arvaa vaan että laitankoNo laita kuva
arvaa vaan että laitankoNo laita kuva
höhAlkuperäinen kirjoittaja päätön;22224819:arvaa vaan että laitanko
no se vasta olisikin näky jos olisi...miettikääs nyt pelkät hiukset leijumassa harteilla, vaan ei päätä ensinkään, aavemaista! ...onko mun jutut jotenkin päättömiä tänään...?
onno se vasta olisikin näky jos olisi...miettikääs nyt pelkät hiukset leijumassa harteilla, vaan ei päätä ensinkään, aavemaista! ...onko mun jutut jotenkin päättömiä tänään...?
ja mä olen aina luullut että mulla on suuret silmät
eiks tämä ole sulla naamassakin kaunis kuva mutta on vielä kauniimpi kun klikkaa isommaksi, mutta tässä nyt ei voikaan sitä tehdä
:heart: Miten mä kehtaan tulla sun kans minnekään ku sä oot tommonen kaunotar? Tai no mitäs kehtaamista siinä on kun ei ihmiset edes huomaa mua kun oon sun seurassa
No onneksi et päätäsi tai niskaa loukannut.. : /Ihan perus invertiä... :ashamed:
No niin joo taas. Kun mä tulen sua vastaan, olen tulossa suoraan duunista ja 7 päivää sitä takana, että ei taida tämä akka ihan iskussa silloin olla.:heart: Miten mä kehtaan tulla sun kans minnekään ku sä oot tommonen kaunotar? Tai no mitäs kehtaamista siinä on kun ei ihmiset edes huomaa mua kun oon sun seurassa
On se mulla fb:ssakin joo.eiks tämä ole sulla naamassakin kaunis kuva mutta on vielä kauniimpi kun klikkaa isommaksi, mutta tässä nyt ei voikaan sitä tehdä
Just otin pois..en uskalla tähän pistää:snotty:missä, missä ? *olenkohan tänään tavallistakin sokeampi...*
No yläselkä tärähti sen verran pahasti et tosi kipeetä teki... Hyvä et kädet sai nostettua ylös...No onneksi et päätäsi tai niskaa loukannut.. : /
Kauniita ootte molemmat, kyllä päät kääntyy. Sinne palstatapaamiseenko meette?:heart: Miten mä kehtaan tulla sun kans minnekään ku sä oot tommonen kaunotar? Tai no mitäs kehtaamista siinä on kun ei ihmiset edes huomaa mua kun oon sun seurassa
Autz!No yläselkä tärähti sen verran pahasti et tosi kipeetä teki... Hyvä et kädet sai nostettua ylös...
No mulla taas on varmaan meikit leviänä ja tukka sotkussa itkemisestä ja hiusten repimisestä Mua meinaan pelottaa jo nyt ihan sikana koko reissuNo niin joo taas. Kun mä tulen sua vastaan, olen tulossa suoraan duunista ja 7 päivää sitä takana, että ei taida tämä akka ihan iskussa silloin olla.
PelkuriJust otin pois..en uskalla tähän pistää:snotty:
Eiku nähdään muuten vaan, mä kun oon Helsinkiin menossa muutenkinKauniita ootte molemmat, kyllä päät kääntyy. Sinne palstatapaamiseenko meette?
Meillä on oma "palstatapaaminen" täällä pe.Kauniita ootte molemmat, kyllä päät kääntyy. Sinne palstatapaamiseenko meette?
no täytyy ens kerralla yrittää olla nopeampiJust otin pois..en uskalla tähän pistää:snotty:
Ei kannata pelätä ainakaan meidän perhettä. Me ollaan ihan kivoja. Ja mä yritän siivota torstaina vähän, että kehtaa ottaa vieraita vastaan.No mulla taas on varmaan meikit leviänä ja tukka sotkussa itkemisestä ja hiusten repimisestä Mua meinaan pelottaa jo nyt ihan sikana koko reissu
meilläkin on Suzyannen kanssa työn alla "palstatapaaminen" karaoken merkeissä, toivottavasti onnistuu pian...loppu kuun oon kyllä joka viikonloppu kiinni, mutta ehkä ensi kuussa...mennään sitten yhdessä hoilaamaan Marraskuu, eiks jehMeillä on oma "palstatapaaminen" täällä pe.
No mua pelottaa ihan seki et jos mä eksyn tms Tai se et miten mä pärjään junamatkanEi kannata pelätä ainakaan meidän perhettä. Me ollaan ihan kivoja. Ja mä yritän siivota torstaina vähän, että kehtaa ottaa vieraita vastaan.