Mä tartteisin tietää, sillä tarvitsisin. Voiskohan laittaa vaan yy:tä menemään?
"vieras" 11.10.2010 #1 Mä tartteisin tietää, sillä tarvitsisin. Voiskohan laittaa vaan yy:tä menemään?
HoitoonVaan 11.10.2010 #4 En kyl tiiä ketä sie tarkotat, mut mä eilen just tein ekat villapökät vaavalle :heart: Ja toisia taidan alottaa tänään.
En kyl tiiä ketä sie tarkotat, mut mä eilen just tein ekat villapökät vaavalle :heart: Ja toisia taidan alottaa tänään.
HyacinthBucket 11.10.2010 #5 Niitä on varmaan tehnyt monetkin, mutta mieleeni on jäänyt semmoset ihanat joissa oli häntä. Ne tais olla kookostan tekemät. Voi olla, että et kyllä tarkoita niitä, niistä on jo muutama vuosi vierähtänyt kun niitä viimeks täällä ihastelin=)
Niitä on varmaan tehnyt monetkin, mutta mieleeni on jäänyt semmoset ihanat joissa oli häntä. Ne tais olla kookostan tekemät. Voi olla, että et kyllä tarkoita niitä, niistä on jo muutama vuosi vierähtänyt kun niitä viimeks täällä ihastelin=)
KuudenPoppoo 11.10.2010 #9 Alkuperäinen kirjoittaja nii: Näytä alkuperäinen viesti Paljonks on hintaa villahousuilla? Click to expand... riippuen koosta Laita mulle yksäriä jos kiinnostaa. Täällä ei saa käydä kauppaa.
Alkuperäinen kirjoittaja nii: Näytä alkuperäinen viesti Paljonks on hintaa villahousuilla? Click to expand... riippuen koosta Laita mulle yksäriä jos kiinnostaa. Täällä ei saa käydä kauppaa.
"vieras" 11.10.2010 #11 Alkuperäinen kirjoittaja KuudenPoppoo: Näytä alkuperäinen viesti Mä olen ainakin ihan tässä lähiaikoina neulonut muutamalle palstalaiselle Click to expand... justiin sinä
Alkuperäinen kirjoittaja KuudenPoppoo: Näytä alkuperäinen viesti Mä olen ainakin ihan tässä lähiaikoina neulonut muutamalle palstalaiselle Click to expand... justiin sinä