vaunuja ostamassa ja kiinnostaisi kuulla kokemuksia Frinkon F7 vaunuista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jossukka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jossukka"

Vieras
Eli siis nämä vaunut T:mi Koskimki - Lastentarvikkeita suoraan maahantuojalta!

Millaisia kokemuksia teillä on ollut? Olen kuullut että olisivat rattaina raskaat työntää, pitääkö paikkansa?

Kaveri tuollaiset vähän aikaa sitten tilasi ja ainakin kun hänen vauvaansa työntelin pihalla vaikuttivat kivoilta ja liikkuivat hyvin. Värejäkin olisi mistä valita, mutta mietityttää että onko kestävät tai edes hintansa arvoiset.

Uutena haluttaisi vaunut ostaa ennemmin kuin vanhan, mutta rahaa ei niihin ole hirveästi laittaa ja siksi nuo tuli ensimmäiseksi mieleen. Settiin tulisi kaikki mahdollinen tarvittavakin näköjään mukaan.

Mä en tajua miten kukaan voi edes harkita ostavansa noita... laatu on aivan surkea!

jos haluat halpisvaunut niin osta esim nämä: A-T Lastenturva: Vaunut ja kuomurattaat - Hauck - Hauck Saturn air-s yhdistelm black -10
(täällä samat halvemmalla HAUCK Saturn Air inkl. Softtragetasche Trix Black Kollektion 2010 - Kinderwagen & Schnäppchen günstig bei Babyartikel.de)

Eipä ole suuremmin minkään laista kokemusta vaunuista tai niiden ostosta aikaisemmin, kun esikoinen tulossa. Siksi juuri täällä kyselen että saisin teitoa...

Ja saanko kysyä että omasta kokemuksestako kerrot että todella huono laatuiset vai miksi, siis ihan vaan kiinnostaisi tietää mitä vikaa ollut yms. Ja että miksi suosittelet nuita toisia, miksi ovat paremmat?

mun kaverilla on noi ja on todella tyytyväinen ollut. heittoaisa on iso plussa ollut ja siitä mä olen ollut "kade" ( mun erimerkkisissä vaunuissa ei ole ).
kauniitakin ovat minusta :)

Meillä on Firkonit F7 olleet käytössä keväästä lähtien ja tyytyväisiä vaunuihin olemme olleet. En koe, että vaunuja olisi jotenkin erityisen raska työntää. Huononan puolena rattaissa on niiden iso koko taitettuna. Rattaat vievät farkkumallisessa autossa melkein koko takakontin ja ovat melko epäkäytännölliset jos paljon liikkuu autolla.

Mukana tuleva rattaiden sadesuoja on aivan onneteon, joten se piti hankkia. Rattaat ovat olleet käytössä vasta niin lyhyen ajan että vikoja tai kulumista ei ole ehtinyt ilmaantua. Pyörät muuten jättivät muovimatttoon ikävät jäljet, jota ei saa millään pois, mutta taitaa olla kaikkien kumipyörien vika. Vaunujen vauvakoppa on mukavan kokoinen ja siihen mahtuu vähän isompikin vauva melko kauan.

[QUOTE="jossukka";22135447]Eipä ole suuremmin minkään laista kokemusta vaunuista tai niiden ostosta aikaisemmin, kun esikoinen tulossa. Siksi juuri täällä kyselen että saisin teitoa...

Ja saanko kysyä että omasta kokemuksestako kerrot että todella huono laatuiset vai miksi, siis ihan vaan kiinnostaisi tietää mitä vikaa ollut yms. Ja että miksi suosittelet nuita toisia, miksi ovat paremmat?[/QUOTE]

Mä taas voin sanoa että olen aika pro näiden vaunu-asioiden kanssa :D Meillä on ollut kuudet vaunut viimeisen kahden vuoden sisällä ja lainassa vielä kahdet siihen päälle :D
vaunu-friikki siis olen...

Noi Firkonit ovat kertakaikkiaan kamalat, niissä ei ole mitään hyvää, ei edes hinta!
Osat ja kankaat on surkeaa laatua ja kuluvat niin ettei vaunuja voi kuvitellakkaan laittavansa kiertoon. Ompelutyöt on tehty surkeasti ja puuh...

Käytössä vaunut on todella raskaat, sitä et huomaa välttämättä jollet ole kokeillut muita...

Kyllähän noilla pärjää ja kyllä moni voi niihin olla tyytyväinen mutta yksinkertaisesti laatu on surkea ja hinta siihen verrattaen todella korkea.

Itse ostin esikoiselle Brio Duo:t alesta 350e sis kovakoppa ja hoitolaukku ja sehän ei tosta paljoa yli mene. Nyt jos pitäisi ostaa pienellä rahalla vaunut niin ostaisin ehdottomasti käytetyt, mutta ymmärsin että se ei ole vaihtoehto.

Kannattaa ehdottomasti ottaa vaikka vähän rumempi väri kuin tinkiä vaunujen laadusta, sillä niillä lykit aikamonet kilometrit tulevina vuosina :D

Kyllä olen vanhankin ostamista miettinyt ja on sekin yksi vaihtoehto, jos ei uutena ostettavista löydy sopivan hintaisia ja hyvän laatuisia. Toki en halua ihan huonja vaunuja ostaa koska meillä ei autoa ole eli vaunuillen mennään joka paikkaan eli tulevat kyllä jatkuvaan käyttöön. :)

Mä taas voin sanoa että olen aika pro näiden vaunu-asioiden kanssa :D Meillä on ollut kuudet vaunut viimeisen kahden vuoden sisällä ja lainassa vielä kahdet siihen päälle :D
vaunu-friikki siis olen...

Noi Firkonit ovat kertakaikkiaan kamalat, niissä ei ole mitään hyvää, ei edes hinta!
Osat ja kankaat on surkeaa laatua ja kuluvat niin ettei vaunuja voi kuvitellakkaan laittavansa kiertoon. Ompelutyöt on tehty surkeasti ja puuh...

Käytössä vaunut on todella raskaat, sitä et huomaa välttämättä jollet ole kokeillut muita...

Kyllähän noilla pärjää ja kyllä moni voi niihin olla tyytyväinen mutta yksinkertaisesti laatu on surkea ja hinta siihen verrattaen todella korkea.

Itse ostin esikoiselle Brio Duo:t alesta 350e sis kovakoppa ja hoitolaukku ja sehän ei tosta paljoa yli mene. Nyt jos pitäisi ostaa pienellä rahalla vaunut niin ostaisin ehdottomasti käytetyt, mutta ymmärsin että se ei ole vaihtoehto.

Kannattaa ehdottomasti ottaa vaikka vähän rumempi väri kuin tinkiä vaunujen laadusta, sillä niillä lykit aikamonet kilometrit tulevina vuosina :D

samaa sanon minä.. itsekkin vaunufriikkinä voin sanoa ettei kannata haaskata rahojaan noihin vaunuihin. mm. briot, emmaljungat, teutoniat on hyvä sijoitus. ja edellisvuoden värejä voi saada halvemmalla, tai esim ostaa rattaat pelkästään ja jostain halvemmalla kantopussin, mikä menee kuitenkin vaan vähän aikaa.

Yhteistyössä