Venakko Milana, haluaisitko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Terve taas =)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Mamma italiana";22249917]kallis prostit...
tatu voiolla paljon vajaa, mutta ehkà joku superrikas....
seksià rahalla =prostit.[/QUOTE]

Fakta on että jokainen anna itseä panna vaikka per....een miljoonasta;) ja mäkin luulen mun mieskin pakota mua:D jos joku tarjoa miljoona seksistä

ammm.... no ensiksi en ole sua kyllä nähnyt ja toiseksi mulla on jo mies ja pettää en sille voi, tai voin mä jos joku maksaa miljoonan:)

eiks tohon pitäs tulla ..ensiks et olet varattu? ja sit vasta luetella muita syitä..
ja ei kyl todellakaan jokainen anna panna itseään jos sais miljoonan :O
Ja kenkä äsais sellanen mies multa joka ajattelis et jos joku maksaa miljoonan niin mun pitäs sellasen kans olla.. HYI YÖK!

eiks tohon pitäs tulla ..ensiks et olet varattu? ja sit vasta luetella muita syitä..
ja ei kyl todellakaan jokainen anna panna itseään jos sais miljoonan :O
Ja kenkä äsais sellanen mies multa joka ajattelis et jos joku maksaa miljoonan niin mun pitäs sellasen kans olla.. HYI YÖK!

Niin varma ei jokainen olisi siitä tehnyt:D paska puhe ei muuta, kaikki niin sano mut todellisuus on toinen, jokainen tekee ja luulen jos sullekin joku tuo se seteli määrä sä sanot heti joo, joo ja joo:D
Mäkin olisi miestä pakottanut jos joku olisi sille siitä tarjonnut:)

Niin varma ei jokainen olisi siitä tehnyt:D paska puhe ei muuta, kaikki niin sano mut todellisuus on toinen, jokainen tekee ja luulen jos sullekin joku tuo se seteli määrä sä sanot heti joo, joo ja joo:D
Mäkin olisi miestä pakottanut jos joku olisi sille siitä tarjonnut:)

oikeesti, se et sä antaisit miljoonasta , näköjään mitä vaan niin ei tarkota et muutkin niin tekis.

Milanna, jotkut arvostavat itseään enemmän kuin että menisi myymään itseään rahasta.

Itse tuskin tekisin miljoonastakaan. Minulla on liian paljon menetettävää mitä rahalla ei voi korvata.

no hyi helvetti, en todellakaan antais panna perseeseen miljoonasta. Enkä edes muutenkaan! Ja todellakin on varmasti paljon ihmisiä jotka ei antais. Hyi helvetti. Jotkut myy itseään ja jotkut ei. Ei edes miljoonasta.

Liian helppoa rahaa.
Ei minuakaan pantais perseeseen vaikka mitä maksettais. Toisekseen on sitten se ylpeys.....
Minähän en huoramaan ala. Hullun leiman otsassa kestän vielä, mutta huoranmerkkiä ei pese pois mikään.
Kiva sitten kulkea kaupungilla kun rouvat sylkee päälle...

Viimeksi muokattu:
carissima milly russa, saanko kysyà ihan vilpittòmàsti kettuilematta (nyt kun kerran aiheeseen pààstiin ) . mòisitkò itseàsi vàhemmàllàkin rahalla: 100 000, 300 000, 500 000euroa? oletko koskaan myynyt itseàsi?

miten musta tuntuu että venakosta on tullut omituisempi/helpompi kun ennen..?savannaha miten nyt sit kirjotetaan ei ollu näin töykee ja huoramainen.enne savhanna aikoihin oli enemmän sisustusjuttuja ja muuta suht normii...mut tää menee jo aika paksuks tää homma.milanalla on myös kivaa juttua,tykkään välillä,mutta nää milanan alotukset on ihan hirveitä ja sit ku joku tatskattu paska juttelee milanalle ni milana on heti persettä myymäs :O enkä oo kade,mä oon yks näist jotka haluu ton tatskatun paskan pois palstalt häiriköimäst et me muut saadaan keskustella rauhassa....ja kohta tulee joku harmaa lennättämään paskaa mun niskaan,so what en siihen kuole!

Mun on kyl pakko osallistua keskusteluun ja sanoa että kyllä mäkin miljoonasta antaisin itteeni panna. Vaikken muuten ookkaan löyhä. Ja uskallan minäkin väittää että moni puheissa sanoo että en koskaan antais jne mutta jos raha lyötäs nenän eteen niin muuttuis ääni kellossa...

Yhteistyössä