Venakko Milana, haluaisitko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Terve taas =)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toisaalta, mikä tekee tästä huoraamisesta niin pahan asian?

Jos olisin sinkku ilman halua parisuhteeseen niin varmaan jossain vaiheessa kuitenkin päätyisin harrastamaan seksiä jonkun miehen kanssa. Toki joku tuomitsee senkin, mutta varmaan aika moni ymmärtää. Jos taas tämä mies tarjoaisi minulle 10 miljoonaa tuosta hetkestä niin silloin olisin moraaliton siihen suostuessani? Vaatisiko naisen kunniallisuus siinä vaiheessa sitä että heivaisi tuon miehen jonnekin kuuseen, jopa vetäisi turpiin ja alkaisi sitten perään etsiskellä uutta miestä tilalle?

Niinpä, mikä edes huoramisessa on niin pahaa jos on miljoona euro huora vielä sen lisääksi:D

[QUOTE="hehe";22250515]mä olen ihmetellyt, että miten savannalla ja sen ukolla on rahaa niin paljon...

nehän myy yhdessä savannaa

juttujen perusteella voin jopa uskoa tuon[/QUOTE]

BINGO

arvasit, se on meijän yhteinen pisnessi ;)

Mihin vaan menen, niin naiset siellä melkein hyppää miesten päälle, entäs toi wiking line laiva, suorastaan oksettaa edes sinne mennä. Naisille Suomessa seksi on vaan jostain syystä niin tärkeä. Mun miehellä on kaveri ja se tyttöystävä jätti hänet tämän takia kun se ei saanut tarpeeksi seksiä, vaikka itse se tyttöystävä oli ruma kuin mikä, mut en tajua mitä ihminen odottaa elämästä, mun mieskin sanoi että hyi mikä nainen

Johan on taas yleistystä.. En viiti ees kommentoida..

Johan on taas yleistystä.. En viiti ees kommentoida..

En yleistä, ei kaikki ovat sellaiset vaan suuri osaa, Suomessa on vaan näin naiset tekee, Virossa Venäjällä rahasta, mutta ehkä ei sen enempää kuin Suomessa jo nykyään, mulle oli yllätys miten paljon naisia sen tekee 150eurolla puoli tuntia, mulla jopa kaverit oli suomalaiset, se haukkui mua mikä ty mä teen, mut itse aloiti itseä myydä ja vielä sanoin mulle, ettei ainakaan tästä kukaan saa tiedä ja kun se tykkää vielä seksistä, siis hyi....

Mä harrastan seksiä sen takia, että mä haluan nauttia. En sen takia, että saisin rahaa ja parantaisin elintasoa. Seksi on mulle tärkiää enkä ikinä haluaisi sitä pilata sillä, että panisin rahasta.

FAKTA on se, että mä tunnen itteni enkä haluaisi panna rahasta. En mistään hinnasta. Miksi tätä on niin vaikia hyväksyä? Miksi ei saa olla eri mieltä kuin sä Savanna?

Mulle on aivan sama mitä muut tekee, mutta MÄ en voisi panna rahasta ja sen pitääs kelvata teille. Mutta kun ei. Pitää inttää toisesta jotaki peetä joka ei pidä paikkaansa.

Mitä te muut tulitte tähän ketjuun pätemään, että "MINÄ EN AINAKAAN antaisi kenenkään panna minua edes 10 miljoonasta!!!

Ei teiltä ole mitään kysytty. Lukekaan uudestaan ketjun aloitusviesti. Joten turhaan pädette.

Mä harrastan seksiä sen takia, että mä haluan nauttia. En sen takia, että saisin rahaa ja parantaisin elintasoa. Seksi on mulle tärkiää enkä ikinä haluaisi sitä pilata sillä, että panisin rahasta.

FAKTA on se, että mä tunnen itteni enkä haluaisi panna rahasta. En mistään hinnasta. Miksi tätä on niin vaikia hyväksyä? Miksi ei saa olla eri mieltä kuin sä Savanna?

Mulle on aivan sama mitä muut tekee, mutta MÄ en voisi panna rahasta ja sen pitääs kelvata teille. Mutta kun ei. Pitää inttää toisesta jotaki peetä joka ei pidä paikkaansa.

Näinpä! Huoh..

aika erikoinen ajatelutapa, kyllä sä voit senkin jälkeen nauttia seksistä kun sulla sen lisääksi vielä miljoona tilillä

aika erikoinen ajatelutapa, kyllä sä voit senkin jälkeen nauttia seksistä kun sulla sen lisääksi vielä miljoona tilillä

Siis pitääkö tässä käyttä ratakiskoa? Mä EN halua harrastaa seksiä rahasta enkä todellakaan voisi siitä nauttia. Koita nyt käsittää, että kaikki EI panisi rahasta.

En mä nauttisi niistä rahoistakaan kun tietääsin kuinka ne on saatu. Enkä voisi elää itteni kanssa jos olisin huorannut.

Mutta posituisiko tuo halu seksiä kohtaan heti jos siihen tulisi raha mukaan?

Entä jos mies jälkikäteen haluaisi antaa jotain korvaukseksi, jos ei nyt suoraan rahaa niin vaikka kalliita koruja tms.

Entä onko eri asia jos miehen tarjoama lahjus/hinta (etukäteen/jälkikäteen) on pienempi? Mies vie vaikka ulos syömään ja ehkä antaa jonkun pienen lahjan.

Näin vain itsekseni pohdin mihin kohtaan noissa vedetään se viiva. Jos itse vaikka ahlaun seksiä ja sovin sitä silmällä pitäen treffit miehen kanssa joka vie minut syömään, olenko tuolloin myynyt itseni sen ravintolalaskun hinnalla? Tai mies tarjoaa drinkin baarissa, oliko se silloin minun hintani?

Korsotan siis että tämä oli vain pohdintaa, en sano että sinä olisit myymässä itseäsi mistään hinnasta tai että kenenkään tarvitsisi niin tehdä.

:( Lapsena, teininä vai aikuisena? Jos joku mies haluaisi ostaa lapsesi päiväksi 10 miljoonasta, möisitkö?

miks sellainen surullinen hymy?
niin sanoin jo etten lapsia myy todellakaan, koska tämä ei voi olla pelkästään mun päätös ja mun tahdo ja sellaista stressiä ei lapsille varma kukaan normaali halua tehdä. Niin ja aiukuisena tottakai, mut en voi mitään jos heistä joku teininä suostu miljoonasta kertomatta mulle

Yhteistyössä