Venakko Milana, haluaisitko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Terve taas =)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun on kyl pakko osallistua keskusteluun ja sanoa että kyllä mäkin miljoonasta antaisin itteeni panna. Vaikken muuten ookkaan löyhä. Ja uskallan minäkin väittää että moni puheissa sanoo että en koskaan antais jne mutta jos raha lyötäs nenän eteen niin muuttuis ääni kellossa...

Näin on:) kaikki vaan sano ei ikinä, mut tuskin joku sanoisi EI, jos siitä rahaa summa olisi nenän edessä ja saatavilla noi helpolla:)

Itse en tiedä mitä tekisin, jos joku miljoonan tarjoaisi..

Siitä pitäisi keskustella pitkään ja vakavasti puolison kanssa. Toki olisi helppoa rahaa ja aika paljon varmasti houkuttaisi. Mutta olisiko minusta kuitenkaan siihen? Pystyisinkö (huumattuna ehkä joo) olemaan vieraan miehen kanssa? Pystyisikö mieheni oikeasti hyväksymään sen? Vai jäiskö asia takapiruksi loppuelämäksemme? Elämässä on kuitenkin niin paljon rahaa tärkeämpiä asioita...

Näin on:) kaikki vaan sano ei ikinä, mut tuskin joku sanoisi EI, jos siitä rahaa summa olisi nenän edessä ja saatavilla noi helpolla:)

No kyllä todellakin sanoisin ei!!! Älä laita sanoja toisten näppikselle vaan anna ihmisten pitää omat mielipiteensä ja ittensä arvostaminen.

[QUOTE="Mari";22250339]Itse en tiedä mitä tekisin, jos joku miljoonan tarjoaisi..

Siitä pitäisi keskustella pitkään ja vakavasti puolison kanssa. Toki olisi helppoa rahaa ja aika paljon varmasti houkuttaisi. Mutta olisiko minusta kuitenkaan siihen? Pystyisinkö (huumattuna ehkä joo) olemaan vieraan miehen kanssa? Pystyisikö mieheni oikeasti hyväksymään sen? Vai jäiskö asia takapiruksi loppuelämäksemme? Elämässä on kuitenkin niin paljon rahaa tärkeämpiä asioita...[/QUOTE]

Rahaa on tärkeä osaa elämää:) koska voit myös kustantaa lasten tulevaisuus, myös lääkkeet jos jotain vakava tapahtu, lääkäriä, ihan mitä vaan, tilanne olisi mikä vaan. Paska on kun joku sano ettei ole tärkeä, on kyllä tärkeimmästä asioista. Ja muuten se on vaan kiva kun rahaa on

Juu juu kyllä melkein uskon ettet 10 miljoonasta edes:whistle:näin vasta vaan ala asten lapsi kun halua koko maailmalle todista miten oikea se on

Sä olet uskomaton. Et sitten millään voi hyväksyä sitä, että kaikki ei halua huorata. Ei mistään summasta. Katto kun me jotkut arvostetaan itteämme sen verran ettei halua tehdä noin. Mä en todellakaan kestäisi itteäni jos panisin rahasta. Oksettaa pelkkä ajatuskin.

joo rahaa täytyy olla jotta voi elää.. mut ennemmin elän niinkuin tähänkin asti, kun antaisin panna rahasta.
Pienelläkin tulee toimeen, toki moni haluis et rahaa olis enemmän, se tarkottaa kuitenkin tyyliin lottovoittoa, hyvää palkkaa jne. mut ei itsensä myymistä. Huora ku huora jos sitä rahasta tekee,ihan sama mikä on summa! HYI!

Itellä oli varmaan alle puolet siitä mitä nyt mun lapsilla on. Ja se et katson että opiskelevat jne ja saavat sitä akutta hyvän elämän, ei mun tarvii sen takia alkaa huoraamaan jotta vois lapsille tarojota turhuuksia! Lääkkeet sun muut, hoidon saa kyllä ihan olemalla vaikka sossuluukulla.

No voitte sitten arvosta itseä niin ettei annatte miljoonasta:D, mut taas sanoisin että tuskinpa, kun siitä rahaa on jo nenän edessä ei siitä niin helppoa ole päästä. Mikäs väliä vaikka mikään huoraminen se on ja vaikka mitä, en mä niin tekopyhä ole etten tee siitä miljoonasta, mulle aivan sama onko se huoraminen tai ei ole, kunhan vaan saan ne helppo iso rahaa

joo rahaa täytyy olla jotta voi elää.. mut ennemmin elän niinkuin tähänkin asti, kun antaisin panna rahasta.
Pienelläkin tulee toimeen, toki moni haluis et rahaa olis enemmän, se tarkottaa kuitenkin tyyliin lottovoittoa, hyvää palkkaa jne. mut ei itsensä myymistä. Huora ku huora jos sitä rahasta tekee,ihan sama mikä on summa! HYI!

Itellä oli varmaan alle puolet siitä mitä nyt mun lapsilla on. Ja se et katson että opiskelevat jne ja saavat sitä akutta hyvän elämän, ei mun tarvii sen takia alkaa huoraamaan jotta vois lapsille tarojota turhuuksia! Lääkkeet sun muut, hoidon saa kyllä ihan olemalla vaikka sossuluukulla.

Vaikka mä olen pienituloonen opiskelija niin en mä voisi silti panna rahasta. Se olis mun mielestä jotenkin epätoivoosta enkä voisi niistä rahoista olla iloonen vaan halveksuisin niitä ja itteäni. En mä haluaisi kustantaa lapseni elämistä huoraamisesta saaduilla rahoilla. Mielummin teen rehellistä työtä, maksan veroja ja elän ehkä lopun elämääni en mitenkään rahallisesti rikkaana, mutta sentään olen säilyttänyt ittekunnioituksen ja oman arvoni.

Rahaa on tärkeä osaa elämää:) koska voit myös kustantaa lasten tulevaisuus, myös lääkkeet jos jotain vakava tapahtu, lääkäriä, ihan mitä vaan, tilanne olisi mikä vaan. Paska on kun joku sano ettei ole tärkeä, on kyllä tärkeimmästä asioista. Ja muuten se on vaan kiva kun rahaa on

Juu, raha on nyky-yhteiskunnassamme tärkeä osa ihmisen elämää, mutta ei kuitenkaan se tärkein, eikä edes toiseksi tärkein. Ja kivaa se toki on. Mutta kun vähemmälläkin pärjää. Ei sitä rahaa niin paljoa tarvitse olla, että ihminen pystyy olemaan onnellinen. Uskon, että moni varmasti olisi valmis itsensä myymään, mutta minä luultavasti en. En ainakaan tässä elämäntilanteessani. Arvot on jossain muualla, kun rahassa (varsinkaan itsensä myymisestä saadussa rahassa). Ja varsinkin Suomessa myös "köyhät" saavat perustoimeentulon, joten sekään ei meillä olisi ratkaiseva tekijä. Sairas saa hoitoa, koulutus on ilmaista jne.

No voitte sitten arvosta itseä niin ettei annatte miljoonasta:D, mut taas sanoisin että tuskinpa, kun siitä rahaa on jo nenän edessä ei siitä niin helppoa ole päästä. Mikäs väliä vaikka mikään huoraminen se on ja vaikka mitä, en mä niin tekopyhä ole etten tee siitä miljoonasta, mulle aivan sama onko se huoraminen tai ei ole, kunhan vaan saan ne helppo iso rahaa

Usko nyt, että vaikka sä tekisit niin ei kaikki todellakaan tee!!!! Ei vaikka mun eteen tuotaisiin se 10 miljoona. Käskisin painua helvettiin niitten rahojen kanssa ja voisinpa lyödä turpaan jos joku tulis edes ehdottamaan rahasta panemista.

Mulle EI huoraaminen ole aivan sama. Huoraaminen on aina huoraamista vaikka asian kuinka kääntäis ja huoraaminen on sitä mitä EN halua tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22250415:
Sanonko mikä on 'fakta'?

Fakta alkaa näyttää siltä että jos nainen on vjenäjältä/virosta niin seksillä ne tienaa.:whistle:

Eikä tarvi sitten alkaa huutaa SavannaMilanna, yhtälainen fakta kuin tämä sinun tarjoamasi:snotty:

tää ei pidä paikkansa, mä olen virosta, mut en todellakaan itteäni myis kuten olen tässäkin sanonut.Mut joillekin se raha on niin tärkeetä et tekee sen eteen mitä vaan.Kuten ap:llä. Onhan se monessa ketjussa huomattu...raha..raha..raha... surullista jopa..

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22250415:
Sanonko mikä on 'fakta'?

Fakta alkaa näyttää siltä että jos nainen on vjenäjältä/virosta niin seksillä ne tienaa.:whistle:

Eikä tarvi sitten alkaa huutaa SavannaMilanna, yhtälainen fakta kuin tämä sinun tarjoamasi:snotty:

No fakta on myös että finish tradition on levitä haroja, jos mies baarissa tarjoa kaljan:)

enkä mä pahalla, mut huomasin sen ja jokainen sen voi varmasti todista:)

Tästä on kyllä pakko olla samaa mieltä. Kyllä tuo kertasuoritus on niin helppo tapa saada noin iso summa rahaa että kyllä se houkutus sellaisenaan veisi voiton. :D Ja tosissaan kun on kyse siitä yhdestä kerrasta, ei mistään jatkuvasta prostituoidun elämästä. Jos se vielä puolisolle on on niin kuka siinä loppupelissä kärsii? Jos siis on omasta moraalistaan tuon verran valmis joustamaan (täällä tietenkään kukaan ei koskaan jousta mistään moraalikysymyksistä mutta ihan irl löytyy paljon ihmisiä jotka tekevät tätä ihan normaalielämänsä pienissäkin päätöksissä).

Jos jotkut sitten eivät ole valmiita tähän niin sitten ei. Ei kai toisen erilaisen näkemyksen tarvitse niin kovin ärsyttää?

tää ei pidä paikkansa, mä olen virosta, mut en todellakaan itteäni myis kuten olen tässäkin sanonut.Mut joillekin se raha on niin tärkeetä et tekee sen eteen mitä vaan.Kuten ap:llä. Onhan se monessa ketjussa huomattu...raha..raha..raha... surullista jopa..

Palstan kautta tämä on kyllä vaikea huomata mä luulen, mutta on se mulle tärkeimmästä asiasta, että pystyyn elää, en kuitenkaan ole ahne tai pihi, mulle rahaa tulee rahaa menee

No mä sanoinkin että se on yhtälailla paikkansa pitävä fakta kuin tämä savannankin tarjoama fakta.
Ihan yhtä suuri prosentti tästä faktasta pitää paikkansa :D

Eli vuotaa kuin seula.

Tästä on kyllä pakko olla samaa mieltä. Kyllä tuo kertasuoritus on niin helppo tapa saada noin iso summa rahaa että kyllä se houkutus sellaisenaan veisi voiton. :D Ja tosissaan kun on kyse siitä yhdestä kerrasta, ei mistään jatkuvasta prostituoidun elämästä. Jos se vielä puolisolle on on niin kuka siinä loppupelissä kärsii? Jos siis on omasta moraalistaan tuon verran valmis joustamaan (täällä tietenkään kukaan ei koskaan jousta mistään moraalikysymyksistä mutta ihan irl löytyy paljon ihmisiä jotka tekevät tätä ihan normaalielämänsä pienissäkin päätöksissä).

Jos jotkut sitten eivät ole valmiita tähän niin sitten ei. Ei kai toisen erilaisen näkemyksen tarvitse niin kovin ärsyttää?

:D:heart:

Usko nyt, että vaikka sä tekisit niin ei kaikki todellakaan tee!!!! Ei vaikka mun eteen tuotaisiin se 10 miljoona. Käskisin painua helvettiin niitten rahojen kanssa ja voisinpa lyödä turpaan jos joku tulis edes ehdottamaan rahasta panemista.

Mulle EI huoraaminen ole aivan sama. Huoraaminen on aina huoraamista vaikka asian kuinka kääntäis ja huoraaminen on sitä mitä EN halua tehdä.

Toisaalta, mikä tekee tästä huoraamisesta niin pahan asian?

Jos olisin sinkku ilman halua parisuhteeseen niin varmaan jossain vaiheessa kuitenkin päätyisin harrastamaan seksiä jonkun miehen kanssa. Toki joku tuomitsee senkin, mutta varmaan aika moni ymmärtää. Jos taas tämä mies tarjoaisi minulle 10 miljoonaa tuosta hetkestä niin silloin olisin moraaliton siihen suostuessani? Vaatisiko naisen kunniallisuus siinä vaiheessa sitä että heivaisi tuon miehen jonnekin kuuseen, jopa vetäisi turpiin ja alkaisi sitten perään etsiskellä uutta miestä tilalle?

Missäs baareis sä oikeen käyt? Ku en mä tollasta oo huomannu..

Mihin vaan menen, niin naiset siellä melkein hyppää miesten päälle, entäs toi wiking line laiva, suorastaan oksettaa edes sinne mennä. Naisille Suomessa seksi on vaan jostain syystä niin tärkeä. Mun miehellä on kaveri ja se tyttöystävä jätti hänet tämän takia kun se ei saanut tarpeeksi seksiä, vaikka itse se tyttöystävä oli ruma kuin mikä, mut en tajua mitä ihminen odottaa elämästä, mun mieskin sanoi että hyi mikä nainen

Yhteistyössä