla tienattu.

Alkuperäinen kirjoittaja säälittävää;22250731:
Teille raha onkin kaikista tärkeintä, ei keskinäinen luottamus ja rakkaus. Mua surettaa sun lasten puolesta, kun niillä on tuollaiset rahan ahneet vanhemmat =(.. ja niin, en minäkään antaisi persettä miljoonasta, enkä useammastakaan..

varmasti surettaa:D

Yhteistyössä