MIkä noita miehiä vaivaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mämmäm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mämmäm

Vieras
Mun mies oli eilen juhlimassa kaverinsa kanssa. Olivat menneet sitten sen kaverin kämpille ja sen avovaimo oli ollut siellä. No tää miehen kaveri oli heti ruvennut haastamaan riitaa sen avokkinsa kanssa (oli toooooosi humalassa siis se kaveri) Oli haukkunut sitä avokkiaan yms.

Mies soitti mulle yhdessä vaiheessa iltaa ja kertoi myös että se kaverinsa avokki oli mun miehelle kertonut että se miehen kaveri on käynyt siihen pari kertaa käsiksi ja joskus on joutunut poliisitkin soittamaan :o Ja mä oon aina pitänyt sitä miehen kaveria semmosena ettei varmasti ikinä kävisi naiseen käsiksi, edes humalassa. Eilen ei kuitenkaan mennyt sentään siihen että käsiksi olisi käynyt vaikka lähellä oli.

Kiva kun just oltiin suunniteltu että vietetään joskus porukalla iltaa, mitä ei kyllä tule todellakaan enää tapahtumaan. Saa nähä pitääkö mieskään enää kaveriinsa yhteyttä :/ toisaalta harmi kun se kaveri on tosi mukava muuten. Niin se mua ihmetyttää että miten se viina saa miehet niin sekaisin? Tunnetteko muut samanlaisia tapauksia?

Mikä teitä estää pitämästä tähän kaveriin yhteyttä? sekö, että hän on väkivaltainen? Ihmisissä on virheitä...

Entä jos välien katkaisun sijaan koettaisitte auttaa kavereitanne?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikä teitä estää pitämästä tähän kaveriin yhteyttä? sekö, että hän on väkivaltainen? Ihmisissä on virheitä...

se miehen kaveri ei todennäköisesti edes muista mitä se kännissä tekee :/ ainakaan ikinä uskalla sen kanssa olla kun se alkoholia ottaa kun ei tiedä mitä tapahtuu, voihan sitä muuten ehkä tekemisissä olla.

Alkuperäinen kirjoittaja Mämmäm:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

se miehen kaveri ei todennäköisesti edes muista mitä se kännissä tekee :/ ainakaan ikinä uskalla sen kanssa olla kun se alkoholia ottaa kun ei tiedä mitä tapahtuu, voihan sitä muuten ehkä tekemisissä olla.

niin no ei kai sellaisen kanssa tietenkään kannata kuppia kallistaa, mutta kokemuksesta tiedän, että hän ei varmasti kovinkaan paljon pidä itsestään tai nauti aiheuttamastaan pahasta. Mitä jos asiasta sanoisi joskus tuolle miehelle suoraan ja mainitsisi vielä, että itseään voi muuttaa. Jos ei muutokseen yksin onnistu niin ammattiauttajia on siihen tarkoitukseen olemassa. '

Väkivaltaan ja aggressiivisuuteen on yleensä jokin syy..

Yhteistyössä