T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ammm.... no ensiksi en ole sua kyllä nähnyt ja toiseksi mulla on jo mies ja pettää en sille voi, tai voin mä jos joku maksaa miljoonan![]()
ammm.... no ensiksi en ole sua kyllä nähnyt ja toiseksi mulla on jo mies ja pettää en sille voi, tai voin mä jos joku maksaa miljoonan![]()
no maksaa miljoona sitten olen vaikka koko päivää sun käytössä![]()
eiks tohon pitäs tulla ..ensiks et olet varattu? ja sit vasta luetella muita syitä..
ja ei kyl todellakaan jokainen anna panna itseään jos sais miljoonan :O
Ja kenkä äsais sellanen mies multa joka ajattelis et jos joku maksaa miljoonan niin mun pitäs sellasen kans olla.. HYI YÖK!
usko tai älä, venakko, mutta mua ei sais kuka vaan mies panna perseeseen vaikka miljoonan antais.
en usko ja piste, kukaan vaan halua helpolla olla miljonääri
Niin varma ei jokainen olisi siitä tehnytpaska puhe ei muuta, kaikki niin sano mut todellisuus on toinen, jokainen tekee ja luulen jos sullekin joku tuo se seteli määrä sä sanot heti joo, joo ja joo
Mäkin olisi miestä pakottanut jos joku olisi sille siitä tarjonnut![]()
no hyi helvetti, en todellakaan antais panna perseeseen miljoonasta. Enkä edes muutenkaan! Ja todellakin on varmasti paljon ihmisiä jotka ei antais. Hyi helvetti. Jotkut myy itseään ja jotkut ei. Ei edes miljoonasta.
Fakta on että jokainen anna itseä panna vaikka per....een miljoonastaja mäkin luulen mun mieskin pakota mua
jos joku tarjoa miljoona seksistä
300 000 ehkä, pitää miettiä, riippu tilannesta ja mitä mies sano, mut 500 000 kyllä se jo kuulosta paremmalta
aika halvalta toi 300 000 kuulostaa, eihòn sillà saa mitààn kunnollista. mie luulin ettà te ootte hyvin toimeentulevia. sorry suorasukaisuuteni