uskomatonta!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja järkyttävää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

järkyttävää

Vieras
mun kaverin mies oli hankalassa polvileikkauksessa ja kunnon työnarkomaanille se oli aika kova paikka kun ropsahti puolen vuoden sairasloma ja kepit.
mun kaveri passaa tätä miestä (mun mielestä vähän liikaakin, mutta omapahan on asiansa) ja edes kiitosta ei saa.
no, eilen sit soiteltiin ja tää mun kaveri kertoi, että mies oli hermostunut kepeillä konkatessaan kun oli joku lehtikassi ollut tiellä mikä oli menossa lehtiroskikseen. terveellä jalalla mies oli potkassut sen pitkin lattioita ja kironnut ja pärrännyt. ok, voisin kuvitella itsekin toimivani noin jos todella turhauttaa ja v*tuttaa.
tää mun kaveri sit oli myöhemmin illalla keräillyt niitä lehtiä lattioilta kun ovikello oli soinut. mies oli ollut silloin keppien kanssa pystyssä ja tää kaveri siellä keittiön lattialla kontillaan. mies oli huutanu et mee avaan ja kaveri oli vastannu et mee ite ku oot pystyssä ja lähempänä.
mies oli hermostunu, kopauttanu kaveriani kyynärsauvalla selkään ja haukkunut vitun kusipääksi ja mennyt avaan hymy naamalla oven.
mä haukoin happee ja olin ihan järkyttyny, mut mun kaverin mielestä asia on ihan ok, hänhän provosoi muutenkin kiukkuista miestä!!! ANTEEKS MITÄ???!!!!

joo ei oo mun asiani, mutta..............!!!!!!!!!! muhun ei tarvis kun kerran koskee ja se olis moro!!!!!

"nyt sä varmaan oot sitä mieltä et mä oon hakannu sut tai lyöny sua tai muuta naurettavaa!" "ei, en oo..." ÖÖÖÖ... ei toi nyt hakkaamiseen oo verrattavissa, mut lyömiseen mun mielestä kyllä!!!!

Tuskin tuo miehen käytös vain siitä avuttomasta tilasta johtuu. Jotkut naiset ei vain osaa vaatia kunnioittavaa käytöstä eikä lähteä huonosta suhteesta. Tai sitten palataan aina takaisin miestä passaamaan vaikka mies tekis mitä vain.

Yks kaveri kans on sellainen, että vaikka kaikki näkee, että mies kohtelee sitä huonosti, pitää lähinnä jonain siivoojana niin on palanut tän miehen kanssa monta kertaa yhteen ja lapsiakin vääntänyt sen kanssa. Yllättäen siinäkin tapauksessa mies on työnarkomaani.

Tuskin tuo miehen käytös vain siitä avuttomasta tilasta johtuu. Jotkut naiset ei vain osaa vaatia kunnioittavaa käytöstä eikä lähteä huonosta suhteesta. Tai sitten palataan aina takaisin miestä passaamaan vaikka mies tekis mitä vain.

Yks kaveri kans on sellainen, että vaikka kaikki näkee, että mies kohtelee sitä huonosti, pitää lähinnä jonain siivoojana niin on palanut tän miehen kanssa monta kertaa yhteen ja lapsiakin vääntänyt sen kanssa. Yllättäen siinäkin tapauksessa mies on työnarkomaani.

Joo, eihän sitä voi tietää, mikä mistäkin johtuu. Mutta minun oma ukkokultani muuttui täydelliseksi hirviöksi, kun menetti luvan käyttää vasenta kättään (on vasenkätinen). Kun kädenkäyttölupa kuukauden kuluttua palasi, mies palasi entiseksi fiksuksi itsekseen.

Samaa mieltä. Ymmärrän että tilanne on stressaava, muten miten siitä selviää, kertoo hyvin ihmisen luonteesta ja siitä miten käyttäytyy paineen alla. Tuo tuskin tulee olemaan miehen viimein stressitilanne elämässä, joten ohjaisin joko hoitoon tai jättäisin ukon.

Yhteistyössä