Paljon huomiota vieraille naisille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tallattu ratamo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tallattu ratamo

Vieras
Minulla on kohtelias herrasmies, joka toimii siten, että joka käänteessä joku nainen on häntä ihailemassa. Vieraille on sulava, kekseliäs ja suunnattoman kohtelias, auttaa ja avustaa jopa lentoemäntiä heidän työssään, mutta jos itse tarvitsen pientä apua, en saa sitä.Olisin tarvinnut nostoapua kun polkupyörä on liian korkealla minun kyvyille, mutta en saanut. Vieras ihminen auttoi.
Mies auttaa naisia kadulla, kaupan kassoilla, asemilla ja missä ikinä liikumme, mutta minua nuhteli viimeksi lauantaina kun kuulemma olen kaupoissa muitten ihmisten "tiellä" ostoskorini kanssa. Ei ollut ensimmäinen kerta ja saatan ollakin tiellä, mutta eikö voisi auttaa minuakin, että selviän ison kärryn kanssa reitistä?
Aivan pientä apua saan pyytää viikkokaupalla ja itse kuitenkin "autan" häntä kaikessa mihin pysytyn. Ei meillä tarvitse pyytää vaatteita korjaamaan tai pyykkäämään, siivoamaan tai laittamaan ruokaa. Olen nimittäin tapaturman jälkeen vielä kotona ja olen auttavainen muutoinkin.Vaikka on käsi kipsissä, siivoan auton ja teen sellaisen rankemmatkin kodin työt, mutta mies kiirehtii jo aamulla auttamaan naapurin rouvaa, jolla autotallin ovi repsottaa.
Ei hän ihan kaikille naisille ole noin kohtelias, kyllä siinä painaa ikä ja ulkonäkö aika paljon.

Mistä pohjimmiltaan on kysymys? Onko hän kyllästynyt eikä jaksaisi jatkaa arkista harmaata liittoa?. Minuun kyllä saa väriä ja säpinää, en ole mikään eloton kana, mutta hieman kirvelee.

Olen joskus sanonut miehelle, että erotaan ja ollaan hyviä ystäviä, niin minäkin saan näitä kavereille ja muille naisille annettuja kohteliaisuuksia.
Sama juttu on ns. ärhäkkä rähinöinti kotoväelle jos jokin ei mene kohdalleen, kun autetaan miestä. Kun hänen tuttavansa tai kaverinsa töpeksivät tehdessään jotain, niin nauretaan ja ollaan huumorimiehiä.
Tällä lailla niitä yksinäisiä miehiä tulee. Perheelle ei anneta arvoa ja saattaa olla myöhäistä.

Olen pistänyt hanttiin ja mies on muuttunut ja perhe on jo ok.

Sitähän sanotaan, että kylillä korea ja kotona kauhea. Miehesi on yhden sortin rotunsa, joilla on hirmuinen tarve hakea hyväksyntää ja antaa itsestään kiva vaikutelma. Millainenkohan äiti hänellä on ollut, jos miehesi ei osaa olla kotona yhtä avulias? Joka tapauksessa tee vähemmän, jos mies vaikka oppisi oma-aloitteisemmaksi myös teidän elämässänne? Yleensä tekemisen summa on vakio, mutta tyhmä se joka suostuu kaiken takemisen vastuulleen ottamaan.

Entinen mieheni oli lähes samanlainen, lähellä narsistia.Olimme 34 vuotta yhdessä kunnes sain tarpeekseni.
Nyt elän omillani ja olen tyytyväinen.Ennen kun en mitään osannut tehdä ja aina kaikki oli syytäni, tapahtui mitä tahansa.
Mieti kannataako jatkaa ja miksi.Hän ei tule muuttumaan.

Kyllä te naiset olette aikamoisia. Kun teitä potkitaan, te vaan alatte soppaa hämmentämään.Mitä jos ottaisit pariksi viikoksi hatkat ja jättäisit kännykänkin kotiin, ettei tarvitse alkaa etsiskelemään?
Tuollaiset tarvitsevat omaa lääkettään.Hyvä Auervaaran alku sinulla.Oletko sanonut tekemistäsi havainnoista? Minustakin tuo hipoo narsismia, kerjää huomiota ja pisteitä.
Ei tuo mies ainakaan muuttumaan tule. Mitä siis aiot tehdä?