Ärrrgh kun ärsyttää että ihmiset ei osaa ilmoittaa muuttuneista tilanteista!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyyntynytPikkuMyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyyntynytPikkuMyy

Vieras
Kysyin eilen kaverilta, josko tultais tänään illalla käymään.. (meillä ei lapsia, heillä yks alta vuoden ikänen) Kaveri tuumas että passaa...Nyt sitten kysyin että jos tultas seittemän aikaan, niin hän kertoo heidän olevan n.50km päässä toisen vanhemmilla käymässä.. Ei siinä mitään mutta A) miks just samaan aikaan pitää sinne mennä, jos ollaan muuta sovittu? TAI B) miksei voi ilmoittaa, että ovat menneet sinne ettei tänään siis käy??? On varmasti tosi vaikeaa kirjottaa yks viesti tms...On ärsyttävää ite oottaa päivä sinne menoa ja suunnitella siihen malliin, että ehtii, kun meillä kerta menee myöhään aina töissä..Ja sitte kerrotaanki vasta tuossa vaiheessa, että ollaan muualla... Mikä ihmisiä vaivaa, kun ei osata edes tuollasia ilmotella?!?!?

Mua kans ärsyttää tuollaiset ihmiset. Sama juttu, kun ovat tulossa kylään, niin eikös samalla kyläreissulla pidä käydä myös toista kaveria tapaamassa tai kaupassa tai kioskilla tai milloin mihinkin. Eli ei osata keskittyä vain tapaamaan sitä YHTÄ ihmistä/perhettä vaan samalle päivälle pitää sitten keksiä jos jonkinlaista kissanristiäistä kaverille (meille) kertomatta.

Mua kans ärsyttää tuollaiset ihmiset. Sama juttu, kun ovat tulossa kylään, niin eikös samalla kyläreissulla pidä käydä myös toista kaveria tapaamassa tai kaupassa tai kioskilla tai milloin mihinkin. Eli ei osata keskittyä vain tapaamaan sitä YHTÄ ihmistä/perhettä vaan samalle päivälle pitää sitten keksiä jos jonkinlaista kissanristiäistä kaverille (meille) kertomatta.

siis nii, että kun lopulta tulevat meille, niin jo tunnin päästä on kova kiire johonkin. Kiva sitten selitellä ett joo-o, koko päivän oon teitä varten kokkaillut ja uunissa lampaanpaisti ja nyt sitten kertovat etteivät ehdikään jäädä syömään. Kivat sulle (heille) vaan!

multa on jääny joka kerta synnärille pala aivoista. mä unohtelen asioita.. :'( oikeesti monta kertaa sovitut vieraat on mulle ihan yllärinä oven takana! :) no eipä mulla niistä niin ressii, mut olishan se mukava jos olis ite varautunu. kurjaa että ystäväsi unohti/vielä kurjempaa jos tahalaan teki.

Juu, jotkut ihmiset käyttävät toisten aikaa kuin omaansa. Mäkin inhoan tyyppejä, jotka sanovat tulevansa - ja joko tulevat tunteja myöhemmin tai eivät tule ollenkaan. Mikäs siinä, jos muistais ilmoittaa, mutta kun ei... Silläkin ajalla kun turhaan oottelin, olisin voinut tehdä ties mitä mielekkäämpää. :(

Uusimmat

Yhteistyössä