Liityn masokistien ketjuun...

"Mamma italiana"
hiusten vaalentamista olen kyllä jo pitemmän aikaa harkinnut, mutta toi hiusmalli on ehkä enemmän sellaisen nuoren ja siron naisen malli
ei viiskymppinenkààn ole liian vanha :) sitàpaitsi tuollainen kampaus ryhdistàà kummasti (vertaa oman kuvasi pààlakea ja linkin pààlaen tuuheutta )
mutta sorry, meni aiheen vierestà, nenàstà halusit kommentteja

[QUOTE="Mamma italiana";22214785]ei viiskymppinenkààn ole liian vanha :) sitàpaitsi tuollainen kampaus ryhdistàà kummasti (vertaa oman kuvasi pààlakea ja linkin pààlaen tuuheutta )
mutta sorry, meni aiheen vierestà, nenàstà halusit kommentteja[/QUOTE]

no täytyy miettiä vielä, vaaleammat hiukset kyllä olisi vaihteeksi kivat, mutta ton latvapermiksen takia olen vielä odotellut, kun mikään ei niin kaamealta näytä kuin kuivat käkkyrät vaalennetut hiukset

"vieras"
yleensä en kuvissa paljon hymyile ja syynkin näet tässä kuvassa, minulla on pitkä matala perunanenä joka leviää kuin viuhka hymyillessä...
olen kuullut että nenänkin voi meikkaamalla saada näyttämään kapeammalta, mutta ei vaan multa onnistu... vinkkejä... ?
Nyt kun ei ole enää silmälaseja varjostamassa, nenäni häiritsee pahemmin kuin ikinä, ja olen miettinyt vakavissani että jotain pitäisi tehdä kun tälle nenälle tuskin auttaa muu kuin kirurgin veitsi.
Mutta koska täällähän aina saa suoria vastauksia niin kysynkin, kun katsot kuvaa, näetkö saman kuin minä, eli että nenä hyppää suorastaan silmille kuvasta.
ps. tulipa kuvasta jotenkin oudon rakeinen

Vai että rakeinen kuva. Näinhän ne vanhukset kikkailee, kun ikää pitää edes vähän saada kasvoilta pois.

[QUOTE="vieras";22214814]Vai että rakeinen kuva. Näinhän ne vanhukset kikkailee, kun ikää pitää edes vähän saada kasvoilta pois.[/QUOTE]

ikävä kyllä sitä ei ole muuteltu kuin rajaamalla, kuvassa on muitakin henkilöitä, ja yleensä aina rajattaessa kuva laatu kärsii...joillakin ei näköjään millään mene jakeluun että naisen ihoon alkaa tulla ryppyjä vasta kun vaihdevuodet ovat alkaneet ( jotka eivät siis automaattisesti ala kun 4-kymppiä ylittyy) poikkeuksena tosin usein erittäin kuivaihoiset ja kovat tupakoitisijat.
ja silmänympärysvoiteella voi yllättävän kauan viivyttää silmänalusryppyjen ilmaantumista, ei tietenkään loputtomiin, kyllähän se aika tekee tehtävänsä .
Ja siksi toiseksi miksi mä yrittäisin näyttää nuoremmalta, kun täällä varmaan kaikki jotka tietää mut tietää myös mun ikäni, joka on siis 47

"Heli"
pidä se oma nenäs ja ole ylpeä siitä! mullakin on suomalainen nenä ja ennen inhosin sitä kunnes tajusin että se tuo muhun vaan lisää särmää ja persoonaa ;) sulla on todella kauniit silmät!

Samaa sanon kuin muutama muukin. Sun nenässä ei oo kerta kaikkiaan mitään vikaa (vrt. vaikkapa mun nenä!), mutta hiusmalli voisi kaivata päivitystä. Isot korut ja paksut, pitkät hiukset yhdessä vanhentaa.
tuosta nenästä olen kyllä kuullut aina...
Korujen käyttö on kyllä ollut tapana niin kauan etten siitä varmaan luovu, tosin ei mun kaikki korvakorut ihan noin raskaita ole.
Hiuksille kyllä tulee jotain tapahtumaan jahka saan sitä permistä vielä muutaman sentin uloskasvatettua että raaskin leikata, mulle ei nimittäin ollenkaan sovi lyhyt tukka, kun kroppa on massiivinen niin pää näyttää naurettavan pieneltä kun on lyhyt tukka, siis mulla

"vieras"
Monet, kröhöm sinun ikäiset, naiset kutsuvat omaa nenänmalliaan perunanenäksi. Johtuu varmaan jostakin vanhoista kauneusihanteista. Nykyisin pienehkö nenä, jossa on pyöreä nenänpää katsotaan nuorekkaaksi. Mieti omia kasvojasi ohutkärkisellä "luisella" nenällä. Tulisi useampi vuosi ikää lisää kasvoihin.

Tosi kauniilta näytät hymyillessäsi. Itse näkisin sinut mielelläni luonnollisemmassa suorassa, vähän lyhyemmässä tukassa. Kulmakarvoja kasvattelisin myös paksummiksi ja meikkiä neutraalimmaksi, niin tulisit vielä nuoremman näköiseksi.

"juuli"
siis unohdin mainita että olen kuullut koko ikäni isosta nenästäni, ei se ehkä niin pitkä ole, mutta leveä ja perunan malllinen
Mulla on vähän samanlainen nenä. Siskoni kerran sanoi sitä isoksi ja siksi olen minäkin pitänyt nenääni isona.. Mutta kun tarkemmin katson niin ei ole ollenkaan iso, kuten ei sinunkaan nenäsi. Nykyään olen ihan sinut nenäni kanssa. :)

[QUOTE="vieras";22215232]Monet, kröhöm sinun ikäiset, naiset kutsuvat omaa nenänmalliaan perunanenäksi. Johtuu varmaan jostakin vanhoista kauneusihanteista. Nykyisin pienehkö nenä, jossa on pyöreä nenänpää katsotaan nuorekkaaksi. Mieti omia kasvojasi ohutkärkisellä "luisella" nenällä. Tulisi useampi vuosi ikää lisää kasvoihin.

Tosi kauniilta näytät hymyillessäsi. Itse näkisin sinut mielelläni luonnollisemmassa suorassa, vähän lyhyemmässä tukassa. Kulmakarvoja kasvattelisin myös paksummiksi ja meikkiä neutraalimmaksi, niin tulisit vielä nuoremman näköiseksi.[/QUOTE]

toi kulmakarva juttukin on pieni ongelma, luonnostaan ne on kuin Leonid Breshnevillä :(

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;22215363:
Ei hyppää nenä esiin, sulla on tosi kauniit kasvot! Jos mulla olis noin kauniinruskeat hiukset, niin en vaalentais niitä, vaan lyhentäisin vähän ja keventäisin reippaasti, mutta jos se ei tunnu sinusta hyvältä, niin älä tee niin. :)
sullapas on hauska nimimerkki :)
kyllä tätä kuontaloa varmaan vähän lyhennän ja kerrostetaan sitä kanssa, toi väri on muuten eri näköinen luonnossa, hiukset ovat oikeasti kylmäsävyiset tummanruskeat, ei punertavanruskeat kuten kuvassa, en tiedä miksi väri näyttää kuvissa erilaiselta

Yhteistyössä