Kysymys leikkimarsusta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lilja76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lilja76

Jäsen
28.03.2005
57
0
6
Tuulista iltapäivää kaikille!

Osaako joku auttaa minua.. 5v tyttöni haluaisi joulupukilta lelumarsun jolla on pyörät ja josta tulee jotain marsuääntä. Tietäisikö joku teistä mistä sellaisen löytäisi ja onko se jotain tiettyä sarjaa tai merkkiä? Hän on siitä niin innoissaan että äiti haluaisi hieman auttaa joulupukkia!:)

Kiitos!

Tuulista iltapäivää kaikille!

Osaako joku auttaa minua.. 5v tyttöni haluaisi joulupukilta lelumarsun jolla on pyörät ja josta tulee jotain marsuääntä. Tietäisikö joku teistä mistä sellaisen löytäisi ja onko se jotain tiettyä sarjaa tai merkkiä? Hän on siitä niin innoissaan että äiti haluaisi hieman auttaa joulupukkia!:)

Kiitos!

zuzupets taitaa olla kyseessä. ovat supersuosittuja! cittarissa olen nähnyt, samoin tarj.talossa. Niille on olemassa myös juoksupyörä. Kun kysyt myyjältä, tietävät heti mitä tarkoitat! kesällä olivat koko ajan loppu.

Zhu Zhu petsit varmaan, ne ovat tosin hamstereita ;-) Prismassa maksoi 11,95e ja kahden paketti muistaakseni 22,95e. Meillä saatiin just 4-vuotissynttärilahjoiksi noita 3 kappaletta, että vilinää ja vilskettä riittää...