Liityn masokistien ketjuun...

yleensä en kuvissa paljon hymyile ja syynkin näet tässä kuvassa, minulla on pitkä matala perunanenä joka leviää kuin viuhka hymyillessä...
olen kuullut että nenänkin voi meikkaamalla saada näyttämään kapeammalta, mutta ei vaan multa onnistu... vinkkejä... ?
Nyt kun ei ole enää silmälaseja varjostamassa, nenäni häiritsee pahemmin kuin ikinä, ja olen miettinyt vakavissani että jotain pitäisi tehdä kun tälle nenälle tuskin auttaa muu kuin kirurgin veitsi.
Mutta koska täällähän aina saa suoria vastauksia niin kysynkin, kun katsot kuvaa, näetkö saman kuin minä, eli että nenä hyppää suorastaan silmille kuvasta.
ps. tulipa kuvasta jotenkin oudon rakeinen

Viimeksi muokattu:
vakkari ei pääse kirj.
Ei mun silmille mikään hyppää, mä näen kauniin naisen ;
kauniin hymyn ja loistavat silmät!
(Oletko ollut laserleikkauksessa kun sanoit ettei silmälasit enää varjosta? )

"hmm"
Sulla on tuollainen mustalaislook meneillään. Päivittäisin ulkonäön 2010-luvulle. Korut ja hiukset liian raskas yhdistelmä, ja silmämeikkisi on liian vahva. Hymysi näyttää epäaidolta, mutta niin se valokuvissa monella on. Tuuheahko tukka on plussaa ja ruskeat silmät.

Ja vastaus kysymykseen, nenä ei hyppää erityisen häiritsevästi silmille.

"Mamma italiana"
miten saat nenàstàsi pitkàn mallisen? minusta se on en emmànkin semmonen perus suomalainen pyòreà pikkunenà. huulien ja nenàn alaosan vàiin jàà paljon tilaa. katoppas kuvaasi vielà kerran tarkemmin. ihan kivannàkòinen olet, huoliteltukin, paitsi hiukset jotka tosiaankin kaipaisivat nuorennus-ryhdistysleikkausta

Alkuperäinen kirjoittaja öms;22214560:
Nenässäsi ei ole mitään vikaa :O Älä vain tee sille mitään!
Oletko koittanut ikinä suoristaa hiuksiasi? Voisit näyttää vielä hitusen tyylikkäämmältä :)
mä kasvatan permistä ulos, sitä ei ole enää kuin latvassa noin 8 cm matkalta :) en raaski leikata hiuksia lyhyiksi

"mie"
No ei sunnenässä tosiaan ole mitään vikaa, eikä se todellakaan ole pitkä, sio tms. Ja kauniskin olet. Tosiaan hiukka päivitystä hiusmallinn ja olet jo jumalaisen kaunis.

mä kasvatan permistä ulos, sitä ei ole enää kuin latvassa noin 8 cm matkalta :) en raaski leikata hiuksia lyhyiksi
Kuinka kauan sinulla on ollut tuo hiustyyli? Minulla oli ihan kamalan kauan sama, eikä sitä itse enää nähnyt, ettei se ollut edes viime vuosikymmeneltä, vaan sitä edelliseltä:ashamed: Ei sillä, että nytkään olisi maailman paras:D

[QUOTE="hmm";22214554]Sulla on tuollainen mustalaislook meneillään. Päivittäisin ulkonäön 2010-luvulle. Korut ja hiukset liian raskas yhdistelmä, ja silmämeikkisi on liian vahva. Hymysi näyttää epäaidolta, mutta niin se valokuvissa monella on. Tuuheahko tukka on plussaa ja ruskeat silmät.

Ja vastaus kysymykseen, nenä ei hyppää erityisen häiritsevästi silmille.[/QUOTE]

niin, mä olen kai jämähtynyt 80-luvulle...hiuksien suhteen edelleen epävarma, mutta sen tiedän polkkatukka en halua... ja hymy on varmasti teennäinen ja jäykkä, kun en mielelläni hymyile kuvissa

Joo ei
Ei pistä mitenkään erityisesti silmään. Jos et asiasta mainitsisi, en olisi kuvaa katsoessa mitenkään siis kiinnittänyt nenään huomiota.
Mutta kuten joku muukin jo sanoi, kampaus kaipaisi päivittämistä... leikkaisin itse ehkä jonkun selkeästi lyhyemmän mallin, olisi nuorekkaampi ja pirteämpi.

Kuinka kauan sinulla on ollut tuo hiustyyli? Minulla oli ihan kamalan kauan sama, eikä sitä itse enää nähnyt, ettei se ollut edes viime vuosikymmeneltä, vaan sitä edelliseltä:ashamed: Ei sillä, että nytkään olisi maailman paras:D
itseasiassa mulla oli hiukset todella pitkään taaksepäin kammattu ja nostettu otsalta, tämä otsatukka on ollut vasta parisen kuukautta :)
mutta pitkähköt on olleet kauan

"Mamma italiana"
mà tekisin sulle tàmmòsen hiusmallin ja laittaisin ehkà vaaleamman vàrin kuin sun tànhetkinen ;)
http://bellezza.pourfemme.it/articolo/capelli-2010-tagli-medi-e-frangia/1259/

Yhteistyössä