Minulle tuli omituinen saantitodistuskirje...?!

• Viestiketjun aloittaja "Omituinen"
  • Ensimmäinen viesti
"Omituinen"
Lähettäjä on Laukaan kunta, Tekninen toimi. Itse asun Etelä-Suomessa eikä minulla ole minkäänlaisia kytköksiä Laukaaseen. Googletin jopa missä kyseessä oleva kunta edes sijaitsee. Ei sukua, ei tuttavia, ei omaisuutta (Tontteja/palstoja/metsää)..

Mikä ihme tuo kirje voi olla?!

"Omituinen"
Siis minun pitäisi hakea tämä kirje postista. Eli sain kotiin saantitodistuskirjeen. Olemme muuttaneet uuteen asutnoonkuukausi sitten, en ole ainakaan tänä aikana osallistunut mihinkään kilpailuun. En todellakaan ole tehnyt mitään rikollista. Osoitetiedot ja nimi on täysin oikein.

"vieras"
hmm... googlettamalla löytyi et tekniselle toimelle kuuluu ainakin venepaikkojen vuokraus, vesi- ja jäteliittymäsopimukset ja vesi- ja jätelaskutukset... mitähän ihmettä niillä voisi sulle olla?

J.
Tekninen toimi
Tekninen toimi vastaa kunnan rakennetuista kiinteistöistä, kunnan toimesta tapahtuvasta julkisesta rakentamisesta, rakennuttamisesta ja kunnossapitotehtävistä, ympäristö- ja kunnallistekniikan ylläpidosta ja kehittämisestä sekä yleensä kunnan teknisten palveluiden järjestämisestä.

Tekninen toimi vastaa myös kunnan tiehallinnosta, joukkoliikenteen kehittämisestä, liikelaitoksista, asuntotoimesta sekä pelastustoimeen liittyvästä edunvalvonnasta ja väestösuojelusta.

Teknisen lautakunnan alainen tiejaosto vastaa yksityisteitä koskevasta päätöksenteosta.

Teknisen toimen virallinen sähköpostiosoite:
tekninentoimi(at)laukaa.fi

http://www.laukaa.fi/page.php?hid=802

ulla utelias
[QUOTE="Omituinen";22182695]Oli myös omistaja. Tuli ajatuskatkos kirjoittaessa. Työn/koulun puolesta ei ole mitään odotettavissa Laukaalta..?! Mitä ihmettä...[/QUOTE]

voisitko sitten käydä kertomassa mitä kirjeessä oli, jää muuten vaivaamaan

tietää
Siellä on siis uhkavaatimus, että pitää rakentaa jäteveden puhdistamo 10.000 euron uhkasakon uhalla. Näin siksi, koska Laukaalta on vain 300 km Itämereen ja teidän viemärivedet voivat kulkeutua sinne...

Yhteistyössä