:'( haluan mut...

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Leukistinen aksolotli
Ne chihut ei sit opi hirveen helposti sisäsiistiksi, et ulkona pitäs käyttää aika paljon. Kauheen kivoja ne tietty on, mut voi olla keskenään ihan erilaisia. Kaverin chihu on ihan arka ja pullukka, mun chihu taas on semmonen herhiläinen, kiusaa tota meidän villakoiraa ja on tosi seurallinen ja leikkisä.

Nytkin leikkii näköjään eteisessä, kun on löytänyt kenkien mukana tulleen pienen kiven.

Venakko Milanna
Mikä sen ison liskon nimi on:D mun pakko löytä joku hassu video tästä, kun äiti sanoi jos mä sellaista haen niin se ei ikinä tulee mun luo, nyt mä siitä kusetan koko ajan että olen hakemassa jo siitä:D

Venakko Milanna
Ne chihut ei sit opi hirveen helposti sisäsiistiksi, et ulkona pitäs käyttää aika paljon. Kauheen kivoja ne tietty on, mut voi olla keskenään ihan erilaisia. Kaverin chihu on ihan arka ja pullukka, mun chihu taas on semmonen herhiläinen, kiusaa tota meidän villakoiraa ja on tosi seurallinen ja leikkisä.

Nytkin leikkii näköjään eteisessä, kun on löytänyt kenkien mukana tulleen pienen kiven.
mä olen kade kun sulla on chihuahua:(

"vieras"
Mä haluun, mä haluun, mä haluun... kultapieni, kaikkee ei voi saada! Ja miksi pitäisikään? Tavarako susta tekee onnellisen? Valitettavan usein köyhistä maista tulleet luulee, että tavara/materia/raha on se onnelliseksi ja autuaaksi tekevä ja unohdetaan ne elämän perusjutut.

"vieras"
[QUOTE="vieras";22195191]Mä haluun, mä haluun, mä haluun... kultapieni, kaikkee ei voi saada! Ja miksi pitäisikään? Tavarako susta tekee onnellisen? Valitettavan usein köyhistä maista tulleet luulee, että tavara/materia/raha on se onnelliseksi ja autuaaksi tekevä ja unohdetaan ne elämän perusjutut.[/QUOTE]
Juuri näin.

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";22195191]Mä haluun, mä haluun, mä haluun... kultapieni, kaikkee ei voi saada! Ja miksi pitäisikään? Tavarako susta tekee onnellisen? Valitettavan usein köyhistä maista tulleet luulee, että tavara/materia/raha on se onnelliseksi ja autuaaksi tekevä ja unohdetaan ne elämän perusjutut.[/QUOTE]

Kulta pieni, mä en ikinä ollut köyhä:LOL: eikä se Viro ole mikään tsernobl

"harmaa"
mut hei sanokaa pliiiis se ison liskon oikea nimi:D
Iguaani...meillä oli... ei ollu järin kivaluonteinen. Onhan niitä toki mukavallakin luonteella varustettuja, mutta tämä ei ollut. Uros joka ei hirveästi käsittelystä tykännyt vaikka sitä pienenä kovasti käsiteltiinkin jotta tottuis... en suosittele kuin TODELLA asioista tietävälle ja sellaiselle jolla on PALJON aikaa!

ei jaksa aina lukea
Vähän hassua tuo sinun kirjoituksesi kun se vaihtelee niin paljon. Välillä osaat kirjoittaa ihan suht ok, mut sit tulee tätä möngerrystä missä kirrjoitat tosi huonosti. Oleko silloin vain niin innostunut kun kirjoitat ihan hölynpölyä vai teeskenteletkö olevasti ulkomaalainen? Kirjoituksesi perusteella veikkaan toista vaihtoehtoa.

Yhteistyössä